Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-11-23, 17:15   #241
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Bipolär är det nya.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-23, 20:25   #242
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Coolt om det blir inne att ha psykopatiska drag.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-23, 21:10   #243
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av frys Visa inlägg
Det där är typ jag och 99% av personerna ja träffar på jobbet eller gymmet. vi kan ha roligt eller någon "djup"(allvarlig) diskussion om något personligt o sen verkar dom aldrig vilja göra något liknande igen utan det blir mer artigt o så går det inte bygga vidare på det xD

kanske inte hjälper att jag är fetaste aspien heller.

Folk verkar mest vilja småprata hela tiden och det är så jävla tråkigt. Handlar om ingenting och går inte heller bygga någon relation från det heller.

istället för friendzonad blir jag artighetszonad av folk
Same here. Med mild asperger (kan ej säga att jag har hög då jag faktiskt kan ha flera intressen samtidigt och inte bra specialintresset) så finner jag det också icke-tillfredsställande med ytligt "kallprat" med "non-aspies" även någon kontakt är bättre än ingen kontakt alls när man känner "sociala hungern".

Å andra sidan så är "vi män" inte riktigt deep-talkers utan doers. Å tredje sidan så är "vi aspies" deep-talkers på samma sätt som teoretiska forskare inom valfritt område kan gräva ned sig i sin egna hypoteser. Fast "vi aspies" gör djupa filosofiska grävningar i något som behandlas ytligt och sen inge mer av "non-aspies".

Exempelvis så kan "vi aspies" gärna gräva djupare i klassiska dikotomier som något som alltid kommer upp i snack om ensamhet & relationer: "niceguys vs badboys".
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)