Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-03-06, 15:48   #751
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Motion, Vandring!
Sträcka:7-8km

Kändes bra idag. Gick vilse dock haha Men hittade tillbaka till sist. Annars på bra humör känns som allt är på väg åt rätt håll igen.
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-07, 13:42   #752
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Motion, Promenad
Sträcka:5km
tid: 60 minuter kanske


Härligt väder idag igen. Var lite seg idag i benen, hade tänkt springa men fick bli en promenix istället!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-07, 16:33   #753
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Körde ett litet styrkepass idag!

Armhävningar
18 reps

Utfall
32 stycken

ROdd med kettlebell
16 reps
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-09, 17:41   #754
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Tog en vilodag igår! Idag blev det följande, Vandring och helkropp!


6.8km vandring i söderåsen


Armhävningar
20 stycken

Utfall
34 stycken

Kroppsviktsrodd
16 reps


Kändes bra idag.
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 13:40   #755
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Motion, Promenad!
Sträcka:2.5km

Kändes bra idag, sov lite halvkasst inatt men rätt lugnt ändå!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 17:28   #756
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Konditionsträning, Jogging
Sträcka:3.6km
Tid:20-25 min kanske


Blev lite sugen att löpa idag ändå, körde 1 set assisterade pullups och 1 set upphöjda breda armhävningar. Gick lite framåt där med!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-13, 14:31   #757
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Motion, Promenad
Sträcka:2.5 -3km!

Kändes bra idag med, märks att flåset har börjat bli bättre vilket är roligt! Väldigt bra väder med i Halmstad!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-15, 14:35   #758
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Gick igår! Idag blev det ett löppass!
Konditionsträning, Löpning
Sträcka:2km
Tid vet ej!

Var lätt i kroppen idag, 2 dagars återhämtning gjorde gott!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 07:47   #759
EnergiÖverskott
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 445
Som vanligt är jag har och läser varje dag och vill lämna en kommentar så jag inte känner mig som en diskret och läskig stalker, haha.

Älskar verkligen att läsa din journal, det är som en feelgood-bok. Så jävla skön och avslappnad inställning till allt och bara verkar ta det som det kommer day by day liksom. Mår på riktigt bra av att läsa här inne och utav det mesta du skriver, även i kosttråden. Bland alla anala optionanister och oss med ätstörningsproblematik finns du där med en sund och icke övertänkande kost som är precis så jag önskar jag kunde fungera. Får mig som sagt verkligen att må bra och det uppskattas. Kan låta patetiskt men, det är verkligen så.

Så, fortsätt att uppdatera och börja gärna även att bokföra din kost här i din journal. Tror forumet hade mått bra utav det som en kontrast till allt tidigarenämnt.

Ha det fint så länge. Stör det inte kommer jag att fortsätta kommentera här emellanåt för jag läser som sagt varje inlägg.
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 17:59   #760
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott Visa inlägg
Som vanligt är jag har och läser varje dag och vill lämna en kommentar så jag inte känner mig som en diskret och läskig stalker, haha.

Älskar verkligen att läsa din journal, det är som en feelgood-bok. Så jävla skön och avslappnad inställning till allt och bara verkar ta det som det kommer day by day liksom. Mår på riktigt bra av att läsa här inne och utav det mesta du skriver, även i kosttråden. Bland alla anala optionanister och oss med ätstörningsproblematik finns du där med en sund och icke övertänkande kost som är precis så jag önskar jag kunde fungera. Får mig som sagt verkligen att må bra och det uppskattas. Kan låta patetiskt men, det är verkligen så.

Så, fortsätt att uppdatera och börja gärna även att bokföra din kost här i din journal. Tror forumet hade mått bra utav det som en kontrast till allt tidigarenämnt.

Ha det fint så länge. Stör det inte kommer jag att fortsätta kommentera här emellanåt för jag läser som sagt varje inlägg.

Vilka fina komplimanger och inlägg, det tackar jag för! Tycker bara det är roligt med kommentarer.
Ja har en ganska avslappnad syn till träningen för min energi och mitt fokus vill jag lägga på mina andra mål i livet kring jobb/skola och vänner / familj där är jag allt ifrån avslappnad haha Därför så får inte träningen ta upp mycket energi och jag är bara nöjd jag motionerar, man håller ju hälsan i trim ändå.

Kosten är inget speciellt egentligen, fastar 12-14 timmar per dag, äter 3 gånger per dag regelbundet för det mår jag bra av och har bra energi av hela dagen. Kostens innehåll är nog ganska vanligt, försöker äta hälsosamt och av mat som jag gillar och lite skit emellan åt haha Men visst det kan jag säkert göra om jag nu kommer ihåg det.




Motion, Promenad

Sträcka:6km

Gick en promenad med tjejen i fina vädret kändes bra! Gick en etapp av en vandringsled där vi bor. Flåset kändes bra med!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 19:16   #761
EnergiÖverskott
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 445
Citat:
Ursprungligen postat av CalleP Visa inlägg
Vilka fina komplimanger och inlägg, det tackar jag för! Tycker bara det är roligt med kommentarer.
Ja har en ganska avslappnad syn till träningen för min energi och mitt fokus vill jag lägga på mina andra mål i livet kring jobb/skola och vänner / familj där är jag allt ifrån avslappnad haha Därför så får inte träningen ta upp mycket energi och jag är bara nöjd jag motionerar, man håller ju hälsan i trim ändå.

Kosten är inget speciellt egentligen, fastar 12-14 timmar per dag, äter 3 gånger per dag regelbundet för det mår jag bra av och har bra energi av hela dagen. Kostens innehåll är nog ganska vanligt, försöker äta hälsosamt och av mat som jag gillar och lite skit emellan åt haha Men visst det kan jag säkert göra om jag nu kommer ihåg det.




Motion, Promenad

Sträcka:6km

Gick en promenad med tjejen i fina vädret kändes bra! Gick en etapp av en vandringsled där vi bor. Flåset kändes bra med!

Låter helt magiskt sunt. Jag önskar verkligen att jag hade haft din inställning genom livet. Så jävla hälsosamt låter det rakt igenom, Hur gammal är du?
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 20:22   #762
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott Visa inlägg
Låter helt magiskt sunt. Jag önskar verkligen att jag hade haft din inställning genom livet. Så jävla hälsosamt låter det rakt igenom, Hur gammal är du?
haha tack! Jag är 30 år, hur gammal är du?
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-17, 12:18   #763
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Blandträning, Kondition och Styrka!
Sträcka:3.5km!

Sprang kanske 2km till utegymmet, körde armhävningar, negativa pullups, maskindips och maskinrodd. Sprang 1km till och körde utfalls steg. Kändes bra idag med!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-18, 07:39   #764
EnergiÖverskott
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 445
Citat:
Ursprungligen postat av CalleP Visa inlägg
haha tack! Jag är 30 år, hur gammal är du?
Jag är ett år äldre än dig. Älskar som sagt din inställning och ditt mindset. Önskar jag hade kunnat ha ett likadant genom åren. Får man fråga vad du arbetar med? Du sa att du lägger mycket energi på det och så, så blir nyfiken på vad du sysslar med. Känns som att du är typ den perfekta kollegan med hur du tänker och resonerar och kan bli typ världsbäst på vad du nu än må syssla med, haha.
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-18, 11:35   #765
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 737
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott Visa inlägg
Jag är ett år äldre än dig. Älskar som sagt din inställning och ditt mindset. Önskar jag hade kunnat ha ett likadant genom åren. Får man fråga vad du arbetar med? Du sa att du lägger mycket energi på det och så, så blir nyfiken på vad du sysslar med. Känns som att du är typ den perfekta kollegan med hur du tänker och resonerar och kan bli typ världsbäst på vad du nu än må syssla med, haha.
haha nu får vi ta det lugnt med komplimangerna ett tag så jag inte får hybris

Jag arbetar just nu i hemtjänsten, medans jag söker jobb till det jag pluggade färdigt i höstas som energiingenjör. Gick väldigt mycket tid till studierna och även till att söka jobb nu då! Så om du har något ingenjörsjobb får du gärna skicka vidare det.
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)