Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-05-09, 21:16   #16
Pongu
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2021
Inlägg: 154
Barn är ju en kris för alla relationer (som att begå självmord på sitt tidigare liv som en kompis kompis uttryckte det). Men, utan kriser ingen utveckling! Är relationen tillräckligt starkt kommer ni att lösa det, om du vågar berätta hur du känner och han vågar acceptera förändringen.
I min sexologi-bok stod det att en del män medvetet eller omedvetet ser partnern som en statussymbol, och för dessa män kan den förändrade kroppen och de förändrade prioriteringarna hos innebära något av en kris i sig.
Det kan också vara en rädsla för att förlora ett gemensamt intresse, något som ni haft tillsammans.
Min fru fick en förlossningsdepression, åt för lite, ammade mycket och gick ner i vikt. Hon hade rutor på magen, snygg rumpa och stora bröst. Men inte var det en särskilt lycklig tid för det. Helt klart föredrar jag en i grunden sund och vältränad kropp med lite extra fluff, framför den versionen!
Pongu är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)