Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Medlemsbilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-11-28, 06:01   #12916
AlexGBG
Registered User

AlexGBGs avatar

Reg.datum: Dec 2005
Man får ju lite komplex för sin litenhet och sin mjukhet nu under bulk när man ser era bilder.

AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 12:53   #12917
Ram Dass
Registered User

Ram Dasss avatar

Reg.datum: Aug 2004
Snyggt Alex!

Senast redigerad av Ram Dass den 2017-11-28 klockan 12:56.
Ram Dass är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 16:31   #12918
shadowfire
THe roof, the roof, the roof is on fire!!!

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Bra form både Rassken och Pokkes! Snyggt!

Seven Summits challenge; Journalen | Bloggen; Happy Hiker

Kilimanjaro [X] - Elbrus [X] - Aconcagua [X] - Denali [] - Vinson [] - Carstensz [] - Everest [FAILED 2017] ---> Goal 2018: Mount Everest 2nd try.
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 16:32   #12919
shadowfire

shadowfires avatar

Landström har äckligt bra fysik som vanligt och Alex, det där är ju inte ens i närheten av fluffigt!

Kilimanjaro [X] - Elbrus [X] - Aconcagua [X] - Denali [] - Vinson [] - Carstensz [] - Everest [FAILED 2017] ---> Goal 2018: Mount Everest 2nd try.
Gammal 2017-11-29, 17:25   #12920
smerk
Registered User

smerks avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av AlexGBG Visa inlägg
Man får ju lite komplex för sin litenhet och sin mjukhet nu under bulk när man ser era bilder.

Vad ligger vikten på nu?
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-29, 17:39   #12921
shadowfire

shadowfires avatar

Dagsformen efter att ha brutit ner muskelmassa på Kilimanjaro / Elbrus / Aconcagua / Everest och sedan ha blivit lite för mätt lite för ofta efter att jag kom hem från Everest. Deff pågår, ska droppa lite av späcket, men behöver ha med mig en buffert inför ett ev. nytt försök med Everest. För oinsatta så över 5000 meters höjd så slår kroppen om och bryter ner muskelmassa före fett i en helt galen takt och i och med att aptiten faller ju högre upp man kommer så är man i konstant katabolt tillstånd. Ingen bra kombo för att odla en beachkropp :P

Gammal 2017-11-30, 06:02   #12922
AlexGBG
Registered User

AlexGBGs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Ram Dass Visa inlägg
Snyggt Alex!
Tack

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Landström har äckligt bra fysik som vanligt och Alex, det där är ju inte ens i närheten av fluffigt!
Jämfört med många andra i tråden är det rätt fluffigt :P

Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Vad ligger vikten på nu?
Den ligger på 78kg nu, har valt att gå upp 200g i veckan ist. för mina planerade 100g, ska köra detta i minst 10 veckor till innan det blir en liten cut på kanske 4 veckor om -500 kcal per dag.

Senaste tidens invägningar finns här

[QUOTE=shadowfire;7856454]Dagsformen efter att ha brutit ner muskelmassa på Kilimanjaro / Elbrus / Aconcagua / Everest och sedan ha blivit lite för mätt lite för ofta efter att jag kom hem från Everest. Deff pågår, ska droppa lite av späcket, men behöver ha med mig en buffert inför ett ev. nytt försök med Everest. För oinsatta så över 5000 meters höjd så slår kroppen om och bryter ner muskelmassa före fett i en helt galen takt och i och med att aptiten faller ju högre upp man kommer så är man i konstant katabolt tillstånd. Ingen bra kombo för att odla en beachkropp :P

Det är rätt o-opti att vistas på hög höjd :/ Fick lära mig detta i en av Tyngres senaste pods med en kvinna som bestigit Everest, men det avsnittet lär du ju redan ha lyssnat på, intressant var det iaf. :=)
Gammal 2017-11-30, 11:57   #12923
1x0
Wall of text

1x0s avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:

[IMG]https://i.imgur.com/Je5kGkr.jpg[/IMxG]

[IMG]https://i.imgur.com/aLqeULE.jpg[/IxMG]
Dina utsida axlar är så saftiga!
Lovar. Om du fått för dig att satsa på militärpress ett tag, hade du kunnat utveckla galen styrka av din axel-muskelmassa!

Stora utsida axlar och biceps ger stort intryck. Måste skaffa.
Gammal 2017-11-30, 13:24   #12924
AlexGBG
Registered User

AlexGBGs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Dina utsida axlar är så saftiga!
Lovar. Om du fått för dig att satsa på militärpress ett tag, hade du kunnat utveckla galen styrka av din axel-muskelmassa!

Stora utsida axlar och biceps ger stort intryck. Måste skaffa.
Jag har äntligen kunnat börjat köra lite mer axlar nu efter ett par månaders uppehåll. Jag haft massa problem tidigare med smärta i båda axlarna, och har fortfarande lite problem, kan inte köra tunga sidolyft t.ex. men militärpress (bästa 2x55kg) funkar nu igen, även om jag föredrar att köra med hantlar där jag tagit 4x28kg sittande.

Att skaffa stora axlar och armar ligger på proilistan tillsammans med att försöka jobba på en lite bredare rygg (och ben) :P
Gammal 2017-11-30, 18:48   #12925
smerk
Registered User

smerks avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Tack

Den ligger på 78kg nu, har valt att gå upp 200g i veckan ist. för mina planerade 100g, ska köra detta i minst 10 veckor till innan det blir en liten cut på kanske 4 veckor om -500 kcal per dag.
Du låg på 73kg i somras typ? Hur tycker du viktuppgången gått? Mycket fett? Jag låg på 76kg i somras och ligger nu på 77.5-78kg. Tog ett tag att hitta kaloribehovet pga noja för att lägga på sig fett, har gått riktigt långsamt men å andra sidan har det i princip varit helt fettfri viktuppgång hittills.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-01, 01:53   #12926
AlexGBG
Registered User

AlexGBGs avatar

Citat:
Du låg på 73kg i somras typ? Hur tycker du viktuppgången gått? Mycket fett? Jag låg på 76kg i somras och ligger nu på 77.5-78kg. Tog ett tag att hitta kaloribehovet pga noja för att lägga på sig fett, har gått riktigt långsamt men å andra sidan har det i princip varit helt fettfri viktuppgång hittills.

Ja, jag lag som lagts pa 72.5kg och enligt min vag jag anvander pa 6.2kg fett.
Nu pa 77.8kg med 9kg fett. Sa har gatt upp 5kg, varav 2.8kg fett (enligt dom matmetoder jag har tillgangliga) vilket kanske ar lite mycket. Jag tror dock att min lite kassa karraktar under ett par minisemestrar/langweekends efter deffslutet har sabbat lite av uppgangen med alldeles for mycket fet mat och en hel del alkohol.

Formmassigt sa kanns inte uppgangen sa farlig, aven om det marks skillnad pa framforallt magens utseende. Livet ar dock mkt roligare nu an under diet, sa jag kor vidare pa detta ett tag till.

Att gora som du gor betydligt langsammare ar dock klokare, och det var egentligen vad jag forsokte med, men med semestrar, jobbmiddagar, natverkstraffar etc. sa ar det svart att sta emot ibland
Gammal 2017-12-02, 20:18   #12927
Ajasoro
Registered User

Ajasoros avatar

Reg.datum: Nov 2014
Jag väger 62-63. Tänkte gå upp till 65 nu och ligga där och mysa i några månader, sen ner igen.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg IMG_3507.JPG (179.0 KB, 22 visningar)
Total: 345 kg • Wilks: 364,44
Ajasoro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-03, 14:56   #12928
RassK
Registered User

RassKs avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Snygg fysik, hur har du gjort med upp- och nedgångar för att nå den vikten i den formen? Jag är ungefär lika lång och skulle vilja nå den vikten på den formen. Är i ungefär samma form men det är ett par kilo borta
Pendlar mellan 82-88kg morgonvikt shredded/bulkad. Ligger nästan alltid mellan 8-12% kroppsfett och håller mig i form och fokuserar på lean gainzzzzzzz. There is no secret - It's not a trick, it's all about consistency. Har tagit mig ~12 år.

Citat:
Ursprungligen postat av RassK Visa inlägg
när man kört rotationspass får man köra rotationsposering!

tror ni man hinner i form till Bass Modulators Dreamhack ikväll?!?
Journal - En kronisk kaloriräknares krönika
Onlinecoaching - Body Comp Coaching Halmstad
RassK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 03:00   #12929
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking Visa inlägg
Krizp
Fa se nu.

Du ar musiker. Har mer muskler an genomsnittet. Ar definitivt mer deffad an genomsnittet. Tranar mycket OL-inspirerat vilket ar pa tapeten nu. Har langt, lockigt har. Tatueringar, men inte for mycket.

Exakt hur jobbigt ar det att inte drunkna i vagina?

Science. It reduces the stupid.
J.V är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2017-12-12, 13:08   #12930
ITK
Registered User

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av J.V Visa inlägg
Fa se nu.

Du ar musiker. Har mer muskler an genomsnittet. Ar definitivt mer deffad an genomsnittet. Tranar mycket OL-inspirerat vilket ar pa tapeten nu. Har langt, lockigt har. Tatueringar, men inte for mycket.

Exakt hur jobbigt ar det att inte drunkna i vagina?
Tror du missade det viktigaste, längden. Men borde iaf kunna få många likes på insta....
ITK är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:17.