Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2019-11-14, 10:08   #11
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av Johanzzon Visa inlägg
Härligt! Vi verkar ha samma inställning, skönt att höra. Visst hade det gått snabbare om man kör 100% enl. upplägget med bara 1 refeed dag i veckan. Men jag känner mig mer motiverad att hålla i det om man inte tvingas tacka nej till sociala middagar.



I helgen åt jag pizza på lördagen och en stor brunch med farsan på söndagen, avslutade även söndagen med en stor kebabtallrik. Inte optimalt, I know. Fick dock kontrollväga mig 3 gånger för jag trodde det var fel på vågen imorse. Gick ner 2.8kg från söndag-måndag trots rejält med mat.



Är nu halvvägs till min målvikt på 90kg från 1126kg. Vägde in imorse på 101,8kg. Har nu kört i 18 dagar, varav endast 6 dagar har varit 100% "fasta" enl. detta upplägg. Men resterande 12 dagar har bestått av 1 mål om dagen, oftast ett väldigt kalorisnålt sådant med så lite kolhydrater som möjligt. Förutom då pizzorna och kebabtallrikarna....



Nu har jag mjukstartat med lite drygt 2.5 veckor så nu ska jag köra 100% enl. detta upplägg med endast en refeed-dag denna vecka.



Fullständig utveckling sedan:

https://imgur.com/gBLxa9H
Kämpa på. Jag har glidit av lite grann, käkar gröt, fiskleverolja och shake på morgon. Sedan shakes ända till middag med familjen på kvällen. Samt avslutande shake. Klocka in på på 90 blankt i helgen. Blir intressant att se ikväll vad den säger på gymmet.

Peace

Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)