Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-11-07, 18:47   #1
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
Resultat i bästa fysiken 2011 Damer.

1: Sissa
(5) poäng

Citat:
En jämn och bra fysik med bra armar och ryggvidd. Det finns inget som märkbart släpar efter så det är bara att fortsätta på den inslagna vägen. Stort plus för mycket bra posering.
Styrketränade mellan 2005 och 2007 med nåt längre uppehåll däremellan .Slutade träna av nån anledning jag glömt,blev gravid,hade foglossning i 14 månader,började träna igen februari 2011. Och här är vi nu. I full gång. Är just nu väldigt nyfiken på styrkelyft så där ligger mitt största fokus.Jag vill bli stark!

I övrigt har jag väl aldrig haft något gediget eller långvarigt träningsintresse. Det skulle vara gymnastik isåfall som jag sysslade en del med när jag yngre.

Till yrket är jag boendeassistent till ungdomar med aspergers syndrom. Jag ska eventuellt plugga till behandlingspedagog till hösten.
Piranha är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-07, 18:48   #2
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
2: Madame
(10) poäng

Citat:
I jämförelse med segraren så saknas det lite muskler, prio på armarna men i övrigt är fysiken jämt utvecklad utan några större brister. Bara att kötta på helt enkelt.
Jag är 28 år och bor i Malmö, nedflyttad från Stockholm. Jag har alltid tränat någonting, åkte konståkning under uppväxten, sen har jag tränat luftakrobatik och balett eftersom jag ville jobba som cirkusartist. Pga. skador och minskat intresse la jag av med det. Började med styrketräning 2003 och började träna lite mer målinriktat för att bygga muskler 2007. Sen dess har jag lagt på mig ca 12 kg utan att formen är helt bedrövlig.
Jag har som långsiktigt mål att ställa upp i AF på DC, chins och dips är kul att göra och AF-fysiken är den som tilltalar mig mest.
Piranha är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)