Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-10-15, 23:10   #20386
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Har inte silva sagt ja än?

sonnench chael sonnen
Anderson, you've got 24 hours to accept my offer. I suggest you take it, my next one won't be quite so nice.
13 hours ago
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 23:38   #20387
Petoria
Sponsored by Soros
 
Petorias avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Köpenhamn
Inlägg: 1 981
Det är inte Chael Sonnen som bestämmer vilka matcher som ska ske i UFC om du kanske missat det, tror inte Silva hade tackat nej om Joe Silva hade sagt till honom
Petoria är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 23:48   #20388
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Det är inte Chael Sonnen som bestämmer vilka matcher som ska ske i UFC om du kanske missat det, tror inte Silva hade tackat nej om Joe Silva hade sagt till honom
Har vi inte redan etablerat att pansartax är ett stereotypt wt-mmafan, och alltså Chaels målgrupp?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:21   #20389
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Haha, Chael är en skön lirare bara.. han snackar mycket skit givetvis men han står även upp för sina ord och det är något jag respekterar, hade han fått stryk av Stann och sen lipat om det hade jag inte sagt ett ord men nu säger han att "Jag är bäst och så är det" och sen bevisar han det, det är starkt.
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:22   #20390
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Så han bevisade att han är bäst genom att slå Stann? Ok.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:23   #20391
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Nej det kommer han bevisa när han slår Silva.

Han behöver enligt mig knappt ens vinna för att bevisa det, dominerar han Silva i 5 ronder igen så är det tillräckligt.

Allvarligt talat nu Snuggle, vad behöver han göra för att du ska erkänna honom som en bra fighter? Kom igen, tycker inte det är okej av dig att kalla Chael för ett troll och att han är ett skämt, såg du samma sak som vi såg i fighten mot Stann? Det var en ganska dominant uppvisning.

Senast redigerad av Pansartax den 2011-10-16 klockan 00:27.
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:30   #20392
Degpekka
Absolutist
 
Degpekkas avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: HBG
Inlägg: 1 102
Skillnad på att vara bra och vara bäst... Han kan börja med att sluta dopa sig.
Degpekka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:34   #20393
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Citat:
Ursprungligen postat av Degpekka Visa inlägg
Skillnad på att vara bra och vara bäst... Han kan börja med att sluta dopa sig.
Dopa sig? Skojar du eller?

Sonnen appealed his suspension on the grounds he had a medical reason for the elevated testosterone. He was diagnosed with hypogonadism in 2008 and takes synthetic testosterone injections twice a week due to this condition.[24] The California State Athletic Commission decided to reduce his suspension to six months because he failed to properly disclose this before his fight. His suspension ended on March 2, 2011.

Sen, ursäkta om jag är helt okunnig nu men på vilket sätt påverkar högt testo hur man slåss?
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 00:53   #20394
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax Visa inlägg
Nej det kommer han bevisa när han slår Silva.

Han behöver enligt mig knappt ens vinna för att bevisa det, dominerar han Silva i 5 ronder igen så är det tillräckligt.

Allvarligt talat nu Snuggle, vad behöver han göra för att du ska erkänna honom som en bra fighter? Kom igen, tycker inte det är okej av dig att kalla Chael för ett troll och att han är ett skämt, såg du samma sak som vi såg i fighten mot Stann? Det var en ganska dominant uppvisning.
Har jag sagt att han är en dålig fighter?
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:02   #20395
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Jag har fått den uppfattningen om man tittar på dina inlägg som kretsar kring honom, att hans fans är WT e.t.c, klingar inte direkt positivt i mina öron men vad vet jag.
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:07   #20396
Doctor Snuggles
Pink belt
 
Doctor Snuggless avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Var du bor
Inlägg: 5 490
Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax Visa inlägg
Jag har fått den uppfattningen om man tittar på dina inlägg som kretsar kring honom, att hans fans är WT e.t.c, klingar inte direkt positivt i mina öron men vad vet jag.
Så för att jag tycker han är ett troll, så tycker jag han är en dålig fighter? Ok.
Jag tycker däremot att han inte är världens mest underhållande fighter, men det är något annat.

Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2011-10-16 klockan 01:08.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:11   #20397
Degpekka
Absolutist
 
Degpekkas avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: HBG
Inlägg: 1 102
Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax Visa inlägg
Dopa sig? Skojar du eller?

Sonnen appealed his suspension on the grounds he had a medical reason for the elevated testosterone. He was diagnosed with hypogonadism in 2008 and takes synthetic testosterone injections twice a week due to this condition.[24] The California State Athletic Commission decided to reduce his suspension to six months because he failed to properly disclose this before his fight. His suspension ended on March 2, 2011.

Sen, ursäkta om jag är helt okunnig nu men på vilket sätt påverkar högt testo hur man slåss?
I mina ögon är det där också en form av doping, som dock är väldigt svår att komma åt, vilket gör den väldigt populär bland elitidrottare...

Men hur som helst... högt testo och fördelar i kampsport? Fördelarna är många, tex att du blir starkare, bygger lättare muskler, återhämtar dig snabbare m.m.
Degpekka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:14   #20398
Pansartax
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 1 048
Återhämtning mellan ronder eller vad menar du? Annars ser jag inte direkt någon fördel med det, återhämtning mellan träningspassen? Och sen spelar väl inte direkt ren muskelmassa nån avgörande roll i en sport som MMA? Mest muskler är ju inte alltid den som vinner..
Pansartax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:23   #20399
krellik
Registered User
 
krelliks avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 2 067
Testosteron hjälper med att höja den träningsdosen en mma atlet kan göra, snabbare låta honom läka skador, det hjälper med att hålla kroppsfettet lågt även om man äter mycket och det hjälper med styrka och explosivitet. Stor fördel.

Om det inte skulle vara det så skulle inte så pass många riskera både karriär, ära, sponsorer, mm vid risk att åka fast men ganska många elit mma atleter har åkt dit och fler har säkert slupit undan vilket är ganska lätt i mma som det är nu.
__________________
Min träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156427
krellik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-16, 01:24   #20400
krellik
Registered User
 
krelliks avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 2 067
De mma atleter som kör medicinsk testo behandling vilket är ganska lätt att få i USA har låga nivåer för att de tidigare har misbrukat testosteron, inget snack om den saken...
__________________
Min träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156427
krellik är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)