Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-10-22, 07:57   #436
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten Visa inlägg
Lasse Kronérs uttalande

”För några år sedan hände det en situation som jag uppenbarligen missuppfattade. Den ledde till att jag hade samtal med mina chefer och sedan även tre-partssamtal med personen i fråga och det slutade med att vi i samförstånd pratade igenom det grundligt och jag bad om ursäkt för att jag missuppfattat situationen.”

”Ett år senare inledde vi två ett förhållande som varade under typ ett år. Och finns det saker under den tiden av vårt förhållande eller efter som den personen är missnöjd med så får hon ju självklart kontakta mig. Men eftersom vi levt tillsammans så länge och rett ut detta både inom SVT och gemensamt oss emellan så trodde jag att detta var klargjort för längesedan.”

”Detta beteende stämmer ju så klart inte in med min kvinnosyn, jag har haft långa samtal med mina döttrar om hur bra jag tycker rörelsen är genom att belysa kvinnoförtrycket i samhället. Och att nu vara del av den på fel sida gör att jag återigen gärna ber henne om ursäkt även i offentlighetens ljus.”
Vilken ynkrygg. Stå för det du gör och gjort. Att be om offentlig ursäkt löser ingenting.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-22, 19:05   #437
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Rättsstaten är intakt. Känner man sig oskyldigt anklagad är man i sin fulla rätt att stämma uppgiftsspridaren för förtal och domstolen kommer då att ge sin syn på den juridiska sanningen.

Följande inlägg såg jag länkat på Sanandajis Facebook och är enligt mig mycket bra. Det finns en mycket viktig skillnad mellan juridisk och faktisk sanning.



https://www.facebook.com/comalmberg/...c_location=ufi
Man kan dock definitivt förtala någon genom att tala sanning, men det verkar tyvärr inte allmänt känt.

Senast redigerad av Aryt den 2017-10-22 klockan 19:06.
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-22, 19:08   #438
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke67 Visa inlägg
Mångmiljardären och F1-mogulen Max Mosely kom undan med att anordna sex-orgier med inhyrda prostituerade iklädda nazi-uniformer. Allt fångat på bild. Satt kvar som FIA-president. Då kan man ju undra vad som krävs för att bli avsatt när man är på den nivån... Berlusconi är ett annat bra exempel på någon som är "untuchable".
Är det sexövergrepp att sexa med en prostituterad? Är ju lagligt i större delen av världen.
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)