Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-09-08, 19:37   #16
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Prost Visa inlägg
Det är bara trollande, skulle du t.ex registrera dig på ett träningsforum bara för att prata om relationer?
Absolut! Hjärtat är en muskel, här kan vi saker som rör muskler, alltså saker som rör hjärtat.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 09:55   #17
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Killen kanske redan är tillfredställd, men ändå sugen på något nytt och fräscht. Lite som en fin middag -- huvudrätten var jäkligt god men det finns ändå alltid plats för dessert.
Möjligen, men finns det noll attraktion till den fasta partnern så är det dömt att misslyckas i längden i vilket fall, anser jag. Logistiken med att vänstra kan te sig nog så krånglig för att det inte är värt risken eller ansträngningen, särskilt om det är en granne. Så jävla fantastiskt är det ju inte att ha sex med en ny person. Om han dessutom älskar trådskaparen eller i alla fall har starka känslor för henne så är det ytterligare en faktor som talar emot, om nu inte förhållandet rent generellt samt specifikt sexlivet är dåligt i nuläget.

Det är faktiskt inte så att dom flesta av oss män är kåta djur som går runt vilda i blicken och försöker fälla byten hela tiden. Så det är som någon skrev, se till att vara behjälplig i sängkammaren på alla sätt och vis så kommer risken förmodligen reduceras till noll. Om det känns hemskt och smutsigt och inte bra så kanske det är dags för trådskaparen att funderar på att söka sig vidare också. Men nu målar jag upp ett helt scenario här taget ur luften.

Senast redigerad av Kaalle den 2019-09-09 klockan 09:57.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 09:59   #18
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg
 
Slartibartfasts avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Finland
Inlägg: 15 928
Citat:
Ursprungligen postat av Rosie74 Visa inlägg
Jag litar på honom men det är det där att jag har svårt att lita på andra kvinnor...
Sålänge du litar på din pojkvän så har det ju ingen betydelse vad andra tjejer gör? Har man en attraktiv partner så får man ju utgå från att dom blir bombarderade med inviter hela tiden? Håller inte förhållandet för det, så är det ett skit förhållande.

Skaffa en ful partner som ingen vill ha
__________________
Allt kött behöver disciplin!

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 10:21   #19
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Är du orolig för att han skall vänstra, se till att ge honom väldigt mycket sex. Kvantitet över kvalitet.

Det skall jäkligt mycket till för att en man skall vänstra om han är mer än sexuellt tillfredsställd.
Glöm inte bjuda in grannen.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 10:37   #20
Jallesnalle
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2019
Inlägg: 69
Du har rätt i att vara orolig, det ligger trots allt i mäns natur att sprida sin säd, få män kan motstå sin naturliga instinkt om de får en invit av en kvinna, speciellt en attraktiv sådan.
Min erfarenhet är att det oftast slutar med otrohet när en i förhållandet umgås mkt med någon eller några av det motsatta könet.
Jallesnalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 12:06   #21
dmoller
fr3ed0mf1gh73r
 
dmollers avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 1 119
kul att se hur folk tänker här..

prata med din partner. om han gör ngt vet du var han står och det är bara att gå vidare.
dmoller är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 13:01   #22
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Är du orolig för att han skall vänstra, se till att ge honom väldigt mycket sex. Kvantitet över kvalitet.

Det skall jäkligt mycket till för att en man skall vänstra om han är mer än sexuellt tillfredsställd.
The Coolidge effect säger att du har fel...
Macroman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 13:56   #23
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Jallesnalle Visa inlägg
Du har rätt i att vara orolig, det ligger trots allt i mäns natur att sprida sin säd, få män kan motstå sin naturliga instinkt om de får en invit av en kvinna, speciellt en attraktiv sådan.
Min erfarenhet är att det oftast slutar med otrohet när en i förhållandet umgås mkt med någon eller några av det motsatta könet.
Rätt individuellt men helt fel har du inte. Sen tycker jag inte svartsjuka är konstigt ifall det hålls inom rimliga gränser. Vem fan skulle inte bli misstänksam om tjejen/killen sprang på kaffe med motsatta könet varje vecka? Man har ju sett dessa "vi är bara vänner"-situationer som inte slutat så bra heller.
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 19:18   #24
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Jag gillar biten där du säger att du inte är svartsjuk och sen direkt efter förklarar att du faktiskt är svartsjuk.
Det bekräftar åtminstone kontots kön.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-09, 19:37   #25
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Är du orolig för att han skall vänstra, se till att ge honom väldigt mycket sex. Kvantitet över kvalitet.

Det skall jäkligt mycket till för att en man skall vänstra om han är mer än sexuellt tillfredsställd.
Precis min taktik...fast med kvalite!
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-10, 08:06   #26
garluch
Registered User
 
garluchs avatar
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 108
Det låter inte bra att vara så avundsjuk, har du någon du kan prata med detta om?

Att tänka att man "unnar" sin partner kompisar av motsatt kön är ett svårt sätt att förhålla sig till sin partner, det är nog bra om du kan börja se kvinnliga kompisar på samma sätt som hans manliga.

Har din kille bra tillit till dig?
garluch är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)