Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-09-22, 12:15   #16
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Det låter mest som du kör konditionsträning. Tror du att du får den muskel kontraktion i målmuskeln som du är ute efter att träffa eller utmanar du bara din kardiologiska kapacitet med metoden?

Jag tror inte på din metod den kommer troligen bara tära på kraftsystemet och troligtvis försämra utvecklingspotentialen.

Min högst personliga uppfattning och ur ett erfarenhets perspektiv ser jag de här personerna rätt ofta på gymmen ymnigt svettandes ofta sugrör som verkar använda styrketräningen som konditionsträning.
"Muskelkontraktion i målmuskeln" "Utmanar din kardiologiska kapacitet" "tära på kraftsystemet" "troligtvis försämra utvecklingspotentialen" Jag gillar hur du hittar på begrepp för att försöka ge tyngd i dina inlägg.

Min metod bygger på självsuggestion för att härbärgera motivation till progressivt ökande av antal repetitioner av ett rörelsemönster med assistans av spiralnedåtgående motorisk teknik.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)