Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-12-09, 20:30   #38686
jenni
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: stockholm
Inlägg: 1 858
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Så om du bara tänker positiva sidor så är han en 10a, jo tack.
Alltså han var nästan helt perfekt, aldrig har jag varit så fast vid en kille, jag tröttnade aldrig på honom, det var som man var nykär i flera år, men det som förstörde allt var att han hade en helt annan syn på framtiden än vad jag hade.
Så därför kände jag att jag inte var redo för allt och det var bäst att avsluta innan någon blev ännu mer sårad, tyvärr misslyckades jag där, han är förbannad på allt och jag har tappat förmågan att bli förälskad
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-09, 20:30   #38687
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 013
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Berth Milton? Näe nu får du avslöja vem det är...
Zone Capone gissar jag på!
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 05:00   #38688
MrLomax
Registered User
 
MrLomaxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Swedensland
Inlägg: 368
Ojoj. För exakt en månad sedan var jag på en fikadejt och nu jäklar börjar det hända saker. Vi har chattat, pratat i telefon, sms'at osv ganska intensivt de senaste tio dagarna och nu har vi bestämt att gå på en riktig dejt på torsdag. Planen är att gå ut och äta sushibuffé. Vi ska sitta läääänge och bara ha trevligt liksom.

Problemet är att hon känns som mitt andrahandsval. Förstavalet är ju hon på stammisstället. Hur fan gör jag? Kan man ha en "back-up-plan"?
MrLomax är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 08:49   #38689
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Jenni, du har inte berättat vem kändisen du dejtar är. Men nu när jag vet att du gillar bad-boys så begränsar det mitt urval något. Jag har fått ner det till tre möjliga kandidater som både är kända och badboys:

* Robinsson/Sosse Jan- Emanuel
* Samson Biceps
* Helge Skoog
Jag skrattade så jag dunkade handflatan i bordet. Det trodde jag förut att man bara gjorde på tecknad film.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 09:53   #38690
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax Visa inlägg
Ojoj. För exakt en månad sedan var jag på en fikadejt och nu jäklar börjar det hända saker. Vi har chattat, pratat i telefon, sms'at osv ganska intensivt de senaste tio dagarna och nu har vi bestämt att gå på en riktig dejt på torsdag. Planen är att gå ut och äta sushibuffé. Vi ska sitta läääänge och bara ha trevligt liksom.

Problemet är att hon känns som mitt andrahandsval. Förstavalet är ju hon på stammisstället. Hur fan gör jag? Kan man ha en "back-up-plan"?
Du vill inte vänta med att träffa andra tills du klargjort med hon från stammishaket?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 09:56   #38691
Finska Lejonet
Registered User
 
Finska Lejonets avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Söder
Inlägg: 178
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax Visa inlägg
Problemet är att hon känns som mitt andrahandsval. Förstavalet är ju hon på stammisstället. Hur fan gör jag? Kan man ha en "back-up-plan"?
Så där blir det ju ibland men sen kan ju att man träffar den ena personen göra att man gillar den andra mer och vice versa. Du har väl aldrig dejtat hon på stammisstället och kanske satt en gloria(n1) på hennes huvud?
Tycker fokus ligger på dejten du faktiskt har.
__________________
Kan du bära hela världen på din axlar kan du lyfta ett par hantlar.

Senast redigerad av Finska Lejonet den 2013-12-10 klockan 09:58.
Finska Lejonet är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 10:12   #38692
Ronn
Duck and Cover!
 
Ronns avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Stocktown
Inlägg: 1 828
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax Visa inlägg
Ojoj. För exakt en månad sedan var jag på en fikadejt och nu jäklar börjar det hända saker. Vi har chattat, pratat i telefon, sms'at osv ganska intensivt de senaste tio dagarna och nu har vi bestämt att gå på en riktig dejt på torsdag. Planen är att gå ut och äta sushibuffé. Vi ska sitta läääänge och bara ha trevligt liksom.

Problemet är att hon känns som mitt andrahandsval. Förstavalet är ju hon på stammisstället. Hur fan gör jag? Kan man ha en "back-up-plan"?
Se det inte som olika val, om dejten känns bra gå på det och se var det leder.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av shaguaa
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Ronn är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 10:14   #38693
gohardorgohome
Registered User
 
gohardorgohomes avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 391
Citat:
Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
Ikväll kommer jag bli singel, vi pratade i fredags om oss och hon sa att hon hade funderat mycket på sistone och tycker inte det var som innan, vilket kom som en jävla chock för mig.
Men vi valde att vi skulle fortsätta.


Imorse vid 07 skrev hon att hon har ont i magen och det inte känns rätt längre och hon ville att jag skulle komma över, sov dock då fortfarande och hon är i skolan nu. Så jag måste komma över ikväll efter jobbet.. Fyfan den här dagen kommer bli så jävla tung sitter och gråter nu vilket jag i princip inte har gjort sedan vi begravde min morfar 2009.


Känns bara så jävla tungt.
Väldigt likt avslutet med min tjej för ett par månader sen, när du väll kommer över det kommer du må som en gud
__________________
Life is all about creating an oasis in a desert because happiness is not a destination but state of mind
gohardorgohome är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 10:31   #38694
C.E.J.
Korsordet
 
C.E.J.s avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 5 410
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax Visa inlägg
Ojoj. För exakt en månad sedan var jag på en fikadejt och nu jäklar börjar det hända saker. Vi har chattat, pratat i telefon, sms'at osv ganska intensivt de senaste tio dagarna och nu har vi bestämt att gå på en riktig dejt på torsdag. Planen är att gå ut och äta sushibuffé. Vi ska sitta läääänge och bara ha trevligt liksom.
Så där skulle jag inte palla hålla på om det var en månad sen ni träffades, styr filmkväll istället?

Citat:
Problemet är att hon känns som mitt andrahandsval. Förstavalet är ju hon på stammisstället. Hur fan gör jag? Kan man ha en "back-up-plan"?
Träffa båda. Vem vet, andrahandsvalet kanske visar sig vara guldigare.
__________________
"Det är verkligen inte lite omskolning det handlar om" http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&postcount=285
C.E.J. är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 10:42   #38695
MrLomax
Registered User
 
MrLomaxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Swedensland
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Du vill inte vänta med att träffa andra tills du klargjort med hon från stammishaket?
Egentligen hade jag velat det, men så ramlade jag över denna jänta och hon är fantastisk på sitt sätt. Jag kunde ju inte nobba henne för att jag först ville se vad som hände med den andra? Jag är ju ändå singel. Sen vet man ju inte vad detta leder till. En kort romans, vänskap eller ett seriöst förhållande?
Anledningen till att jag är intresserad av henne på stammishaket är att hon har flörtat med mig förr (t ex försökt bjuda hem mig till hennes och kommit med helt fantastiska komplimanger osv). Men alltid när hon kommit med något har jag haft flickvän. Nu är jag singel och försökte vänta in henne, men då har jag inte sett henne på stammishaket på flera månader.
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Lejonet Visa inlägg
Så där blir det ju ibland men sen kan ju att man träffar den ena personen göra att man gillar den andra mer och vice versa. Du har väl aldrig dejtat hon på stammisstället och kanske satt en gloria(n1) på hennes huvud?
Tycker fokus ligger på dejten du faktiskt har.
Precis, jag har aldrig dejtat hon från stammishaket. Ja, du har troligen rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn Visa inlägg
Se det inte som olika val, om dejten känns bra gå på det och se var det leder.
Okej. Jo jag kommer att gå på dejten på torsdag. Jag är bara så rädd att behöva välja. Har gjort det en gång och det blev skitfel.
Ajaj. Lyxproblem egentligen. Varför ska jag klaga? Så länge jag inte lovat någon något så är det väl bara att njuta av situationen?
Jag oroar mig över ett problem som inte finns ännu.
MrLomax är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 10:45   #38696
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Så din enda erfarenhet av henne på stammishaket är att hon gett fantastiska komplimanger? jag trodde inte komplimanger hade någon större betydelse enligt kolo crew
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 11:14   #38697
MrLomax
Registered User
 
MrLomaxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Swedensland
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Så där skulle jag inte palla hålla på om det var en månad sen ni träffades, styr filmkväll istället?
Äh, vi var ju båda passiva i typ 3 veckor. Sen har vi inte fått till det för att jag varit bokad med annat och hon har 3 barn som kräver sitt.
Nej inte filmkväll. Vi tar det isf i januari när det lugnat ner sig lite.
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Träffa båda. Vem vet, andrahandsvalet kanske visar sig vara guldigare.
Sant.
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Så din enda erfarenhet av henne på stammishaket är att hon gett fantastiska komplimanger? jag trodde inte komplimanger hade någon större betydelse enligt kolo crew
Njae. Hon är snygg/söt också, hon har visat intresse av att träffa mig.
Det kostar ju inget att försöka?!
Jag vet ju inte ens om hon är singel. Haha.
MrLomax är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 11:20   #38698
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Fast med de förutsättningarna så tycks du veta om att fikadejten är en bra person och stammishakstjejen verkar mest vara en dröm.

Bättre att satsa på riktiga personer än drömmar.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 12:12   #38699
MrLomax
Registered User
 
MrLomaxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Swedensland
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Fast med de förutsättningarna så tycks du veta om att fikadejten är en bra person och stammishakstjejen verkar mest vara en dröm.

Bättre att satsa på riktiga personer än drömmar.
Sant. Du är så jävla klok ibland. Tack.
Nu känner jag mig mer inspirerad inför dejten. Det här ska bli hur kul som helst!
MrLomax är inte uppkopplad  
Gammal 2013-12-10, 12:15   #38700
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax Visa inlägg
Sant. Du är så jävla klok ibland. Tack.
Nu känner jag mig mer inspirerad inför dejten. Det här ska bli hur kul som helst!
Glhf.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)