Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-11-19, 20:37   #11
eulalia
Registered User
 
eulalias avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 2 591
Måndag = Vecka 3!

Uppvärmning: Lätta latsdrag 3set, utåtrotationer för axlar 2set
Goodmornings 30kg 3x15st s.set med/
Abd. crunch 20kg 3x30st
Knäböj 55kg 5st, 62kg 4st, 67kg 4,3st, 72kg 3,3st, (Bälte på)77kg 3,3st
Liggande hantelpress 22kg 6,5st, 25kg 4,4,3,3st
Raka marklyft stående på kloss 40kg 5,5st, 50kg 5,5st
Militärpress 30kg 5st, 35kg 4st, 40kg 3,3st, 42kg 3st
Stångrodd, brett grepp 40kg 3x12st
Leg curl 25kg 12st, 30kg 10st, 35kg 6st

Jag är överlag rätt så nöjd med dagens pass. Goodmornings s.set med abd.crunch inleder jag ju varje pass med och där kör jag inte så tungt utan det är mer kom igång / uppvärmning över dem.
Hade inte riktigt rätt inställning på knäböjen och då blir det inte riktigt 100 med tekniken heller men det skärpte jag till på sista set. Sedan blev det en riktig kämpainsats med hantelpressarna, den träningsvärken kommer att bli grym. Raka mark köres inte särskilt tungt utan där är fokus mest på stretching då jag står upphöjt. Roddarna körde jag inte heller för fullt på men begränsningen där är ju min ömmande nacke-trapz-axel. Läget har visserligen blivit bra mycket bättre men jag ska ändå träffa en annan expert som ska kika på eländet nu på Lördag, har hört mycket gott om denna person.
3st på 42 kg i militären, det är jag rätt nöjd med, pb är en singel på 45kg. Kör inte riktigt ned mot bröstet utan vänder några cm före, har lite smalare grepp också då jag kör framför skallen.

Nä men det här känns bra, nu börjar jag vara tillbaka på rätt spår igen så snart hoppas jag på goda gym-tider!
eulalia är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)