Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-03-22, 16:27   #1
Naggan
Registered User
 
Naggans avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 82
Dieten mot bulken!

Hej!
Har alltid velat ha något som motiverar mig vid dieter och tänkte köra igång livets andra diet, denna gången ska kolo få vara min motivation vid dom tunga och carbssnåla dagarna

Vem är jag?
Kille på 20 jordsnurr som spelat hockey hela sitt liv och som gjort sin sista säsong för livet då mina knän fått ta en del stryk genom åren (var målvakt).
Tänkte lägga allt krut på kroppsbyggningen och förhoppningsvis kunna stå på scenen framöver.

Vad är mina mål?
Mina mål är inte att komma i form för beachen. Jag har alltid varit mullig och inte haft en muskel i kroppen precis, har inte haft någon i släkten som varit i bra form någonsin. Jag ville bryta den trenden och komma igång.
Jag tänkte nu träna bort fett så man får konturerna på musklerna, har mycket fett på mage/kärlekshandtagen/rumpan och låren (problemställen), sen när jag känner mig nöjd (oavsett om det är sommar eller ej) så ska jag börja bulka och bygga massa.

Träning och kostupplägg:
Eftersom jag jobbar i Norge Måndag-Torsdag (kommer dock hem tors kväll) så kommer jag testa mig fram lite olika upplägg men kommer börja med detta:

Måndag: Cardio 60min
Tisdag: Cardio 60min
Onsdag: Cardio 60min
Torsdag: Bröst/triceps
Fredag: Ben/vader/mage
Lördag: Rygg/biceps, cardio 60min
Söndag: Axlar/trapz/underarmar

Maten kommer bestå av 6 måltider/dag bestående av frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål.
Behöver nog inte skriva vad jag äter, ni som hänger här har koll och vet vad man käkar under dieter.

Stats:
Ålder: 20
Längd: 172cm
Vikt: 76kg

Bänk: 72.5kg
Mark: 105kg
Knäböj: 80kg

Detta är vad jag tränar på, inga imponerade siffror speciellt inte på knäböjen. Men som jag nämnde tidigare, mina knän höll inte i vinter så jag fick lägga av med böjen ett tag och bara discogymma.
Har ej fuskat med benträningen, ni som hållt på med hockey vet hur viktigt det är att träna benen.

Kosttillskott:
Proteinpulver (Whey 100% body science)
PWO (Animus)
Koffein tabs
BCAA (Fairing)
EAA (Duramax)

Det var nog allt, före- och efterbilder kommer att komma upp även bilder under dieten.

Imorgon kör vi, hoppas ni hänger med på resan!
Naggan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)