Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition > Träningsskador & Rehab

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2023-01-19, 02:41   #1
Sverker81
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Åsele
Inlägg: 13
Humerus S formad på X ray ( StalinCCCP)

Trisst men så är det inte hela berätelsen heller.. det underbara med att bara vara.

tänk er en glad människa... tänk er att vänta 365 Katy Perry dagar...

Tänk er att eran kropp är jättevacker.... om ni räknades som kvinna...

Tänk er att vara nöjd ändå för hen lever i Sverige.. Här finns det massor av kvinnor som tycker om min själ och inte bryr sig att hen ser ut som en kvinna ... med någon defekt sak som ibland vid lite för mycket bevattning.. ja bilar växer dåligt så även min.. men GJM 327 .. Den klara besiktningen tack vare Storasystern är min granne... och visst VULKEN i Åsele fick faktiskt i trogen ordning fria händer för Mor 84.. född 1938.. hon behöver sin shoppingvagn..

Humerus...S ...S vänsterback nr 2...i Korpen laget SS Lüftwaffe.. Sverker David Findin före detta hård i hjärtat mot dem som kom hit... American History X fick mig fullsändigt att tänka om...

Ibland går det inte att tänka tillbaka p.g.a Karolinska sjukhusets överdos på morfon... Min mor sade.. hon är sjuksköterska och barnmorska.. försiktigt nu.. hen tål inte vanlig dos.. sänk dosen... De bryr sig inte för de " kan " själv .... . det går som hon anade.. det var inte vackert.. det blir överdos..14 dagar säger doktorn.. Ni hade 14 dagar inte mera.. vem är Ängeln som fick dig till Spånga vårdcentral i tid.. för " blindtarm apendix den brister då är det kört på riktigt... den är som magsjuka.. sen går det över... då är det 14 dagar inte mera... ..14 14 14 ... så..... MM ...vaknar till .. det är jul många år senare.. tiden är nu 7e bästa julen.. Visst far är 7 år yngre 77år.. äldste bror på den tiden i en bmw RBU 106 " number of the beast.." 340 orginal med fimpat varvstopp för att kunna vinna några gat race mot de andra som var ute och bus körde i stockholms nätterna.... men vänta nu.. någon med grott skägg dyker upp i en bmw m 3 den där två pipiga 285 hästarn... det blir race.. det är jämt...Andreas Plars .. 2023 Önskar Gott nytt år.. hen svarar.. Skönt det finns något kvar av Stockholm... Sitter uppe i GULAG arbetsläger NORRLAND... Åsele 650km bort.. GULAG Ryssland var 700km bort från Moskva.. 21 år i Nordens Venedig.. Det tar du inte bort från någons hjärta hur som helst.. B B Boden 1981.. Stockholm 1984 till 2005..." On the Other Side" by Sverker David Findin.. lillebror som inte har så bra minne.. adhd .. asbergers syndrom typ 2 diabetes två trasiga stortålederr... de säger vid 50 kan det börja verka då blir det steloperation och gå som en anka.. vilken tur är bara 41 .. fyller 42 April 2 6....Vilken tur du har som har Amerikans flickvänn på 26år.. javisst... eller så är det min födelsedag och Tove-Lina Öhrn rödhårig nästan min längd är 169,7cm 101kg som starkast med 65kg 171cm när Moa vi firar midsommar i Täby radhusområde...får rida hennes häst dagen efter på hennes gräsmattas baksida hon leder kopplet.. känns gött.. undrar hur det gick för Adrian Cermeno / Säpo lillebror Robin. .. jo de är ju som katt å hund... Robin och Adrian... snack aldrig.. fortfarande...2023.
Sverker81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-01-21, 08:44   #2
muddler
Lekfarbror
 
muddlers avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Värmdö
Inlägg: 7 717
Oss för att... poesi dikt, sådan härlig jacket!
__________________
Triceps är en förkrümpt hästsko

Träning och grejer

Muddler läser ferdinand!
muddler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-02-02, 19:41   #3
Scratch89
Klädsamt knubbig
 
Scratch89s avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Strömmensberg, Göteborg
Inlägg: 19 852
__________________
Leg. fysioterapeut.
Skribent på Styrkelabbet
Scratch89 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)