Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition > Träningsskador & Rehab

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-28, 22:11   #16
Fatcan
Registered User
 
Fatcans avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 1 776
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Begynnande artros betyder inte artros utan att processen har satts igång. Det tyder utlåtandet på och behandlingen är till för att motverka accelerationen av processen ett försök att normalisera leden.
Första inlägget på kolozzeum på länge men känner att jag måste kommentera det här.

Det finns absolut ingenting i det MR-svaret som tyder på artros eller begynnande artros.

Till TS: du behöver inte vänta flera månader som läkaren eventuellt föreslagit, gå till en fysioterapeut på en gång.
Fatcan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 07:11   #17
Gald
Registered User
 
Galds avatar
 
Reg.datum: Apr 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 293
Citat:
Ursprungligen postat av Fatcan Visa inlägg
Första inlägget på kolozzeum på länge men känner att jag måste kommentera det här.

Det finns absolut ingenting i det MR-svaret som tyder på artros eller begynnande artros.

Till TS: du behöver inte vänta flera månader som läkaren eventuellt föreslagit, gå till en fysioterapeut på en gång.
Tack för svar, någon som kan några bra fysioterapeuter i stockholms området? Spelar det någon roll ifall det är en fysioterapeut eller sjukgymnast/naprapat? Vem vill man helst söka sig till är frågan.

Mvh
__________________
BLOGGEN - TRÄNING, KOST
Gald är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 10:01   #18
Zrob
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2009
Ort: Norrtälje
Inlägg: 107
Mikael Nordström på Rehabkliniken, typ Odenplan. Hjälpte mig med min axel och tennisarmbåge efter att träffat många innan som inte lyckades.
Zrob är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)