Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Sport > Hockey

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-01-25, 11:42   #1336
forestgrove
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 29
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Någon som kollade på skills competition inatt? Jävla bössa Weber har alltså, fast det roligaste av allt var ju i slutet när Johnny hockey sket på sig när dom smällde av kanonen i arenan.
Ja, det är synd att de inte får fler försök på sig. "Hardest shot" är ju ändå en av höjdpunkterna under kvällen Missade Johnnys reaktion på smällen. Får se om jag kan hitta det nånstans.

edit:


Senast redigerad av forestgrove den 2015-01-25 klockan 11:47.
forestgrove är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 14:30   #1337
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Ovechkin skjuter hårt, men skulle vilja se hur hårt att skjuter när han gör en 'one timer'.

Ska kolla matchen sen ikväll, blir väl inte världens roligaste match men förväntar mig ändå jävligt mycket mål.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.

Senast redigerad av awesomooo den 2015-01-25 klockan 14:32.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-25, 15:52   #1338
4623
Getar
 
4623s avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 354
Coolt

http://webandtechs.com/2015/01/gopro...ts-broadcasts/
4623 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 08:45   #1339
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Tycker Washington är riktigt bra i år. Förlust igår mot Montreal förvisso men Washington skapade bra chanser och Montreal har ju Price som jag tycker räddar dom alldeles för ofta.

Känns som lagen i östra divisionen har ryckt upp sig från förra säsongen när lagen i den västra var jävligt vassa.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.

Senast redigerad av awesomooo den 2015-02-01 klockan 08:52.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 12:17   #1340
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Tycker Washington är riktigt bra i år. Förlust igår mot Montreal förvisso men Washington skapade bra chanser och Montreal har ju Price som jag tycker räddar dom alldeles för ofta.

Känns som lagen i östra divisionen har ryckt upp sig från förra säsongen när lagen i den västra var jävligt vassa.
Som ett stort Caps fan i flera år håller jag med. Detta är det bästa Washington på ja, sedan millennieskiftet egentligen. Blivit tuffare att spela mot, bättre försvar, bättre målvaktsspel, fortsatt riktigt bra i powerplay och de gör fortfarande mycket mål. De har aldrig fått alla delar av spelet att stämma ens i närheten som det är nu. Förstärkningarna på backsidan samt Trotz i båset verkar ha gjort mycket positivt.

Dock spelar ju alla lag i öst som ligger top 8-9 riktigt bra så det märks ju inte direkt i tabellen att Washington har varit bra. Islanders, Tampa, Rangers, Montreal etc har ju även de ryckt upp sig avsevärt senaste åren+inflytt av Detriot och fortsatt bra spel av Pens och Bruins gör att östra helt plötsligt har gått från medioker till riktigt fullspäckad av bra lag.
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse
anvihl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 12:19   #1341
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
http://video.nhl.com/videocenter/?id=739882
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 13:16   #1342
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Som ett stort Caps fan i flera år håller jag med. Detta är det bästa Washington på ja, sedan millennieskiftet egentligen. Blivit tuffare att spela mot, bättre försvar, bättre målvaktsspel, fortsatt riktigt bra i powerplay och de gör fortfarande mycket mål. De har aldrig fått alla delar av spelet att stämma ens i närheten som det är nu. Förstärkningarna på backsidan samt Trotz i båset verkar ha gjort mycket positivt.

Dock spelar ju alla lag i öst som ligger top 8-9 riktigt bra så det märks ju inte direkt i tabellen att Washington har varit bra. Islanders, Tampa, Rangers, Montreal etc har ju även de ryckt upp sig avsevärt senaste åren+inflytt av Detriot och fortsatt bra spel av Pens och Bruins gör att östra helt plötsligt har gått från medioker till riktigt fullspäckad av bra lag.
Ovie har dessutom blivit bättre imo, igår gjorde han några riktigt bra genomåkningar, kuznetsov och Johansson kändes på hugget också.

Bruins börjar ta för sig nu, var lite skeptisk i början av säsongen, nu blir även Malcolm Subban andramålvakt i en vecka framöver för Boston då Svedberg ska lira i AHL för att hålla igång tills Bostons road trip börjar och återgår då till andramålvakt igen.

Tror dock att det blir samma lag i västra som vanligt som slåss om Stanley Cup medans lag som Nashville, St. Louis, winnipeg kommer falla platt när slutspelet börjar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 19:59   #1343
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Carey Price ska ju tydligen vara NHLs bästa målvakt atm och kommer förmodligen vinna vezina men frågan är om inte Markov förtjänar det priset mer Fan vad han har räddat Price och Tokarski under skitnödiga situationer.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 12:22   #1344
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Så. Vilket lag tar chansen?
Citat:
Den minst sagt märkliga händelsen ska ha ägt rum i samband med att Winnipeg Jets samlades inför mötet med Vancouver Canucks tidigare i veckan.
Det har tidigare hävdats att beslutet att inte låte Evander Kane spela för Jets var taget av tränaren – men nu avslöjar alltså Sportsnet en helt annan anledningen till frånvaron.

Då laget samlades under morgonen anlände Kane i en träningsoverall. Det ska i sin tur inte ha rimmat med klubbens förhållningsregler och efter en kort genomgång ska lagkamraten Dustin Byfuglien helt enkelt ha kastat kläderna i duschen. Därefter såg man inte mer av Kane på flera timmar.
5.25 miljoner, för en ung spelare som kan både vara fysisk och göra mål?

Red Wings bör ha utrymme, men kommer aldrig ringa
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 22:17   #1345
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Rask för i helvete!!! Jävla iddi. Drar på sig två utvisningar under 10 sekunder
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 23:16   #1346
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Vilken jävla match, Hawaiihockey från Chicagos sida. 6-1 till Bruins efter två perioder ))
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 09:39   #1347
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Mycket intressanta saker innan deadline på måndag!

Jagr till FLA
Clarksson (!!!) till CBJ för Horton som inte kan spela hockey alls pga skador.

Red Wings har intresse av en top-2 back. Dion Phaneuf har det ryktats om, men då borde TOr hålla lite lön, och få max en av våra center-prospects samt ett 2016 pick. Då kan jag leva med detta..

Annars kanske Petry från Oilers, för nästan nada..
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-02-28, 15:41   #1348
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Clarksson och kanske eventuellt Phaneuf bort från Toronto? Bra början till nästa säsong i alla fall
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-03-08, 20:08   #1349
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Wiiho, två segrar i rad nu för B. Nu gäller det att bara plocka poäng till höger och vänster och hoppas på att Florida förlorar resterande matcher

Ottawa och Philly får gärna dom börja förlora lite mer så det blir lite tryggare i kampen om wild card-platserna
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.

Senast redigerad av awesomooo den 2015-03-08 klockan 20:09.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 20:18   #1350
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Toronto är så jävla tragiska. Släpper in två mål i ett 5-min pp igår natt... Förstår varför fansen sliter av sig håret på sig själva.

1-0 för B mot Pingvinerna atm, hoppas B kan ta sin åttonde vinst i rad nu för att Ottawa och Florida tycker jag är liiiite väl nära bakom dom poängmässigt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)