Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-01-23, 20:59   #1
Dedication
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2011
Inlägg: 219
Proteinpulver Recensioner

Hittar ingen tråd där man kan läsa recensioner på diverse proteinpulver så ni kan väl skriva lite recensioner här och vad ni tyckte om de olika produkterna.

Jag är först ut med "One Whey" då.


One Whey ®
Rent generellt kan jag inleda recensionen med att skriva: ett av marknadens godaste protein utan tvekan! Väldigt hög proteinhalt, extremt välsmakande och till ett förmånligt pris. Det finns liknande produkter som kostar flera hundralappar per kilo!

Ett riktigt stort plus är att man får proteinpulvret i en riktigt snygg och härligt burk så man slipper jobbiga små påsar som ska krångla. Skulle kunna betala extra bara för burken!

One Whey ® Jordgubb & Vit Choklad
Det går inte beskriva smaken med ord, men jag bara känner att det smakar helt rätt. Jordgubb & Vit Choklad är det verkligen vi snackar om, perfekt blandning! Ingen extrem smak utan denna produkt kan man njuta till framför det senaste avsnittet av sin favorit-serie på TV. Denna produkten/smaken gillar till och med mina föräldrar så jag tror inte det ska vara några problem för er att älska smaken. Smakar extra gott med mjölk!

One Whey® Jordgubb & Vit Choklad: 4/5

One Whey ® Vanilj & Skogsbär
Okej, den här smaken var jag väldigt exalterad över. Vanilj & Skogsbär, hur underbart gott låter inte det?! Denna burken öppnade jag direkt när jag fick hem paketet, det doftade ärligt talat tuggummi med skogsbärsmak. Jag har provat de flesta kombinationerna av smaken på vassle-produkter men den här smaken tar hem priset för det mest välsmakande proteinpulvret. Har blandat med både vatten och mjölk, 2,3 och 4 deciliter för att få den där perfekta konsistensen. Resultaten enligt mig är 3 deciliter vatten och en skopa av proteinpulvret. Smaken är sötare än Jordgubb & Vit Choklad därför smakar denna produkt riktigt bra med iskallt vatten.

One Whey® Vanilj & Skogsbär: 5/5
- Utan tvekan!

Fortsätt fyll på här så man kan läsa recensioner så man slipper köpa något äckligt proteinpulver.
__________________
Instagram: joakimlionheart
Dedication är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)