Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-05-29, 15:47   #16
Alfred YAO
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2017
Inlägg: 14
Tyvärr inte mycket träning i Turkiet och lite för mycket/dålig mat (gått upp 2kg) menmen, fick ju träffa en snubbe från Tyskland som tävlade i BB så fick bra tips (i mitten på bild, till höger min lillebror)!



/Alfred YAO
__________________
www.alfredyao.info
Alfred YAO är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 20:17   #17
Alfred YAO
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2017
Inlägg: 14
SÅDÄR. Otroligt halvt besviken faktiskt, visst nu är det sommar och med det följer tyvärr för osunt leverne gällande kost och dryck men ändå. Klarade av 12v programmet för en "lean body" och låg på ca 83-84kg. Dock fuskade jag lite och en Turkiet-resa sabbade en del. Vikt efter midsommarhelgen MEN innan Bråvalla-festival-helgen som var nu ca 87kg.

Menmen, nu kör jag på det Steve Reeves program över sommaren så bra jag kan som jag länkade till i första inlägget över sommaren. Sen i höst då jvlar!!

http://workoutinfoguru.com/steve-reeves-workout/



/Alfred YAO
__________________
www.alfredyao.info
Alfred YAO är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 17:35   #18
Alfred YAO
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2017
Inlägg: 14
Hmm ett tag sen jag skrev men över sommaren blev det i stort 2 månader ingen tränings alls men kändes som jag klarade det helt ok ändå viktmässigt! Sen i slutet av augusti började jag studera på en större ort delvis så följde en gammal dröm och började simma. Så mitt träningsschema har sett ut som följer senaste 4 månaderna:

- Gym 3 dagar "helkropp".
- Simning/roddmaskin 2 dagar "motion".
- Yoga 5 dagar "Paolo Roberto".
- Dans 2 gånger/veckan fram till december, sedan 9 gånger/veckan.
- Sen mycket vardagsmotion då jag går/cyklar var jag än ska!

Nu söker jag efter nytt program för variation, kört Steve Reeves/helkropp 3 dagar och sitat in mot 5-8 rep 3-5 set. Körde ett program förra våren från bodybuilding.com men såg att det nu kostade pengar så snål som man är letar jag gratisalternativ. Sköter kosten helt ok men inte optimalt och blivit en del "studentliv" under hösten. Har dock känt att jag kunnat hålla en lägre vikt lättare (ca 83-86kg). Men tar gärna emot tips på hur jag kan gå vidare!

__________________
www.alfredyao.info
Alfred YAO är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)