Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: En kvinnolike är värd hur många manslike?
va? En manslike är ju värd mer! 1 4.76%
Like som like 9 42.86%
2. Dubbelt! 1 4.76%
5 kanske 2 9.52%
runt 10 eller ännu mer 4 19.05%
Det här är stulet från Cartman 4 19.05%
Antal röster: 21. Du får inte rösta i den här omröstningen


Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-04-03, 14:37   #31
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Nu låter du sårad!

Tycker för övrigt att det är lustigt att någon som är för fin för sociala medier hänger på ett forum hela dagarna. För på forum är ju bara eliten medlemmar?
Hela dagarna om man loggar in en gång så är man på forum "hela dagarna"? Du svarade också på kommentaren efter 3 minuter, undrar vem som hänger på forum och sociala medier hela dagarna.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 14:45   #32
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Hela dagarna om man loggar in en gång så är man på forum "hela dagarna"? Du svarade också på kommentaren efter 3 minuter, undrar vem som hänger på forum och sociala medier hela dagarna.
So what om jag hänger här hela dagarna? Jag är inte den av oss som hävdar att jag är för fin för att hänga på internet.

Du verkar ha väldigt mycket åsikter om mig iallafall... Så antingen hänger du här ofta eller så tycker du bara att jag är väldigt intressant...
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:10   #33
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Vad är simps?
Ett urvattnat begrepp numera, men för ett par år sedan var det något som beskrev män som betedde sig extremt inställsamt, undergivet, beskyddande, dyrkande och idoliserande av en kvinna, flera kvinnor eller kvinnor i allmänhet. Oftast utan att ha någon slags nära relation till kvinnan eller ens känna henne mer än ytligt.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:21   #34
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 713
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Ett urvattnat begrepp numera, men för ett par år sedan var det något som beskrev män som betedde sig extremt inställsamt, undergivet, beskyddande, dyrkande och idoliserande av en kvinna, flera kvinnor eller kvinnor i allmänhet. Oftast utan att ha någon slags nära relation till kvinnan eller ens känna henne mer än ytligt.
Ah ok Tack!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:31   #35
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
So what om jag hänger här hela dagarna? Jag är inte den av oss som hävdar att jag är för fin för att hänga på internet.

Du verkar ha väldigt mycket åsikter om mig iallafall... Så antingen hänger du här ofta eller så tycker du bara att jag är väldigt intressant...
Visste du att internet innebär mer än bara facebook och instagram? Bra deduktion, antingen hänger jag här för ofta eller så tycker jag att du är intressant. Hur kom du ens in i bilden? Som vanligt tror du att allting handlar om dig, men det är ju ytterligare en anledning till varför du måste använda sociala medier, och dom som inte gör det hAr InGeT rOlIgT aTt SkRiVa.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:43   #36
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Hur kom du ens in i bilden?
Jag förklarade ju det med all önskvärd tydlighet. Förvånande att du inte skulle fatta...

Jag vet inte om jag ska tycka att du är en jubelidiot för att du utan undantag argumenterar på ett sätt som tyder på extrem låg intelligens... Eller om jag ska tycka att du är en slags geni pga din förmåga att skriva saker som jag känner ett behov av att bemöta. Det är en slags talang att veta hur man ska upplevas som så irriterande att den andra måste svara.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 17:12   #37
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Det é bara käbbel.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 18:09   #38
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag förklarade ju det med all önskvärd tydlighet. Förvånande att du inte skulle fatta...

Jag vet inte om jag ska tycka att du är en jubelidiot för att du utan undantag argumenterar på ett sätt som tyder på extrem låg intelligens... Eller om jag ska tycka att du är en slags geni pga din förmåga att skriva saker som jag känner ett behov av att bemöta. Det är en slags talang att veta hur man ska upplevas som så irriterande att den andra måste svara.
Det räcker med att skriva att du inte tar i när du tränar så behöver du ta paus från internet, går och tänker på det i flera veckor. Men det är som sagt inte så konstigt eftersom du har ett extremt bekräftelsebehov och du försöker berättiga ditt användande av sociala medier (som grundar sig i att du måste ha bekräftelse hela tiden) genom att förlöjliga folk som inte använder det. Kan du tänka dig, alla har inte samma bekräftelsebehov som du har? Jag använder inga sociala medier för att jag varken vill eller behöver medan du måste, för att stilla ditt bekräftelsebehov.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 18:18   #39
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Det räcker med att skriva att du inte tar i när du tränar så behöver du ta paus från internet, går och tänker på det i flera veckor. Men det är som sagt inte så konstigt eftersom du har ett extremt bekräftelsebehov och du försöker berättiga ditt användande av sociala medier (som grundar sig i att du måste ha bekräftelse hela tiden) genom att förlöjliga folk som inte använder det. Kan du tänka dig, alla har inte samma bekräftelsebehov som du har? Jag använder inga sociala medier för att jag varken vill eller behöver medan du måste, för att stilla ditt bekräftelsebehov.
Eftersom du är så duktig på att räkna ut orsaken till att folk känner ett behov av att förlöjliga: Vad är din förklaring till att någon känner ett behov av att kalla folk som använder social media för "sheeple"?

Det kan ju inte vara bekräftelsebehov när det kommer till dig. Så jag är nyfiken.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 22:13   #40
Tolkia
Moralistmoderator
 
Tolkias avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Lycksele
Inlägg: 15 502
ChuckTesta och Diomedea Exulans lägger ned käbblet nu, eller så stängs tråden. Varsågoda och välj.
Tolkia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 00:30   #41
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
SIMP = ... Idolizing Mediocre Pussy

Minns inte vad S stod för. Men betydelsen är iaf det som trödgårdsstolen skrev. Snubbar som aldrig lyckas få till det med brudar, och som hamnar i friedzone hela tiden och nöjer sig med detta i hopp om att få ligga någon gång i framtiden. Typ stadiet innan man blir till en kvinnohatande Nilz.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 00:33   #42
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag har inte heller några sociala media. Hade facebook förut, men hatade skiten och stängde av den. Instagram och alla övriga slasksajter har jag noll intresse av.

Ett jävla otyg är vad det är.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 13:14   #43
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Det är rätt talande ändå att ett antal delar min uppfattning om värdet av ett like beroende på kön.

Jag tror jag skulle kunna hitta på en förklaring som låter bra, men jag misstänker att det finns ett dussin eller fler olika orsaker till att vi av någon anledning känner så.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 13:17   #44
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Subordinant Inferior Masculinity Personality (Disorder) SIMP. Ok jag hittade på det precis, men visst lät det bra?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 14:13   #45
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
SIMP = ... Idolizing Mediocre Pussy

Minns inte vad S stod för. Men betydelsen är iaf det som trödgårdsstolen skrev. Snubbar som aldrig lyckas få till det med brudar, och som hamnar i friedzone hela tiden och nöjer sig med detta i hopp om att få ligga någon gång i framtiden. Typ stadiet innan man blir till en kvinnohatande Nilz.
Suckas.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)