Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-04-09, 09:54   #3031
Pudzianovski
Trankil.
 
Pudzianovskis avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Inlägg: 5 680
Väldigt bra reklam (mer exponering...bra eller dålig!!!) för dem om det blir en match i boxning eller rekordlyft i mark eller annat, kanske till och med lite uttänkt!
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 11:41   #3032
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Här är en sak jag märkt. De bästa atleterna är dåliga förlorare, omogna, missunsamma, narcissistiska tävlingsmänniskor. Som även utanför sin idrott vill vinna i allt. Tar man inte till lipen eller skyller ifrån sig av att inte vinna en vänskaplig match i vad som helst, tex. Trivial Pursuit mot sina egna vänner så kommer man aldrig bli världsbäst i någonting.

Strongman är inget undantag.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 13:41   #3033
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Gör comeback i tråden bara för att skriva av mig lite, tänker inte skriva i FB's strongmangrupp där världshistoriens största Eddie-fan återfinns Alltså vilken jävla sandlåda det har blivit! Jag satt och hoppades att Thor skulle vara "the bigger man"(no pun intended) och låta Eddie vara den barnsliga som gjorde bort sig genom att vara bitter. Tyvärr kunde han inte motstå frestelsen och har han alltså inte bara attackerat Eddie utan även Colin Bryce. Colin har hand om både WSM och ESM så det kanske inte var världens bästa idé.

En sammanfattning är detta:

Eddie: påstår att Thors 501 kg ej gills som värlsrekord p.g.a. att det inte görs på tävling. Går ut med att han inte litar på islänningar och antyder även att Thor passar på att genomföra 501-försöket nu när det är pandemi(trots att han gick ut med 501-försöket officiellt redan 23/2). Allt detta på YT. Han stannar inte där utan spinner vidare på Instagram där han förklarar varför Thors försök saknar värde. Framstår som en OERHÖRT bitter och och liten människa.

Thor: är tyst tills det att Instagram-inläggen dyker upp. Då går han bananas och nämner att WSM '17 var riggat av Eddie och Colin. Pikar Eddie för att han inte har vunnit något utöver detta.

Det är som Paradise Hotel fast bimbos och douchebags har bytts ut mot två av världshistoriens starkaste män som tjafsar om vem som är starkast Tycker att det är tråkigt att Thor nästan föll till Eddies nivå men likväl - det ska bli så jävla kul när han drar 501 kg. SOM jag ska Eddies video efter det
Var skedde dom här grejerna? Har kollat både Eddies och Thors instagram men jag ser ingenting om det här. Inte på youtube heller. Eddies första patetiska video har jag dock sett, när han säger att Thors 501 inte räknas.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:15   #3034
Pudzianovski
Trankil.
 
Pudzianovskis avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Inlägg: 5 680
Jag såg på Eddies instagram igår iaf. Då fanns det ett inlägg från honom i hans stories.

Här är tydligen vad Thor skrev om det är sant. Jag har inte stenkoll.

https://imgur.com/a/A8ug5lS
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:36   #3035
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Två stora barn
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:50   #3036
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Gör comeback i tråden bara för att skriva av mig lite, tänker inte skriva i FB's strongmangrupp där världshistoriens största Eddie-fan återfinns Alltså vilken jävla sandlåda det har blivit! Jag satt och hoppades att Thor skulle vara "the bigger man"(no pun intended) och låta Eddie vara den barnsliga som gjorde bort sig genom att vara bitter. Tyvärr kunde han inte motstå frestelsen och har han alltså inte bara attackerat Eddie utan även Colin Bryce. Colin har hand om både WSM och ESM så det kanske inte var världens bästa idé.

En sammanfattning är detta:

Eddie: påstår att Thors 501 kg ej gills som värlsrekord p.g.a. att det inte görs på tävling. Går ut med att han inte litar på islänningar och antyder även att Thor passar på att genomföra 501-försöket nu när det är pandemi(trots att han gick ut med 501-försöket officiellt redan 23/2). Allt detta på YT. Han stannar inte där utan spinner vidare på Instagram där han förklarar varför Thors försök saknar värde. Framstår som en OERHÖRT bitter och och liten människa.

Thor: är tyst tills det att Instagram-inläggen dyker upp. Då går han bananas och nämner att WSM '17 var riggat av Eddie och Colin. Pikar Eddie för att han inte har vunnit något utöver detta.

Det är som Paradise Hotel fast bimbos och douchebags har bytts ut mot två av världshistoriens starkaste män som tjafsar om vem som är starkast Tycker att det är tråkigt att Thor nästan föll till Eddies nivå men likväl - det ska bli så jävla kul när han drar 501 kg. SOM jag ska Eddies video efter det
Sådant här får mig att tappa allt intresse. Jag kommer ägna mer intresse åt min nästa snorkråka än de där töntarna. Ingen bryr sig längre om deras vikter, och lyft åstadkomna med 2 kg anabola om dagen. Vilka jävla nollor.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 16:57   #3037
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 737
De borde bryta arm om saken.
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 17:16   #3038
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Pudzianovski Visa inlägg
Jag såg på Eddies instagram igår iaf. Då fanns det ett inlägg från honom i hans stories.

Här är tydligen vad Thor skrev om det är sant. Jag har inte stenkoll.

https://imgur.com/a/A8ug5lS
Är det där allt Thor har skrivit om saken? Det var ju inte barnsligt. Speciellt inte jämfört med Eddie som på riktigt är en pajas. Det är ju Eddie som driver hela "beefen".
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 18:23   #3039
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 617
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Här är en sak jag märkt. De bästa atleterna är dåliga förlorare, omogna, missunsamma, narcissistiska tävlingsmänniskor. Som även utanför sin idrott vill vinna i allt. Tar man inte till lipen eller skyller ifrån sig av att inte vinna en vänskaplig match i vad som helst, tex. Trivial Pursuit mot sina egna vänner så kommer man aldrig bli världsbäst i någonting.

Strongman är inget undantag.
Precis som Ingmar Stenmark!
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 18:29   #3040
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Hafthor var inte i närheten av Eddies nivå enligt mig.
Det blev en pik för mycket och visst hade det varit bra om han ignorerat honom, men jag fattar. Eddie verkar vara en sådan person som verkligen vet hur man trycker på folks knappar, och till slut rann bägaren över för Hafthor, men jag tycker ändå han skötte det bättre än Eddie med stor marginal.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 21:10   #3041
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674


Vegan gains håller med om att Eddie är en pajas.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 21:23   #3042
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
CJ på kolo tycker att Vegan gains är en pajas.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 22:01   #3043
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
[Vegan gains är en pajas]

Vegan gains håller med om att Eddie är en pajas.
pls delete this.

Inte fan vill man ge en tönt som vegan gains uppmärksamhet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-10, 01:25   #3044
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Och vegan gains är en pajas för att...? Han säger oftast rätt vettiga saker, men det är tröttsamt att höra honom tjata om kolesterol.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-10, 12:08   #3045
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Och vegan gains är en pajas för att...? Han säger oftast rätt vettiga saker, men det är tröttsamt att höra honom tjata om kolesterol.
För att han är vegan. Behövs det ytterligare argument?

PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)