Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-09-02, 18:22   #526
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 680
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Den var ju magisk (eller tur). Men jag tyckte det var fler tillfällen Pogba släppte bollen fint till Romelu.

Men det är väl lite tidigt att ropa hej ännu kanske...
Tanken är bra, men det är ju gräslig försvarsspel.

Jag skulle inte kalla en "hyfsad" match av 4 som ett bra samarbete iallafall. Bra samarbete är Yorke och Cole, Gerrard och Torres, Henry och Bergkamp, Lampard & Drogba, Suarez och Sturridge, Shearer & Sutton etc

Men man kan hoppas att det blir något!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 18:57   #527
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Tanken är bra, men det är ju gräslig försvarsspel.

Jag skulle inte kalla en "hyfsad" match av 4 som ett bra samarbete iallafall. Bra samarbete är Yorke och Cole, Gerrard och Torres, Henry och Bergkamp, Lampard & Drogba, Suarez och Sturridge, Shearer & Sutton etc

Men man kan hoppas att det blir något!
Jag har missat de föregående matcherna. Men resultaten indikerar ju kanske att det inte såg så himla bra ut...

Bergkamp
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 05:49   #528
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 680
Klart som korvspad att Zlatan gör sitt 500e mål på det här sättet

https://streamable.com/u5sl7
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 14:08   #529
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Klart som korvspad att Zlatan gör sitt 500e mål på det här sättet

https://streamable.com/u5sl7
Herregud!!! Undrar om han blir inlånad i United i vinter då. Vore skoj att se honom lite mer. MLS orkar ju ingen kolla på...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-22, 17:23   #530
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Såg sista halvtimmen av United mot Wolves nyss. Det som såg positivt ut var väl att Pogba ser ut som den spelare man trodde han skulle vara redan för ett par år sedan. Bara att hoppas på att de kan hitta nån form av mönster för hur de kan låsa upp ett försvar också.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-23, 14:36   #531
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 680
Goitom med 2010-talets största strumprullare...
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 02:59   #532
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Det verkar som att alla är överens om att Mourinho kommer ryka i helgen. Kanske har han en sista chans att få stanna om man vinner mot Newcastle idag...

Zidane låter ju på ett sätt som en drömersättare, men på nåt sätt känns det ändå som fel val (vilket jag aldrig trodde jag skulle säga om Zidane). På många sätt känns det dock också som helt rätt val...

Hur som helst känns det ju definitivt som att Mourinho har kört fast rejält. Hellre att man sparkar honom nu än att man ska behöva få samma dynga i United som man hade i Chelsea med spelare som övertydligt tvingade bort honom. Sånt stinker!

https://www.manchestereveningnews.co...-sack-15090070

Senast redigerad av svenbanan den 2018-10-06 klockan 03:09.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 07:45   #533
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 680
Jag tror att Zidane skulle passa oss bra som en kortsiktig lösning (några år). Det känns som en tränare som får spelarna på sin sida, just pga sin egen storhet som spelare. Jag tror att många hade tappat omklädningsrummet i Real med alla stjärnor som dom har/hade då han var där, men spelarna respekterar honom på ett sätt som dom inte gör med andra tränare

Han skulle kunna få ordning på Pogba, Sanchez osv. Och självklart spela en roligare fotboll...

Skulle en förlust betyda att Mourinho åker och Zidane kommer in, då är det nog första gången jag hoppas på att vi förlorar..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 08:28   #534
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Jag tror att Zidane skulle passa oss bra som en kortsiktig lösning (några år). Det känns som en tränare som får spelarna på sin sida, just pga sin egen storhet som spelare. Jag tror att många hade tappat omklädningsrummet i Real med alla stjärnor som dom har/hade då han var där, men spelarna respekterar honom på ett sätt som dom inte gör med andra tränare

Han skulle kunna få ordning på Pogba, Sanchez osv. Och självklart spela en roligare fotboll...

Skulle en förlust betyda att Mourinho åker och Zidane kommer in, då är det nog första gången jag hoppas på att vi förlorar..
Det enda som egentligen får mig att tveka lite på Zidane tror jag är att han ändå känns rätt oprövad på att bygga ihop ett lag mer långsiktigt. Jag kanske har fel, men i Real "ärvde" han väl de flesta spelarna och man hade en välfungerande struktur kring laget.

De sakerna du nämner känns ju som riktigt viktiga grejer för United. Men även hela det där lagbyggandet är ju nåt som det behövs ta tag i.

Jag kan egentligen inte komma på nån tränare jag skulle sett hellre än Zidane, även om det på nåt sjukt sätt känns som att han fortfarande har nåt att bevisa. Vore sjukt kul att se United spela lite mer efter hans modell. Så trött på Mourinho nu.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 09:39   #535
Sartorius
I'm the half blood prince
 
Sartoriuss avatar
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 61
De ansvariga i United har, som Gary Neville sa, spelat Football manager med klubben. Moyes som fick gå efter 11 månader, van Gaal...
Sartorius är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 10:22   #536
Baldr
Registered User
 
Baldrs avatar
 
Reg.datum: Jun 2018
Inlägg: 22
Ogillade Mourinho redan från början men detta är ju ännu ett skitagerande av klubben. Istället för att ersätta honom i somras så skriver man nytt kontrakt, vägrar värva spelare, sparkar honom och sedan läcker man nyheten till en journalist. Dagisbeteende.
Baldr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 16:46   #537
leo1
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 701
Nu kommer fan huvuden rulla i IFK Göteborg! Första gången jag spelar på oddset på evigheter sen förlorar dom hemma mot usla och nästan avsågade Trelleborg.

Så ruttet!! Ifk är fan aldrig bra!
__________________
"Grungen var den sista egentliga kraftansträngningen" Ulf Lundell
leo1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-06, 19:32   #538
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Det verkar då inte som att spelarna i United försöker förlora. Då skulle man ju knappast krigat ihop tre poäng ikväll.

Kanske kan denna match bli något av en mental vändning för säsongen? konstigare saker har väl skett.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 13:33   #539
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Usain Bolt verkar verkligen ligga i för att hitta en klubbadress att spela fotboll.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...s-mot-toivonen
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-20, 14:24   #540
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Men helvete!
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)