Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-05-22, 19:01   #31
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Jag gillar kvinnor som vet vad dom vill.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:11   #32
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Kvar blir mest personer som inte hävdar sig väl på dessa plattformar vilket också till viss del är personer som då är "mindre intressanta" och då blir det en ond cirkel.
Tänkte faktiskt på det idag, ang en väldigt populär medlem här som är väldigt aktiv på Insta, men har bara 30 följare.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:23   #33
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 074
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Tänkte faktiskt på det idag, ang en väldigt populär medlem här som är väldigt aktiv på Insta, men har bara 30 följare.
Jag är för nyfiken för att inte fråga vem?
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:34   #34
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Tänkte faktiskt på det idag, ang en väldigt populär medlem här som är väldigt aktiv på Insta, men har bara 30 följare.
"Bara" 30? 30 följare är skitmycket Man får vara lite realistisk med, vem vill se vad man lägger upp och varför? Om man dels inte är attraktiv och dels inte är särskilt bra på det man lägger upp, samt är man så är svaret på den frågan: "Väldigt få.". Jag tror att den medlemmen du syftar på är väldigt glad åt att ha 30 följare, istället för 0.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:38   #35
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
"Bara" 30? 30 följare är skitmycket Man får vara lite realistisk med, vem vill se vad man lägger upp och varför? Om man dels inte är attraktiv och dels inte är särskilt bra på det man lägger upp, samt är man så är svaret på den frågan: "Väldigt få.". Jag tror att den medlemmen du syftar på är väldigt glad åt att ha 30 följare, istället för 0.
Det tror jag med.
Jag är glad åt mina hela 74 följare
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:39   #36
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Jag är för nyfiken för att inte fråga vem?
Han är i tråden men får väl outa sig själv om han vill. Han har en bra insta dock, väldigt aktiv och mycket rörligt material med mycket hud.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:45   #37
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Tur det inte var jag.. sådär populär, alla skriker om jag visar hud och ändå har jag lite följare även på IG :P
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 19:47   #38
TomasB
Registered User
 
TomasBs avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 568
Har det dött då? Är det inte bara att inspiration för kost, träning m.m. har flyttat till facebook, insta m.m.? Informationen är mer lätttillgänglig där och Kolo blir en plats för de mer initierade...
__________________
All the things I really like to do are either illegal, immoral, or fattening. /Alexander Woollcott (1887-01-19 – 1943-01-23)
TomasB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 20:58   #39
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Han är i tråden men får väl outa sig själv om han vill. Han har en bra insta dock, väldigt aktiv och mycket rörligt material med mycket hud.
Jag tror det är mig. Jag har 32 följare, du lade ganska nyligen till mig osv. Mycket pekar på det
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 21:00   #40
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag tror det är mig. Jag har 32 följare, du lade ganska nyligen till mig osv. Mycket pekar på det
Det är du
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 21:25   #41
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Det är du
För kanske ett år sedan ältade jag att jag är närmast osynlig och mådde lite dåligt över det, osynlig i både verkligheten och på internet, men jag har försökt släppa det och bli tillfreds med att jag inte är speciellt intressant som person, eller har intressanta saker att säga. Vill jag ha sagt något så säger jag det ändå. Även om jag är osynlig så betyder inte det att jag är ljudlös


Nu är jag väldigt offtopic, men vadfan. Med god vilja kan man tolka det större på något vänster och säkerligen anknyta det till ämnet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 21:34   #42
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
För kanske ett år sedan ältade jag att jag är närmast osynlig och mådde lite dåligt över det, osynlig i både verkligheten och på internet, men jag har försökt släppa det och bli tillfreds med att jag inte är speciellt intressant som person, eller har intressanta saker att säga. Vill jag ha sagt något så säger jag det ändå. Även om jag är osynlig så betyder inte det att jag är ljudlös


Nu är jag väldigt offtopic, men vadfan. Med god vilja kan man tolka det större på något vänster och säkerligen anknyta det till ämnet.
Kör en öppen profil och tagga mycket, och kommentera andra så är du snart en influencer i Mela-klassen!
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 22:09   #43
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
För kanske ett år sedan ältade jag att jag är närmast osynlig och mådde lite dåligt över det, osynlig i både verkligheten och på internet, men jag har försökt släppa det och bli tillfreds med att jag inte är speciellt intressant som person, eller har intressanta saker att säga. Vill jag ha sagt något så säger jag det ändå. Även om jag är osynlig så betyder inte det att jag är ljudlös


Nu är jag väldigt offtopic, men vadfan. Med god vilja kan man tolka det större på något vänster och säkerligen anknyta det till ämnet.
Vill man vara synlig då? Jag har en nära anhörig som har ett av de största instakontona i Sverige och det är skrämmande hur mycket skit man får kastat sin väg. Både drägg över internet och pervon som sökt upp hen irl. Då trivs jag bättre i min lilla bubbla än att ständigt få ta massa skit för lite internetfame.
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 22:33   #44
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
Vill man vara synlig då? Jag har en nära anhörig som har ett av de största instakontona i Sverige och det är skrämmande hur mycket skit man får kastat sin väg. Både drägg över internet och pervon som sökt upp hen irl. Då trivs jag bättre i min lilla bubbla än att ständigt få ta massa skit för lite internetfame.
Personen får antagligen inte gratisgrejer och/eller business på 30 följare.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 23:20   #45
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
Vill man vara synlig då? Jag har en nära anhörig som har ett av de största instakontona i Sverige och det är skrämmande hur mycket skit man får kastat sin väg. Både drägg över internet och pervon som sökt upp hen irl. Då trivs jag bättre i min lilla bubbla än att ständigt få ta massa skit för lite internetfame.
Jag tror det främst beror på vad du är för kön och sedan vad du är "känd" för. Om du är känd som "blondinbella" eller "kim kardashian" så förstår jag det du beskriver.

Men om det är mer något specifikt som "makes sense" att man är värdig sitt kändisskap t.ex. sjukt duktiga musiker (främst som kille) på diverse instrument så är det nog mindre sånt som du beskriver.

Jag spekulerar att "hen" är en hon men du behöver inte verifiera det för säkerhets skull för "hen" har det nog jobbigt som det är redan. Hat är ju oxå ett mått på hur känd du är. Majoriteten av hatet kmr ju från ren avund.

EDIT: jag har oxå tänkt mkt på det där med "vill man vara synlig" för är det verkligen värt all daglig skit som påverkar en psykologiskt? Jag som tycks drivas mkt av att undvika att bli socialt avvisad vet ju då att ju mer känd/framgångsrik jag blir ju mer hatad kmr jag även att bli, främst av svenskar eftersom jag inte har ett "vanligt svennebanan jobb".

Senast redigerad av MaxTheMarketer den 2018-05-22 klockan 23:22.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)