Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-12-14, 15:35   #91
Tricklev
Spamming user
 
Tricklevs avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Kärleksbyn, population jag och mina homies.
Inlägg: 7 984
Citat:
Ursprungligen postat av Metal_boy_
Jag vägrar att dejta en ful kvinna. Jag vill ju inte ta risken att hon kanske är dum i huvet också.



Klart som fan hon är ful, som stryk också.

Angel och company, klart som fan du får mer napp om du håller käften och abra ler och nickar på puben, folk går inte dit för att diskutera djurplågeri, utan för att få sig ett knull.
Tricklev är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:07   #92
Nina L
Honorary Member.
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 266
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Kvinnospråk för: "vaffan jävla bitch, hur fan kan du vara snyggare än jag är trots att jag också monterat plast på framsidan?!11" ?
Snyggare än jag? Det har väl ingen påstått?

Men jag har i alla fall aldrig förstått vad vissa killar ser hos henne för utom att hon kan ge intrycket av att vara ett sött & charmigt flickvänsmaterial. Jag kan räkna upp ett otal tjejer som är resor snyggare än jag är. Jennifer är inte en av dem.

Paris är mycket snyggare än Jennifer.
Nina L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:08   #93
Grisen
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Ö
Inlägg: 4 973
She's HOT!
Grisen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:10   #94
Amerikanen
Banned User
 
Amerikanens avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 34
när hon sväljer, JA!
Amerikanen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:11   #95
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg
 
Slartibartfasts avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Finland
Inlägg: 15 928
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Lätt
Paris är mycket snyggare än Jennifer.
Nej, för fasen!

Då är jag mycket snyggare än Brad.
__________________
Allt kött behöver disciplin!

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:15   #96
mini_Arnold
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Landet som Gud glömde
Inlägg: 4 125
Jag tycker att hon är ruskigt söt men hennes kropp är motbjudande.
(Självklart hade hon fått sitt ändå)
mini_Arnold är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:18   #97
Sve
Banned
 
Sves avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
Inlägg: 1 449
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Lätt
Snyggare än jag? Det har väl ingen påstått?

Men jag har i alla fall aldrig förstått vad vissa killar ser hos henne för utom att hon kan ge intrycket av att vara ett sött & charmigt flickvänsmaterial. Jag kan räkna upp ett otal tjejer som är resor snyggare än jag är. Jennifer är inte en av dem.

Paris är mycket snyggare än Jennifer.
Och Nina är snyggare än paris
Sve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:23   #98
Trance
 
Trances avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 9 123
Paris Hilton, nja inte min typ men skulle ju inte kalla henne ful. Sedan om hon är dum eller inte vet jag inte heller, hon tjänar ju hyfsat med bra pengar själv faktiskt och har gjort sitt namn till stort varumärke. Hon är säkert smartare än åtminstone hälften av alla som kallar henne dum här.

Sedan Jennifer Aniston är riktigt fin, sluta bitcha er.

Slutligen så gillar killar naiva och dumma tjejer på krogen eftersom då gör ni er inte till, bättre det än att försöka vara något ni inte är.
Trance är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:31   #99
clash
Big tits, round ass and a smile to match. Call me Sweetcheeks and I'll flip your pancake!
 
clashs avatar
 
Reg.datum: Sep 2002
Inlägg: 1 422
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*
__________________
The tide is high and so am I
clash är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:34   #100
Big_Vik
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Örnsköldsvik
Inlägg: 7 312
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Nej, för fasen!

Då är jag mycket snyggare än Brad.
Asså. med all respekt nu då du trots allt med lätthet kvalar in på topp3 bland de snyggaste på forumet. Är du fortfarande tillsammans med den där brunetten med glasögon, om så, vad är det som gör henne så mycket snyggare än Paris/Jennifer? (Ska vara försiktig då jag sett att hon hänger här ) Min uppfattning är att du inte skulle kunna behålla byxorna på när Aniston väl fått tungan i dig, och du kan omöjligt veta att det inte är så. Handen på hjärtat, nog är hon väl snyggare än många av brudarna som du förut satt och kollade på när du skulle "jobba"? Och vem vet hur Jennifer ser ut under kläderna?
Big_Vik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:34   #101
*Flash*
Now You See Me
 
*Flash*s avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 885
clash:
__________________
"She is not perfect. You are not perfect. The question is whether or not you are perfect for each other."
Robin Williams
foreverstrong86
*Flash* är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:36   #102
Sve
Banned
 
Sves avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
Inlägg: 1 449
Citat:
Ursprungligen postat av clash
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*
Exakt. haha. De flesta härinne har nog bara runkat till ellos-katalogen.
Sve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:40   #103
Grisen
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Ö
Inlägg: 4 973
Citat:
Ursprungligen postat av clash
Hej o välkomna till "Oskulder Tycker till!"

Ni e så jävla roliga när ni sätter igång o debatterar huruvida en kändis e snygg eller inte.

citat som "ASFUL!!! Jag skulle inte ta i henne med tång!!!!!!!" - Heeeellooo ..du skulle aldrig FÅ ta i henne med tång ens, och ifall du fick skulle du (och med "du åsyftas en generalisering av kolomedlmemmen som här ges en imaginär identitet... något pez förklarar för er senare).

Det måste väl även den trögaste av er här förstå att i dagens utseendefixerade värld så kommer man inte en millimeter om man inte är snygg.

Nu har jag eldat upp mig själv i vrede med det här inlägget så någon billig slyna skall få betala för eran ignorans!!! *grrr*

Citat:
Ursprungligen postat av Sve
Exakt. haha. De flesta härinne har nog bara runkat till ellos-katalogen.

Grisen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:41   #104
Tricklev
Spamming user
 
Tricklevs avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Kärleksbyn, population jag och mina homies.
Inlägg: 7 984
Trots clash slående generaliseringar (som han kör i varje sådan här tråd) så måste jag säga emot.

Hon är skitsmal, ansiktet ser ut som ett misshandelsfall och hon har inte det minsta till former.

Varför inte lika gärna runka till en lyckstolpe?
Tricklev är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-14, 16:43   #105
Sve
Banned
 
Sves avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
Inlägg: 1 449
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev
Trots clash slående generaliseringar (som han kör i varje sådan här tråd) så måste jag säga emot.

Hon är skitsmal, ansiktet av ett misshandelsfall och inte det minsta till former.

Varför inte lika gärna runka till en lyckstolpe?
Går bra att sitta på kolo å tracka ner på brudar. Ändå går ni lipande hem för att ni inte ens får med er den fulaste bruden från gymnasie-discot.
så shaddap..
Sve är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)