Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-08-20, 19:11   #1
Ozziking
Registered User
 
Ozzikings avatar
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Visby, gotland
Inlägg: 11 673
Från skelett till hunk. Ozzikings logg mot en bättre kropp.

Introduktion:

De flesta vet vem jag är. Heh. men för nya personer, Oscar heter jag eller "Ozzi" som de kallar mig här.

Tidigare extremanorektiker som har gått till ett hälsosammare liv. Offentligt friskförklarad utav läkare för ca 25 veckor sedan(?) Och har gått från extrem optinoja till en mer avslappnad normaliserad noja kring träning/kost. Stort tack till JEML, ENERGIÖVERSKOTT,SNUBBEN, REAPER samt KONCEPT för otroligt mycket stöd.

Just nu, så tränar jag helkropp, 3-4 gånger i veckan följt utav 2 lågintensiva konditions mage/vader/stretch/töj pass. Helkroppsschemat jag kör är personligt gjort till mig från koncept. Man kan väl säga att han coachar mig. Och han är riktigt duktig, och jag har fått synliga, märkbara resultat styrkemässigt och utseendemässigt på endast 1 kg viktuppgång med hans träningupplägg.
Jag håller fortfarande på med viktuppgång, som jag kom igång med klokt denna sommar, och gick upp ca 1,3 kg på 6 veckor. Nu har den stagnerat lite, men ökar kalorierna dag för dag för att få ett ungefärligt kilo fördelat på 4 veckor. Vikten pendlar just nu mellan 60,6 och 61,5kg.

Ja.. Vad ska man säga. Loggen är mest gjort för att få koll på progression och för att koncept ska kunna checka övningarna, vikt/set/reps etc. Så det är det jag kommer logga.

Lite stats kanske är kul. Knäböjen har jag börjat komma igång med nu, efter muskelbristningar i övre hamstrings.

Knäböj: 1x1 - 60kg
bänkpress: 6x4 - 52,5kg
Militärpress: 1x5 - 35kg
Marklyft: en "lätt" 1:a på 100kg.
Snebänk: 6x4 - 47,5kg

Det ökar sakta men säkert.

MVH
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Bara den som inte tränar hårt som tycker att kolhydrater är överskattade. Den som gör det tycker att dom är uppskattade.
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)