Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-02-20, 14:53   #31
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Oombedda dickpicks är sexuellt ofredande i lagens mening. Så det enda rätta är att polisanmäla imho.
Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Inte för att Dio men är han så självcentrerad egentligen, mer än någon annan? Hans egna trådar om höns och hans dejtingäventyr tycker jag är intressant att höra om bland annat.
Ja.
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 14:55   #32
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Alla är självcentrerade, vissa är bara bättre än andra på att förtrycka det.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 14:56   #33
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?
Han är långt ifrån den enda som gjort eller gör så. Dock lyckas han med det även när han inte ens försöker eller rentav försöker undvika det. En del människor är intressantare än andra att diskutera helt enkelt. På gott och ont.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 14:59   #34
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 164
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?
Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 15:08   #35
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Han är långt ifrån den enda som gjort eller gör så. Dock lyckas han med det även när han inte ens försöker eller rentav försöker undvika det. En del människor är intressantare än andra att diskutera helt enkelt. På gott och ont.
Vilka andra gör så? Aldrig sett beteendet hos någon annan här.

Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.
Jo då är man störd. Men det finns också viktigare saker att bry sig om. Det är liksom inte speciellt farligt att få en bild skickad, man kan välja att inte titta och ta bort också, eller får man psykiska men av det?
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 15:11   #36
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Hur störd i huvudet är man inte om man oombedd kör upp sin k*k i ansiktet på folk? Så jo, några dagsböter är det minsta en sådan person förtjänar.
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 15:26   #37
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 788
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.
Nu tycker jag många tjejer är extremt löjliga och det har nästan blivit trendigt att vara ett offer för sexuella trakaserier så många tar chansen och tar på sig offerkoftan för minsta lilla.

Men! En tjej som visar musen på fyllan framför killar är väldigt stor skillnad jämfört med en kille som hänger ut penisen imo.

Vet inte hur jag ska förklara det men det är väl lite som om du är ensam och ett gäng väldigt stora muskulösa killar som är homosexuella kommer fram till dig och hänger ut kuken, då hade man nog hajjat till. Vill inte bli våldtagen direkt. Om man är kvinna och det är en man så är det ännu några grader mer oroande skulle jag säga.

Dock så håller jag fortfarande med om att vi har olika måttstockar för könen. Kvinnor är det synd om och män ska gaska upp sig och dra upp sig med skosnörena. Jag tycker det är så det ska vara. Nu har dock många kvinnor blivit väldigt klena mentalt i dagens värld så det är ännu mer extremt åt det hållet och det är tråkigt.

Senast redigerad av baggard den 2020-02-20 klockan 15:35.
baggard är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 15:30   #38
KoloKille
Banned User
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 261
Ni spårar ur. Den här tråden handlar om Dio.
KoloKille är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 15:33   #39
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av baggard Visa inlägg
Nu tycker jag många tjejer är extremt löjliga och det har nästan blivit trendigt att vara ett offer för sexuella trakaserier så många tar chansen och tar på sig offerkoftan för minsta lilla.

Men! En tjej som visar musen på fyllan framför killar är väldigt stor skillnad jämfört med en kille som hänger ut penisen imo.

Vet inte hur jag ska förklara det men det är väl lite som om du är ensam och ett gäng väldigt stora muskulösa killar som är homosexuella kommer fram till dig och hänger ut kuken, då hade man nog hajjat till. Vill inte bli våldtagen direkt. Om man är kvinna och det är en man så är det ännu några grader mer oroande skulle jag säga.

Dock så håller jag fortfarande med om att vi har olika måttstockar för könen. Kvinnor är det synd och män ska gaska upp sig och dra upp sig med skosnörena. Jag tycker det är så det ska vara. Nu har dock många kvinnor blivit väldigt klena mentalt i dagens värld så det är ännu mer extremt åt det hållet och det är tråkigt.
Absolut, hur det sker är en viktig del. En kille som i en gränd går fram till en tjej på 1 meters avstånd och hänger ut draggen är solklart ett ofredande.

Men vi går mot, eller är redan, vid en punkt där även det mest oskyldiga könsvisandet som inte är extremt eller aggressivt alltid är illegalt ofredande om det är en man men kul, crazy och sexigt om det är en kvinna.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:23   #40
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Sen har det en stor skillnad vem som gör nånting. Ett äckligt fyllo som försöker flirta är ett äckel men en snygg man är sexy
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:28   #41
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Du är ju den enda som försöker få alla trådar att handla om dig. Har du tänkt på det?
Jag förstår ärligt talat inte vad du menar. Massor människor pratar hela tiden om sig själva i massor trådar. Någon startar en tråd om snedbänk, och tre personer går in och skriver ”jag upplever att jag blir stabilare i bänkpress när jag lägger till snedbänk”. Det är naturligt, det är så människor kommunicerar. Det blir jobbigt om man hela tiden måste tänka på att hålla sig själv utanför alla diskussioner. Och jag har inte sett att jag samtalar mer självcentrerat än andra.

Nu vet jag att du är till och med är mindre benägen än Anders The Peak att förklara vad du menar när du påstår grejer, men eftersom jag lider av svagheten att tro att det omöjliga kan hända så skulle jag ändå vilja be dig belägga ditt påstående.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:30   #42
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Inb4 ChuckTesta gör en Aryt och kammar igenom alla Diomedea's inlägg sedan 2012
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:33   #43
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Inb4 ChuckTesta gör en Aryt och kammar igenom alla Diomedea's inlägg sedan 2012
Inte en chans, han kommer bara undvika ämnet och lägga till några skrattsmileys.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:37   #44
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Inte en chans, han kommer bara undvika ämnet och lägga till några skrattsmileys.
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.
Det är ju allmänt känt att du får trådar att "handla om dig", du skriver till och med det själv i den här tråden...

"Konkurrensen" om vad? Det är som sagt bara du som försöker få trådar att handla om dig. Det finns ingen konkurrens eftersom ingen annan gör det.
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:39   #45
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Det är ju allmänt känt att du får trådar att "handla om dig", du skriver till och med det själv i den här tråden...

"Konkurrensen" om vad? Det är som sagt bara du som försöker få trådar att handla om dig. Det finns ingen konkurrens eftersom ingen annan gör det.
Haha, visste att du inte skulle komma med något bevis utan bara upprepa dig. Bemöt det här inlägget likadant så har du gjort ett hat trick.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)