Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-11-23, 16:50   #13171
Maya0112
Registered User
 
Maya0112s avatar
 
Reg.datum: Jun 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 353
Att jag alltid måste ha det jag inte kan få och om jag väl får det så tröttnar jag på en gång och vill ha detdär andra jag inte har istället haha. ):
Maya0112 är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-23, 21:36   #13172
simonsk
Registered User
 
simonsks avatar
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 39
Att det är söndagkväll och har fetaste ångesten för en ny vecka i skolan. Träning imorgon 08.00. Inte tillräckligt med pengar för att köpa dom två konsertbiljetterna jag vill ha. Fan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
intala sig att ens familj skall få huvudet bortskjutet om man misslyckas med nästa repetition etc.
simonsk är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-23, 21:42   #13173
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
blir sur över att min "stora" skiva som var tänkt till mina figurer nu visar sig vara för liten då man ställt upp några divisioner på den och man har ingen mer plats för någon större skiva heller.
fast iofs, köks bordet och köket för sig, lagar ju bara mat och äter i dator rummet, så klurar på om man ska ta det bordet och lägga en större skiva på det.
gäster lär ju höja på ögon brynen lite då ett stort slagfält står i köket, men och andra sidan så vet de hur jag är, så de förstår nog:P
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-23, 22:37   #13174
Nordenator
:D
 
Nordenators avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 964
Citat:
Ursprungligen postat av L2310 Visa inlägg
Åker till London på torsdag. Kom på idag att mitt pass gick ut för två år sedan. Plötsligt blir resan 980 kr dyrare när man inte hinner fixa ett nytt -.-
Min polare tog det ett steg längre. Han glömde bort att hämta ut det från plisen, vilket inte riktigt underlättade resan våran ^^
__________________
Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Nordenator är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 01:02   #13175
hoffmetal
Registered User
 
hoffmetals avatar
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 281
F*cking Comhem... Hatar deras jävla pajasföretag så jävla mycket! Byter till telia så fort jag kan asså. Dom enda kunderna comhem har måste ju vara dom som är under bindningstid? Eller har jag fel? Så fort min är över så jävlar byter jag! Comhems kundtjänst är ju rena skämtet. Otrevliga, oseriösa, tar en inte på allvar och krånglar så in i helvete!
__________________
"This world of man is a disease"

Vägen till styrka Deff: Knäböj - 155kg x3, Bänkpress - 105kg x5, Marklyft - 190kg x3, Militärpress - 75kg x5, Stångrodd - 110kg x5
hoffmetal är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 04:18   #13176
mangemani
Amiga forever
 
mangemanis avatar
 
Reg.datum: Feb 2003
Ort: sundsvall
Inlägg: 5 984
sjukvården, blir så jäkla irriterad.
varför tar de en inte på allvar direkt utan det måste gå xx antal månader innan de fattar.
jag har nu gått i snart 12 månader med ryggbesväret och jag har sagt åt läkaren min att jag har haft ont och jag är inte kapabel till att arbeta, vad gör de? nada, lite piller och sen hem som om det vore en förkylning, inget tips om sjukgymnast utan det fick jag ordna själv.
11 månader senare så tog de mig äntligen på allvar och skickade mig till ryggis i 1 månad vilket visade sig ha gjort underverk för ryggen min och har nu fått en sjukgymnast som haft kontakt med ryggis och som nu vet vad som gäller och har tagit över där de på ryggis slutade vilket var fantastiskt, MEN, nu får jag inte vara sjukskriven längre utan måste ut och jobba och tid till denna rehab som verkar funka finns nu inte.
varför skickade de mig inte till ryggis DIREKT istället för 11 månader senare, då hade jag haft gott om tid till att bli mycket bättre i ryggen och sluppit bara gå här hemma, knapra piller, ödsla pengar på diverse sjukgymnaster/naprapater och ha ont.
jävla nötter, blir så jäkla förbannad.
nu kan jag ju jobba(tror jag) och köra rehab ändå, men jag hade föredragit att ha haft tid till att bli bra i ryggen innan jag beger mig ut på marknaden.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Livet är inte värt att leva om man inte ligger på minst 60 fps konstant.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 19:14   #13177
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Att varenda gång jag ska gå och skita så dyker mina rumskamrater upp och ska pyssla med något precis utanför toadörren i 10 min, antingen ut med hundarna, in med hundarna, eller sopa, eller kolla sig i spegeln. Fruktansvärt jävla irriterande. Kan man inte bara få skita i fred nån gång, utan att behöva oroa sig för ljud och plums?
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 19:29   #13178
Oljeblixten
Knäböj under vattnet?
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 764
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Att varenda gång jag ska gå och skita så dyker mina rumskamrater upp och ska pyssla med något precis utanför toadörren i 10 min, antingen ut med hundarna, in med hundarna, eller sopa, eller kolla sig i spegeln. Fruktansvärt jävla irriterande. Kan man inte bara få skita i fred nån gång, utan att behöva oroa sig för ljud och plums?
Kan ju bete sig lite vuxet och inte bry sig om ett plums i toan? Annars släng i lite papper som dämpar.
Oljeblixten är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 22:20   #13179
Toni Radanov
Registered User
 
Toni Radanovs avatar
 
Reg.datum: Jul 2014
Ort: Åmål
Inlägg: 437
Att det aldrig fucking snöar i Åmål! GE MIG SNÖ! Min Volvo kräver snö! SNÖÖÖÖ! >_<
Toni Radanov är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 22:33   #13180
Captainwide
Registered User
 
Captainwides avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 623
Usch fyfan för snö Toni. Sådana som du gör mig förbannad.
__________________
För tjockisarmar och matporr - Instagram: Captainwide
Captainwide är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-24, 23:15   #13181
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeblixten Visa inlägg
Kan ju bete sig lite vuxet och inte bry sig om ett plums i toan? Annars släng i lite papper som dämpar.
Käkar potatistärkelse, låter som en hel jävla orkester när jag sätter mig.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-25, 13:48   #13182
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Och ett addenda, varför i helvete skulle jag på örat med en tops igår och rota runt? Vaknade i morse med öronvärk och svullen öronkanal, kan inte stänga munnen eller tugga utan ont. Släng era tops!
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-25, 14:08   #13183
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
Citat:
Ursprungligen postat av Toni Radanov Visa inlägg
Att det aldrig fucking snöar i Åmål! GE MIG SNÖ! Min Volvo kräver snö! SNÖÖÖÖ! >_<
+1 Malmö.



Och Binero.
__________________
IN SOILWORK we trust

Senast redigerad av hahavaffan den 2014-11-25 klockan 14:13.
hahavaffan är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-26, 14:50   #13184
4623
Getar
 
4623s avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 354
De hade inte chokladcroissant på varken Coop eller Pressbyrån imorse. Det gör mig förbannad.
4623 är inte uppkopplad  
Gammal 2014-11-26, 15:44   #13185
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 905
Citat:
Ursprungligen postat av 4623 Visa inlägg
De hade inte chokladcroissant på varken Coop eller Pressbyrån imorse. Det gör mig förbannad.



ontopic, den förbannade strandsskyddsregleringen som inte alls fungerar i praktiken i norrland.

Sthlm skärgård, javisst, men kolla, vart fan ska man bygga ifall man vill bo fint i Sverige? 200 meter från strand hamnar man i norge ffs

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)