Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-06-13, 19:33   #10921
PixelMiner
Lyfter tunga pixlar
 
PixelMiners avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 335
Citat:
Ursprungligen postat av Menigar Visa inlägg
+1

vafeeeeeeeeen
Jepp. Ifrån 1:a September kommer det kosta 80 kr extra när du köper en spelkonsol, dator, internhårdisk eller surfplatta.

http://www.idg.se/2.1085/1.512501/co...ch-playstation
PixelMiner är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-13, 19:39   #10922
Nordenator
:D
 
Nordenators avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 964
Precis lika ålderdomligt som radiotjänst. Det kölhalas för lite.
__________________
Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Nordenator är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 08:17   #10923
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
När man kommer springandes till tåget som står inne och folk som klivit av ser en i ögonen och fortsätter promenera framåt in genom dörren till stationshuset som man försöker ta sig ut ur. Har ni svårt att tänka eller? FLYTTA PÅ ER FÖR I HELVETE.
Duran är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 08:24   #10924
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av Duran Visa inlägg
När man kommer springandes till tåget som står inne och folk som klivit av ser en i ögonen och fortsätter promenera framåt in genom dörren till stationshuset som man försöker ta sig ut ur. Har ni svårt att tänka eller? FLYTTA PÅ ER FÖR I HELVETE.
Kom i tid så slipper du rusa som ett mongo, de försöker bara uppfostra dig till en bättre medpassagerare, som ser till att ha tid nog att inte behöva stressa!






__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 08:28   #10925
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Kom i tid så slipper du rusa som ett mongo, de försöker bara uppfostra dig till en bättre medpassagerare, som ser till att ha tid nog att inte behöva stressa!






De vet ju för fan inte varför jag inte har hunnit tidigare och nä, de försöker inte göra nånting, de är bara Jävla Egon. När jag inte har bråttom så släpper jag alltid förbi folk som håller på att missa tåget. Jävla idioter.
Duran är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 08:47   #10926
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av Duran Visa inlägg
De vet ju för fan inte varför jag inte har hunnit tidigare och nä, de försöker inte göra nånting, de är bara Jävla Egon. När jag inte har bråttom så släpper jag alltid förbi folk som håller på att missa tåget. Jävla idioter.
Haha. Lyssna på dig själv. Allt är bara du, du och du. Alla andra är egon och idioter. Låter som att en verklighetskontroll är på sin plats.

Var det inte Gandhi som nämnde något om att man kan bara kan förbättra världen genom att städa framför egen dörr?
d1anny2 är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 09:14   #10927
Mantus
småmysigt slampig
 
Mantuss avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 470
Dumma personer.

"Gnäll, gnäll,gnäll. Det är alla andras fel att jag misslyckats.Min prekära situation är allmänhetens och alla myndigheters fel. Jag har inte gjort något fel alls. Jag har inget eget ansvar. Gnäll, gnäll, gnäll." Gärna kryddat med friska vindar av angrepp på både myndigheten som sådan och personangrepp.

Jag kan tolerera beteendet och hjälpa dem så mycket jag kan men någonstans får det bannemig vara nog. När de vägrar ta åt sig informationen trots flera samtal och sedan börjar gå till personangrepp är gränsen nådd.
__________________
Done with shadows

Senast redigerad av Mantus den 2013-06-14 klockan 09:16.
Mantus är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 11:34   #10928
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus Visa inlägg
Dumma personer.

"Gnäll, gnäll,gnäll. Det är alla andras fel att jag misslyckats.Min prekära situation är allmänhetens och alla myndigheters fel. Jag har inte gjort något fel alls. Jag har inget eget ansvar. Gnäll, gnäll, gnäll." Gärna kryddat med friska vindar av angrepp på både myndigheten som sådan och personangrepp.

Jag kan tolerera beteendet och hjälpa dem så mycket jag kan men någonstans får det bannemig vara nog. När de vägrar ta åt sig informationen trots flera samtal och sedan börjar gå till personangrepp är gränsen nådd.
Vad handlar det om?
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 11:44   #10929
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Haha. Lyssna på dig själv. Allt är bara du, du och du. Alla andra är egon och idioter. Låter som att en verklighetskontroll är på sin plats.

Var det inte Gandhi som nämnde något om att man kan bara kan förbättra världen genom att städa framför egen dörr?
Nej, allt är inte bara jag, jag och jag. Men när jag är arg över att någon struntar i mig så handlar ju just det om mig. Det visar inte hur jag är i andra generellt. När de går långsamt fram till stationshuset så har de uppenbarligen inte bråttom. De ser en människa komma springandes. De vet att tåget åker vilken sekund som helst, eftersom de precis klev av det. Då är det egoistiskt eller tanklöst att inte stanna och släppa förbi den som vill hinna med. Och nej, alla andra är inte egon och idioter. Det sa jag aldrig.

Samma sak hände för en stund sen. En kvinna kom springandes med shoppingkassar och panik i blicken utanför Hemköp. Hon tittar bortåt över huvudena på folk till en viss plats, som om hon glömt ett barn, en plånbok eller nåt annat jävligt viktigt där. FOLK BARA LALLAR PÅ framför henne, går i sakta mak och flyttar sig inte åt sidan!

Senast redigerad av Duran den 2013-06-14 klockan 11:47.
Duran är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 12:03   #10930
Nonamewut
Registered User
 
Nonamewuts avatar
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 19
league of legends, alltid purple side

atrox OP
Nonamewut är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-14, 22:07   #10931
Barstar
Registered User
 
Barstars avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 42
Tror jag håller på att bli kommunist.

Har på sistone fått avslag på två försäkringsfall, undantag som stog i det finstilta.

Lämnat bil på verkstan, betalt felsökning och reparation. Samma symptom återkom dagen efter.

Kollat upp vad larmet skulle kosta om vi bytte larmoperatör, halva priset. Mitt bolag kunde absolut inte göra något på vårt pris vilket kundservicepersonen tyckte kändes "extra tråkigt" då vi varit kunder så länge. De erbjöd sig genast att matcha konkurrentens pris när jag skickade in en skriftlig uppsägning av avtalet.

Det känns verkligen som att det bara handlar om att få ta betalt, det finns liksom ingen heder kvar. Nu låter jag som en bittergubbe, men känns det inte som att fler och fler bolag helt enkelt har slutat bry sig om vad folk tycker om dem, "alla andra är också skit och så fort ni upptäckt det så kommer ni tillbaka"-attityd. Nu skiter jag i det här och går och lägger mig.
__________________
"It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog."
-- Mark Twain
Barstar är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-15, 00:30   #10932
knuckles
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Luleå
Inlägg: 474
all jävla reklam
knuckles är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-16, 00:30   #10933
Arvid92
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 23
Att folk anser att styrketräning handlar om ''komplex''
Fotbollsspelare kan säga ''Gjorde fan 2 mål idag!''
Boxare kan säga ''Gjorde en knockout idag!''
Motorcrossförare kan säga ''klarade den där platån idag!''

Men om en som styrketränar säger ''Gjorde ett pb på i bänken idag!''
Då har man tydligen komplex..

Någon mer som fått uppleva detta?
Arvid92 är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-16, 00:32   #10934
Okej
Kolozzeum Immaturity
 
Okejs avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 27
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid92 Visa inlägg
Att folk anser att styrketräning handlar om ''komplex''
Fotbollsspelare kan säga ''Gjorde fan 2 mål idag!''
Boxare kan säga ''Gjorde en knockout idag!''
Motorcrossförare kan säga ''klarade den där platån idag!''

Men om en som styrketränar säger ''Gjorde ett pb på i bänken idag!''
Då har man tydligen komplex..

Någon mer som fått uppleva detta?
dú hár jú dé
Okej är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-16, 00:40   #10935
Arvid92
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 23
Citat:
Ursprungligen postat av Okej Visa inlägg
dú hár jú dé
Jag citerar..

Citat:
Ursprungligen postat av Arvid92 Visa inlägg
!
Arvid92 är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)