Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-01-19, 21:19   #1531
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Lite OT men vad tycker ni om KHL då? Jag tycker det är rätt roligt att kolla på ändå, synd att Viaplay inte kör fler matcher så man kan kolla på matcher redan runt 09:00. Ska bli häftigt med ett lag från Kina, men samtidigt väldigt weird. Går även rykten om att Seoul ska få ett lag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-20, 08:19   #1532
arogen
Registered User
 
arogens avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 265
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Lite OT men vad tycker ni om KHL då? Jag tycker det är rätt roligt att kolla på ändå, synd att Viaplay inte kör fler matcher så man kan kolla på matcher redan runt 09:00. Ska bli häftigt med ett lag från Kina, men samtidigt väldigt weird. Går även rykten om att Seoul ska få ett lag.
Kul att kolla ibland håller jag med om, framförallt där det finns lite svenskar. Kommer bli konstigt att i framtiden höra att SHLS bästa spelare sticker till Kina och spelar hockey, menmen. Det händer ju i fotbollen så hockeyn tar väl efter. Dock förstår jag inte varför KHL börjar sin säsong så förbaskat tidigt och slutar tidigt.
__________________
En Journal mot att äntligen bli lite stark:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204424
Mark: 200. Böj: 140. Bänk: 110.

Instagram; aarogen
arogen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-20, 21:15   #1533
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av arogen Visa inlägg
Kul att kolla ibland håller jag med om, framförallt där det finns lite svenskar. Kommer bli konstigt att i framtiden höra att SHLS bästa spelare sticker till Kina och spelar hockey, menmen. Det händer ju i fotbollen så hockeyn tar väl efter. Dock förstår jag inte varför KHL börjar sin säsong så förbaskat tidigt och slutar tidigt.
Ja exakt, nu kommer väl förmodligen Beijing *insert name* bestå av Ryssar misstänker jag, men det ska bli intressant ändå. Fläskig arena verkar dom även fixat med 18,000 sittplatser.





Tillbaka till NHL. Vincent verkar göra bra i från sig i L.A. 4 poäng på sex matcher. Tyckte han kändes lite avdankad men han verkar vara tillbaka igen som back in the days.

Montreal, inte är jag förvånad... Price som är Montreal och han lär väl vara tillbaka efter All Star-evenemanget så han kan börja vinna lite matcher åt Canadiens igen.

Panthers, kul att det går så pass bra för dom men definitivt inget SC-lag. Men Dallas, vad händer? Känns ju inte som dom ångar på lika bra längre.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-20, 22:53   #1534
Stompa
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 9
Tror inte Kings blir att räkna med i år heller. Känns som att de successivt tappat tyngd sedan de vann.

Floridafan som jag är gillar jag inte att erkänna men de har inte mycket i SC att göra ännu. Deras vinstsvit är den sjukaste jag sett med tanke på att de spelade sämre än motståndarlaget i en majoritet av matcherna men lyckades vinna ändå.

Blir Chicago i år igen
Stompa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 14:34   #1535
arogen
Registered User
 
arogens avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 265
Citat:
Ursprungligen postat av Stompa Visa inlägg
Tror inte Kings blir att räkna med i år heller. Känns som att de successivt tappat tyngd sedan de vann.

Floridafan som jag är gillar jag inte att erkänna men de har inte mycket i SC att göra ännu. Deras vinstsvit är den sjukaste jag sett med tanke på att de spelade sämre än motståndarlaget i en majoritet av matcherna men lyckades vinna ändå.

Blir Chicago i år igen
Luktar mycket så tycker jag. De BRUKAR var bra i grundserien sen varva upp i slutspelet (likt LA), men nu när de dominerar redan i serien och har bästa spelaren i Kane så undrar man ju vilka som ska stoppa dem i playoff senare? Inte förvånad om det blir Konferens-final mellan LA och Hawks igen men håller Capitals som favoriter i East just nu. Men Tampa Bay har ju verkligen fått upp ångan igen och har 8 vinster senaste 10, kan nog störa.
__________________
En Journal mot att äntligen bli lite stark:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204424
Mark: 200. Böj: 140. Bänk: 110.

Instagram; aarogen
arogen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 15:16   #1536
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
Helt ok match av dansken i Canucks. Och Pittsburghs mal i oppen kasse maste ju vara topp 3 snyggaste mal som gjorts nar motstandarlaget tagit ut malvakten, fan vilken nedtagning av Crosby.

Eller det tar definitivt plats 3, eftersom plats 1 och 2 ar nar Jarmo Myllys gjorde sina mal.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 09:48   #1537
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Hum hade inte en aning om att Red Wings bygger en ny arena. Ska stå klar 2017, så inte så långt kvar.

Edmonton är väl i full gång också med sin nya.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 02:29   #1538
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Hum hade inte en aning om att Red Wings bygger en ny arena. Ska stå klar 2017, så inte så långt kvar.

Edmonton är väl i full gång också med sin nya.
Och den verkar bli riktigt ball. Något sorts glastak som ska fungera som gångväg tvärs över arenan och: "Graphics can be projected on the arena's roof, such as the Detroit Red Wings logo on game days, or other content depending on the event."


Tapatalk.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 09:02   #1539
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Snart dags för John Scott i ASG
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 09:18   #1540
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Snart dags för John Scott i ASG
Fan vill ju se tävlingarna på lördag men ska på firmafest

Kollade ju förra helgen på KHL All Star, Omark med en brinnande klubba Matchen var dock riktigt jävla skit lame, fy satan så tråkigt det var att kolla på.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 09:28   #1541
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo Visa inlägg
Fan vill ju se tävlingarna på lördag men ska på firmafest

Kollade ju förra helgen på KHL All Star, Omark med en brinnande klubba Matchen var dock riktigt jävla skit lame, fy satan så tråkigt det var att kolla på.
Äsch. Bli på lyset och förolämpa chefen och ligg med hon blondinen i repan. Bota ångesten med repris och en burgare
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 03:16   #1542
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
http://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/d...ldnt-avoid-it/

"Couldn't avoid it." Lolololol. Gris.


Tapatalk.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-30, 09:02   #1543
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Chicago Mission 1999 vs. CSKA Moskva 1999. Matchen är från 2013 och vid 03:40 spårar det ur med slagsmål

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 08:16   #1544
arogen
Registered User
 
arogens avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 265
Somnade lite inatt när det var min favorittävling alla kategorier: Skills competition. Dock sett lite av repriserna. Haha, Skön grej av Subban att härma Jagr med peruken och grejer. Tur att det är repris 19.00 idag sen börjar ju matcherna vid 23 redan

Vad tycker ni om det nya systemet 3 mot 3 och divisionerna som möter varandra? Och vilket lag vinner? Jag tror på Metropolitan
__________________
En Journal mot att äntligen bli lite stark:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204424
Mark: 200. Böj: 140. Bänk: 110.

Instagram; aarogen

Senast redigerad av arogen den 2016-01-31 klockan 08:18.
arogen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 12:14   #1545
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Fan Går ju inte att kolla på Viaplay, vill ju se reprisen
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Det är svensk hockey. Kjolen på, trosorna bör matcha strumpbyxorna annars kan du få 2 min för felaktig utrustning.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)