Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-04-07, 00:41   #391
Baronpanda
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Västerås
Inlägg: 184
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Ända sättet att veta säkert är att låta någon som fått bra effekt av Craze att testa din burk.
Nej , enda sättet är o skicka in burken på analys.
Baronpanda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 08:43   #392
hidden
Gömd
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 1 305
Som sagt, jag fick mycket bra effekt av craze när den kom ut för ungefär ett år sen. Får långt ifrån samma effekt, kanske en liten smula mer energi pga koffeinet eller liknande. Har varit fri från PWO's sedan jag sist använde Craze... Det vill säga 5-6 månader minst. Ska som sagt testa en högre dos idag, orkar inte hålla mig till måndag.

Kan även tillägga att jag dricker mycket kaffe idag, vilket jag även gjorde för ett år sen, tror inte att det är det som är skillnaden. Har kollat om jag har fake craze och det verkar inte vara så att jag har det. Verkar mer som att något har ändrats i blandningen.
hidden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 16:23   #393
Alfers
Pump up the jam.
 
Alferss avatar
 
Reg.datum: Jan 2012
Ort: Halmstad
Inlägg: 802
På gg's hemsida (uppe till höger)

************* återkallar kosttillskottet ”Craze” från leverantören Driven Sports

************* återkallar kosttillskottet ”Craze” från leverantören Driven Sports efter misstanke om att produkten kan innehålla spår av dopingklassade ämnen. I skrivande stund genomförs tester av kosttillskottet på SKL (Statens kriminaltekniska laboratorium) och återkallelsen sker av försiktighetsskäl i avvaktan på resultatet.

– Blotta misstanken om att det kan finnas ohälsosamma ämnen i produkten räcker för att vi ska agera. Därför har vi redan nu valt att stoppa all försäljning och informera alla kunder som köpt tillskottet om att vi vill ha tillbaka den och att de får ersättning för sin produkt, säger Therése Hillman, VD på *************.

Produkten har gått igenom flera tester utan att förbjudna ämnen identifierats. I avvaktan på rapporten från SKL stoppas försäljningen omedelbart i samtliga av Gymgrossistens försäljningskanaler.

Någon som vet något mer?
Alfers är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 17:39   #394
mycketbrännvin
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 799
Besviken på Craze. Ok man piggnade till lite men inte alls samma effekt som jag fick av t.ex jack3d men och andra sidan hade man mindre erfarenhet av pwos då så man reagerade starkare. Bättre än dom flesta pwo:na men inte den bästa iaf för mig
mycketbrännvin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 07:54   #395
amel1
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 1
http://www.surveymonkey.com/s/63T7ZTT

Svara gärna på min enkät, hjälp till ett skolarbete! Tack på förhand
amel1 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)