Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-02-07, 15:14   #361
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Ok. Jag köpte en burk häromdagen, av smaken Berries. Tycker inte den är effektlös men känner inte samma effekt som jag gjorde första gången jag testade produkten när den var ny. Kommer inte köpa Craze mer i framtiden.
Kolla på batchnumret. Om det inte är stämplat så är det garanterat fejk. På de riktiga burkarna är numret lite intryckt, på de fejkade är det helt slätt.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 15:18   #362
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 775
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Kolla på batchnumret. Om det inte är stämplat så är det garanterat fejk. På de riktiga burkarna är numret lite intryckt, på de fejkade är det helt slätt.
Ska kolla när jag kommer hem, tack för tipset.
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 15:30   #363
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Berries ÄR lite svagare än Grape faktiskt. Dosen man ska ta med Berries är lite större än med Grape för att få samma effekt. Det står på burken. Mer pulver i burken, men samma antal portioner. Tog du släta skopor Grape så ska du ta rågade med Berries.
Men den skillnaden är antagligen så liten att den knappt märks iofs.
Antagligen, om du känner något, men inte lika mycket så är du mindre känslig nu bara.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 15:39   #364
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 775
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Berries ÄR lite svagare än Grape faktiskt. Dosen man ska ta med Berries är lite större än med Grape för att få samma effekt. Det står på burken. Mer pulver i burken, men samma antal portioner. Tog du släta skopor Grape så ska du ta rågade med Berries.
Men den skillnaden är antagligen så liten att den knappt märks iofs.
Antagligen, om du känner något, men inte lika mycket så är du mindre känslig nu bara.
Ok, intressant. Har bara testat med 1 skopa än så länge, kanske ska testa lite mer. Men har inte formulan och de aktiva ingredienserna ändrats lite jämfört med när den var ny?
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-07, 15:54   #365
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Ok, intressant. Har bara testat med 1 skopa än så länge, kanske ska testa lite mer. Men har inte formulan och de aktiva ingredienserna ändrats lite jämfört med när den var ny?
Nej, inte förutom att det är mer smakämnen i Berries, det är därför man ska ta en något större dos av den.

Craze är precis lika bra nu som när den kom. Personligen har jag i princip inte byggt upp någon tolerans alls heller, vilket är rätt unikt.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 17:31   #366
kalllee
Registered User
 
kalllees avatar
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 270
VIKTIG INFORMATION ANGÅENDE CRAZE

Var nere i en lokal kosttillskottsbutik i eftermiddags för jag skulle inhandla lite diverse saker. Har tidigare sett att på deras facebook sida kallat tillbaka alla burkar av Craze som sålts den sista tiden för det kanske var kopior av originalet. Frågade honom om dom kommit någon vart med undersökningen och det visade sig att ett större antal leverantörer, uppemot 15 stycken har importerat Craze till europa som sedan visat sig vara kopior, så just nu finns det enligt honom en väldigt stor mängd kopior av Craze ute. Han visste inte mer än så men skulle fortsätta med detta och försöka få tag i originalet
kalllee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-25, 12:59   #367
Limpanz
Registered User
 
Limpanzs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Vischan typ
Inlägg: 1 396
Nu kommer ny smak till Europa inom kort. "Furious" Melons som är en smak dedikerad till furious Pete, känd youtube-profil, tävlingsätare och lyftare. kul då han är en inspiration!
__________________
Tunnast på Kolozzeum
Limpanz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 04:43   #368
ByggerUt
Registered User
 
ByggerUts avatar
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 120
http://www.getds.com/20121221376/Blo...ot-fake-crazerhttp://www.getds.com/20121221376/Blo...ot-fake-crazer
ByggerUt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-13, 12:22   #369
Ande
Registered User
 
Andes avatar
 
Reg.datum: May 2008
Ort: Piteå
Inlägg: 206
Så, hur är det med Craze? Köpte den första gången på gymg, det datumet dom släppte Craze... då fungerade den skit bra!

Någon som nyligen köpt från gymg eller gymvar?
Ande är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 15:26   #370
mycketbrännvin
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 799
Besviken köpte Berries tog två skopor och gick till gymet. Aningen bättre fokus, kanske lite bättre pump men inte mycket bättre än gainer+ 500mg koffein innan träning. nåja man har väl blivit så van vid pwo att man inte reagerar så starkt längre
mycketbrännvin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 21:27   #371
EiseltUK
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 4 701
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Besviken köpte Berries tog två skopor och gick till gymet. Aningen bättre fokus, kanske lite bättre pump men inte mycket bättre än gainer+ 500mg koffein innan träning. nåja man har väl blivit så van vid pwo att man inte reagerar så starkt längre
Alla får inte så bra effekt men var noga med att ta på tom mage. Testa att ta innan frukost en gång för att se om det ger bättre effekt och se till att dricka ganska mycket vatten.
EiseltUK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 21:30   #372
Baronpanda
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Västerås
Inlägg: 184
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Besviken köpte Berries tog två skopor och gick till gymet. Aningen bättre fokus, kanske lite bättre pump men inte mycket bättre än gainer+ 500mg koffein innan träning. nåja man har väl blivit så van vid pwo att man inte reagerar så starkt längre
Craze är enligt mig den mest overhypade skiten någonsin köpte 1 burk kännde inte ett piss nej håller mig till 400mg koffein 400mg tyrosin med 1g Agmatine och lite Malto innan!
Baronpanda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-18, 21:48   #373
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
Citat:
Ursprungligen postat av Baronpanda Visa inlägg
Craze är enligt mig den mest overhypade skiten någonsin köpte 1 burk kännde inte ett piss nej håller mig till 400mg koffein 400mg tyrosin med 1g Agmatine och lite Malto innan!
Du kanske köpte en fake?
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 08:36   #374
Baronpanda
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Västerås
Inlägg: 184
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Du kanske köpte en fake?
Nej tror du inte det var första ja kollade när uppgifterna om fakes börja komma upp?

Nej Forever mirin old jack3d den var bra skit!
Baronpanda är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 19:49   #375
dinho88
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 33
Är på deff.

Brukar ta lite snabba carbs 30min innan passet (ingen riktig måltid innan passet, kör pf och äter första måltiden efter passet) för att ha energi.

Tänkte testa på craze, hur skulle ni kombinera carbsintaget + craze?

Säg att jag bryter fastan kl 12 med de snabba carbsen och vill ändå köra kl 13.
dinho88 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)