Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-10-11, 00:37   #286
DaGoose
Registered User
 
DaGooses avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: The Windy City
Inlägg: 84
kanske låter konstigt men jag blir stel i nacken av Craze, någon som vet vad det kan bero på? börjar strax efter intag och sitter i rätt många timmar
DaGoose är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 08:25   #287
Oemotståndlig
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 98
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose Visa inlägg
kanske låter konstigt men jag blir stel i nacken av Craze, någon som vet vad det kan bero på? börjar strax efter intag och sitter i rätt många timmar

Kan det vara så att du spänner dig? kanske inte på en medveten nivå men en omedveten.

CS kan göra så att man får spänningar i kroppen.
Oemotståndlig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 13:55   #288
Limpanz
Registered User
 
Limpanzs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Vischan typ
Inlägg: 1 396
Har bara tagit det en gång än så länge med riktigt bra effekt. Hoppas på samma idag
__________________
Tunnast på Kolozzeum
Limpanz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 14:14   #289
Danieel
Registered User
 
Danieels avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 226
Bara jag som bygger upp tolerans rätt fort mot Dendrobium?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av DarcyGrahn Visa inlägg
Roelly borde köra en google translate på Arnes tricepsprogram med äkta högvolymträning som ger äkta gammaldags muskler med god muskelkondition och starka muskelsenor. Sen om han dessutom får ett instruktionspass av Ronny Runesson och börjar jobba med ett hederligt, ärligt och slitigt heltidsarbete om dagarna istället för att vara så löjlig så kanske han någon gång kan få ordning på sina triccor.
Danieel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-19, 23:00   #290
DaGoose
Registered User
 
DaGooses avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: The Windy City
Inlägg: 84
Citat:
Ursprungligen postat av Oemotståndlig Visa inlägg
Kan det vara så att du spänner dig? kanske inte på en medveten nivå men en omedveten.

CS kan göra så att man får spänningar i kroppen.
omedvetet blir ju svårt att svara på men Craze är hur som helst enda PWOn som haft denna bieffekt

för övrigt är jag tyvärr non-responder och behöver därför byta till en ny
har under min karriär kört

Brutal FX - bra effekt, slutade pga magen gjorde uppror rätt ofta och vill testa någon ny.

NO-Xplode - ingen effekt

Jack3d - bra effekt

Jacked XX - samma
DaGoose är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-21, 14:51   #291
someuser
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 25
Ändring formula?

Har läst tidigare i tråden att tillverkaren har hävdat att formulan inte ändrat osv osv.. köpte nu nya burkar craze på GGs rea i onsdags, och smaken är totalt annorlunda mot den tidigare burkarna köpta på MM.
Detta gäller smaken Candy Grape.

Den vänstra på bilden är den nya burken ifrån GG, som smakar betydligt "godare" mer blåbärsaktigt, dock inte alls samma effekt som den högra. Som är köpt för nån månad sedan på MM. Helt annan smak, och helt annan effekt!
Har provat vid olika tillfällen och det ger samma resultat, det kan omöjligt va samma innehåll i dessa två burkar! (För två olika personer, och med hänsyn till tålighet,mat osv..)




Någon mer som upplevt detta?

Personligen skulle jag inte rekommendera att köpa craze ifrån den batchen till vänster!

Mvh
someuser är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-21, 17:06   #292
användaren
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 113
Citat:
Ursprungligen postat av Oemotståndlig Visa inlägg
Kan det vara så att du spänner dig? kanske inte på en medveten nivå men en omedveten.

CS kan göra så att man får spänningar i kroppen.
offtopic men detta får mig att tänka på snubben som testa amfetamin under en kväll. tyvärr tugga han tuggummi under den aktuella kvällen och vaknade upp dagen efteråt och insåg att han i princip hade tuggat sönder käkarna.

så att man spänner sig omedvetet på även relativt harmlös cs låter troligt.
användaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 09:49   #293
EiseltUK
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 4 701
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose Visa inlägg
kanske låter konstigt men jag blir stel i nacken av Craze, någon som vet vad det kan bero på? börjar strax efter intag och sitter i rätt många timmar
Finns spekulationer om att det är PEA's metaboliter som orsakar problemet då det ofta uppstår om man tar för mycket PEA vs MAO-hämmare. Kan så klart också vara en ren stressgrej.

Om stelheten kommer med samtidig huvudvärk eller andra biverkningar bör man sluta att använda produkten eftersom det kan bero på blodtrycksstegring.
EiseltUK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 10:33   #294
tjing
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 6 562
Spänd/stel nacke kan onekligen vara stress ja, då man tenderar att spänna axlar och nacke och andas med axlarna så att säga, när man är stressad.
tjing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-23, 03:21   #295
DaGoose
Registered User
 
DaGooses avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: The Windy City
Inlägg: 84
Citat:
Ursprungligen postat av EiseltUK Visa inlägg
Finns spekulationer om att det är PEA's metaboliter som orsakar problemet då det ofta uppstår om man tar för mycket PEA vs MAO-hämmare. Kan så klart också vara en ren stressgrej.

Om stelheten kommer med samtidig huvudvärk eller andra biverkningar bör man sluta att använda produkten eftersom det kan bero på blodtrycksstegring.
Första gången jag tog Craze fick jag en huvudvärk som under kort stund var extrem tillsammans med illamående. Sedan dess bara bieffekten stel nacke dock.
DaGoose är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-02, 14:40   #296
ChrisDEFC
Registered User
 
ChrisDEFCs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Värmland
Inlägg: 7 345
Har nu testat 1skopa, 1½skopa och 2skopor craze. Och ska jag va helt ärlig så känner jag inte ett skit. Jag brukar annars va rätt lättpåverkad och iaf känna mig lite piggare och få lite bättre tryck på gymmet men nu är det nada. Sammanfattningsvis så är detta den sämsta pwon jag testat (har väl kört med 6-7olika varianter innan). Tråkigt då jag köpte 2burkar på en gång eftersom jag då hade hört så mycket gott om craze innan... Aja, så kan det va.
ChrisDEFC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-02, 15:31   #297
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC Visa inlägg
Har nu testat 1skopa, 1½skopa och 2skopor craze. Och ska jag va helt ärlig så känner jag inte ett skit. Jag brukar annars va rätt lättpåverkad och iaf känna mig lite piggare och få lite bättre tryck på gymmet men nu är det nada. Sammanfattningsvis så är detta den sämsta pwon jag testat (har väl kört med 6-7olika varianter innan). Tråkigt då jag köpte 2burkar på en gång eftersom jag då hade hört så mycket gott om craze innan... Aja, så kan det va.
Mer såna här rapporter efterlyses! Keeps Läkemedelsverket away!
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-02, 16:51   #298
Limpanz
Registered User
 
Limpanzs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Vischan typ
Inlägg: 1 396
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Mer såna här rapporter efterlyses! Keeps Läkemedelsverket away!
+1. Funkar skitbra för mig. Stört vad bra den är...
__________________
Tunnast på Kolozzeum
Limpanz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-02, 17:02   #299
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Limpanz Visa inlägg
+1. Funkar skitbra för mig. Stört vad bra den är...
Shhhhh!!!!!!
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-02, 17:19   #300
mycketbrännvin
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 799
Jag är ingen kemist, men vad skiljer pwo så mycket från varandra? Innehåller inte alla typ kreatin,koffein,argininin+andra konstigheter?
mycketbrännvin är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)