Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-24, 19:16   #16
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Tisdag 24/4-12 Pass 1 59
Ben

Fl: Knäböj: 3x240PB
Fl: Pausböj: 3x215PB

Har fortfarande hosta och därmed inte samma tryck som vanligt men jag valde att träna ändå jag vill verkligen inte missa några pass men jag valde bara att göra mina två viktigaste sett. Planen i böjen var att försöka ta ett jätte rekord i 4repps men märkte att det fans inte en chans så jag räknade om och bestämde 3x240 istället och det var bra gjort för det fans inte många kg till på sista lyftet så perfekt viktval och 2.5kg rekord en dålig dag. därefter blev det pausböj också där räknade jag också om de planerade vikterna och det blev 3x215kg nytt PB med 5kg. Så med dagens form är jag väldigt nöjd med passet och jag ville inte göra mer sett än nödvändigt idag nu hoppas jag på att bli helt frisk tills på torsdag för det kommer jag behöva om jag ska ha någon chans o klara mitt bänk schema. Tyvärr inget filmat idag heller då min träningspolare tyvärr fortfarande är sjuk. Hoppas han är tillbaka snabbt
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 19:57   #17
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Torsdag 26/4-12 Pass 2 60
Bröst/Triceps

Br: Bänkpress utan stopp: 4x5x142.5 1x4x142.5
Br: Dödsbänk: 3x120 1x132.5 1x145
Br/Tr: Bänkpress 2händer smalare: 3x120 3x130 1x140 1x150.5 1x158 1x160.5
Br: Enarms hantelpress: 8x15 6x20 6x25 4x25 8x15 6x20

Idag mår jag sämre än i tisdags fortfarande hosta men har också blivit förkyld, men jag valde att träna ändå och det gick bra tycker jag tyvärr boomade jag sista settet i bänken o klarade bara 4an jag kom långt på 5an men det gick bara inte tyvärr. I dödsen fanns ingenting klarade precis 1x145 när tanken var att göra 3.Därefter körde jag lite smalar bänk med stopp och det gick bra, jag utmanade Henke då han körde pinböj för att pressa honom att lyfta mer och han slutade på 157.5kg så jag van men det var betydligt tyngre än han har lyft innan i den övningen. Sedan blev det enarms hantel första tre setten med fötterna på bänken sedan ett med fötterna i luften därefter 2 med raka ben försöker hitta vilken position jag vill ligga i. Jag hoppas det vänder och att jag mår bättre imorgon om inte hoppas jag det går pressa ut ett bra markpass i alla fall därefter kan jag bli sjuk över helgen men jag vill verkligen ha med morgondagens vikter i marken.
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:21   #18
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Fredag 27/4-12 Pass 3 61
Rygg

Ry: Marklyft: 4x310PB


Fortfarande lite små sjuk men känns bättre idag än igår och marken gick riktigt bra nytt 4repps pb blev det, kommer en film på det senare. Kände lite på kronlyften sedan men valde att vila hoppas bli helt frisk till på söndag så det går köra på till 100%
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:23   #19
Niwah
Powerhouse
 
Niwahs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 7 030
Du är så jävla grym alltså! Blir kul med film!
Tänkte precis skriva att jag saknar lite filmer i journalen
Niwah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:38   #20
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah Visa inlägg
Du är så jävla grym alltså! Blir kul med film!
Tänkte precis skriva att jag saknar lite filmer i journalen
Tack ska du ha

Väldigt roligt att filmerna är efterlängtade och den håller på att laddas upp på nätet nu, vi har ju varit en man kort på gymmet så har inte haft en kamera man då min träningspolare varit riktigt sjuk i en vecka men nu är han tillbaka på gymmet tyvärr inte tränandes men närvarande i alla fall.
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:49   #21
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Dagens Marklyft gav ett nytt PB 4x310kg
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:01   #22
Niwah
Powerhouse
 
Niwahs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 7 030
Sinnes! Grymt att låsa ut den sista reppen

Är Manowar - Sleipnir en favoritlåt att ta PB till?
Gillar den personligen men det kanske bara var ett sammanträffande att den hörs i fler videor
Niwah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:05   #23
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah Visa inlägg
Sinnes! Grymt att låsa ut den sista reppen

Är Manowar - Sleipnir en favoritlåt att ta PB till?
Gillar den personligen men det kanske bara var ett sammanträffande att den hörs i fler videor
Tack tack sista var påväg ut ur näven, hängde i fingrarna

Hahaha den låten kör jag inför varje tyngsta lyft i marklyft och det funkar varje gång har inte misslyckats med ett ända planerat pb försök med den låten sedan sm så den får mig ohyggligt laddad men den används bara i marklyft vill förstöra magin i den låten
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:05   #24
wcanka
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 783
Svara ärligt nu, hur känns det att ha en som står o skriker på en, måste vara sjukt peppande, eller?
wcanka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:14   #25
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka Visa inlägg
Svara ärligt nu, hur känns det att ha en som står o skriker på en, måste vara sjukt peppande, eller?
Det är otroligt peppande och misslyckas blir inget alternativ heller inte att har jag sagt 5 repps innan eller 3 eller vad jag har sagt då kommer det aldrig tillåtas eller accepteras att jag drar en repp mindre, han kommer skrika på mig till jag drar den också, ibland händer det att min peppare ser att det finns chans på en till så skriker han ut det då får jag prova en till, för mig kan det kännas tyngre än det ser ut för honom så det händer att jag får en extra repp pågrund av det och det är riktigt bra.

Sedan när han lyfter skriker jag lika mycket på honom och samma regler gäller, likadant när de andra som tränar med oss lyfter
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:16   #26
wcanka
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 783
Citat:
Ursprungligen postat av Boston77 Visa inlägg
Det är otroligt peppande och misslyckas blir inget alternativ heller inte att har jag sagt 5 repps innan eller 3 eller vad jag har sagt då kommer det aldrig tillåtas eller accepteras att jag drar en repp mindre, han kommer skrika på mig till jag drar den också, ibland händer det att min peppare ser att det finns chans på en till så skriker han ut det då får jag prova en till, för mig kan det kännas tyngre än det ser ut för honom så det händer att jag får en extra repp pågrund av det och det är riktigt bra.

Sedan när han lyfter skriker jag lika mycket på honom och samma regler gäller, likadant när de andra som tränar med oss lyfter
Okej, synd att man tränar i ett gym bland folk.

Ställer jag mig o skriker på min polare som ska maxa bänken åker jag väl ut,

Dina filmer är väldigt inspirerande att får något form av "mindset" att jag kan lyfta allt i världen
wcanka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:26   #27
de_dave
Registered User
 
de_daves avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 886
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah Visa inlägg

Är Manowar - Sleipnir en favoritlåt att ta PB till?
Gillar den personligen men det kanske bara var ett sammanträffande att den hörs i fler videor
Haha skrev samma fråga i en annan tråd
__________________
"Att vara en vara, eller inte vara en vara. Det är den stora efterfrågan."

Revisorns kamp mot formen
de_dave är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:27   #28
Ado2000
You dont make friends with sallad
 
Ado2000s avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 2 199
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Lycka till med satsningen. Jag gillar dig men tror fan att din kameraman är snäppet populärare =)
den snubben är fan KUNG, om jag hade haft honom i mitt gym när jag lyfter tror jag hade fan ökat 20kg på en vecka i dom tre stora utav ren rädsla men även den energi han ger


sjukt grymma lyft du har hoppa du lyckas nå 400 kört hårt å för guds skull mer av denna kameraman, kanske tar å spelar in honom å har honom i lurarna då jag lyfter
__________________
Min träningsjournal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=175869

Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag hade en vilodag 2005.
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Gillar midgets (and goats)
Ado2000 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:35   #29
Stor Hård Ådrig
fet hårig åldring
 
Stor Hård Ådrigs avatar
 
Reg.datum: Mar 2012
Inlägg: 2 183
Sådär peppar man någon! Groteskt starka marklyft, grattis till PB!
Stor Hård Ådrig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 18:40   #30
Boston77
Registered User
 
Boston77s avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Lessebo Styrkeklubb
Inlägg: 3 329
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka Visa inlägg
Okej, synd att man tränar i ett gym bland folk.

Ställer jag mig o skriker på min polare som ska maxa bänken åker jag väl ut,

Dina filmer är väldigt inspirerande att får något form av "mindset" att jag kan lyfta allt i världen
Hahah jag tränade på allmänt gym innan och första gången jag skulle dra 300kg körde han 4mil för att se det och filma därefter passet körde han 4mil hem igen, men han skrek lika jävligt där och 300ingen kom upp

Väldigt roligt att filmerna uppskattas och det kommer mer nu när min polare är tillbaka på gymmet och vi är full styrka igen.

Citat:
Ursprungligen postat av de_dave Visa inlägg
Haha skrev samma fråga i en annan tråd
A jag såg det svarade på den med så nu finns svaret på två ställen

Citat:
Ursprungligen postat av Ado2000 Visa inlägg
den snubben är fan KUNG, om jag hade haft honom i mitt gym när jag lyfter tror jag hade fan ökat 20kg på en vecka i dom tre stora utav ren rädsla men även den energi han ger


sjukt grymma lyft du har hoppa du lyckas nå 400 kört hårt å för guds skull mer av denna kameraman, kanske tar å spelar in honom å har honom i lurarna då jag lyfter
Hahah precis och hade du misslyckas med pb kan du räkna med att få gå in under stången igen och lyfta om annars kommer du bli hånad tills du klarar det om han ens låter dig gå hem vill säga så det är lika bra att göra det rätt från början och lyfta rekord vikten

Tack ska du ha, ja det hoppas jag med att 400 åker upp men just nu går det framåt i rasande fart, han filmar alltid mina marklyft då hörs skriken som bäst men annars är han med och passar och skriker, när jag böjer slår han även mig haha, hahahah gör det spela in skiten o sätt lurarana på max så ska du få se att det kommer gå bra
__________________
Mina Träningsvideos
Instagram
Boston77 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)