Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-07-02, 15:21   #1531
TranceII
Registered User
 
TranceIIs avatar
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 225
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Och vilka var det som pushade år 1965 års immigrationsakt? Jo som väntat så var det folk som INTE var ättlingar till grundarna. Till övervägande del judar.
Källa på det.
TranceII är inte uppkopplad  
Gammal 2018-07-02, 16:15   #1532
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Att använda sig av vetenskap i vissa av sina argument och sedan personliga tolkningar av bibeln som argument är verkligen att slänga ut sin trovärdighet ut genom fönstret enligt mig.

Klein, min vän! Du borde ta och skaffa dig ett rum med Jeff Sessions så kan ni sitta och grupponanera till bibeltolkningar av varför barn och föräldrar skall separeras vid gränserna och hur "Gud" skapade världen för att INTE vara "globalistisk"!
MaxTheMarketer är inte uppkopplad  
Gammal 2018-07-02, 19:58   #1533
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av MaxTheMarketer Visa inlägg
Att använda sig av vetenskap i vissa av sina argument och sedan personliga tolkningar av bibeln som argument är verkligen att slänga ut sin trovärdighet ut genom fönstret enligt mig.

Klein, min vän! Du borde ta och skaffa dig ett rum med Jeff Sessions så kan ni sitta och grupponanera till bibeltolkningar av varför barn och föräldrar skall separeras vid gränserna och hur "Gud" skapade världen för att INTE vara "globalistisk"!
Är väl ganska många miljoner "barn-år" som är separerade i USA pga av fängelsevistelser, men de hundratals-fåtal tusental barn som tillfälligt skiljs från sina föräldrar verkar ha blivit en viktig propagandapjäs som handhjärtan kan känna sig medkränkta över.
Aryt är inte uppkopplad  
Gammal 2018-07-02, 20:15   #1534
TranceII
Registered User
 
TranceIIs avatar
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 225
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt Visa inlägg
Är väl ganska många miljoner "barn-år" som är separerade i USA pga av fängelsevistelser, men de hundratals-fåtal tusental barn som tillfälligt skiljs från sina föräldrar verkar ha blivit en viktig propagandapjäs som handhjärtan kan känna sig medkränkta över.
Det är en ganska stor skillnad på hur de situationerna hanteras.
TranceII är inte uppkopplad  
Gammal 2018-07-02, 20:49   #1535
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Aryt Visa inlägg
Är väl ganska många miljoner "barn-år" som är separerade i USA pga av fängelsevistelser, men de hundratals-fåtal tusental barn som tillfälligt skiljs från sina föräldrar verkar ha blivit en viktig propagandapjäs som handhjärtan kan känna sig medkränkta över.
Jag menar det absurda i att använda bibliska tolkningar som argument överhuvudtaget samtidigt som man stoltserar sig i att använda vetenskap.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)