Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2015-12-28, 18:34   #466
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101


Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 12:08   #467
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Jaha, regular season är klart. Vad har ni att säga om ert lags prestation?

Lite sammanfatting:
http://bleacherreport.com/articles/2...-season/page/1

Jag följer texans och får väl vara nöjd att de vann sin division och går vidare.
Tumult med quarterbacks under hela säsongen. Men glädjande att de spelar bättre för varje match. Chiefs borde ju inte vara helt oslagbara de har visserligen 11-5 men raiders och chargers i deras division (jaja, jag vet att afc south sägs vara toksämst).
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 13:06   #468
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 821
Speciell sport där man kan förlora 7 av 16 matcher och ändå vinna sin division Ett tag sen jag kollade på NFL nu men håller på Texans jag med, hur ser du matcherna? Jag skrev till Viaplay och bad de sända mer matcher med dem men efterföljande veckor fortsatte de att icke-prioritera dem.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 13:10   #469
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Speciell sport där man kan förlora 7 av 16 matcher och ändå vinna sin division Ett tag sen jag kollade på NFL nu men håller på Texans jag med, hur ser du matcherna? Jag skrev till Viaplay och bad de sända mer matcher med dem men efterföljande veckor fortsatte de att icke-prioritera dem.
Haha ja, men samtigt är det ju en del sporter (hockey) där det känns som alla lag går till slutspel.

Jag laddar hem matcherna och ser dem i efterhand. Där är det ju bra att nfl inte är så stort i Sverige så risken att man blir spoilad är nästan obefintlig.
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 13:15   #470
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 821
Citat:
Ursprungligen postat av kaer Visa inlägg
Haha ja, men samtigt är det ju en del sporter (hockey) där det känns som alla lag går till slutspel.

Jag laddar hem matcherna och ser dem i efterhand. Där är det ju bra att nfl inte är så stort i Sverige så risken att man blir spoilad är nästan obefintlig.
Okej bra tips. Det dyker upp på populära torrent-sidor typ då eller?
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 16:31   #471
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Citat:
Ursprungligen postat av kaer Visa inlägg
Jaha, regular season är klart. Vad har ni att säga om ert lags prestation?
Sjukt nöjd med Vikings prestation. Trodde aldrig att vi skulle vinna divisionen faktiskt. Peterson har varit riktigt bra totalt sett. Försvaret var riktigt bra stora delar av säsongen, vilket är den stora anledningen till många vinster. För framåt har det inte varit top notch.

Mycket imponerande av Chiefs, från 1-5 till 11-5 och ta en slutspelsplats.

Nu får vi möta Seahawks, vilket lär bli en tuff match, även om dom inte har verkat riktigt lika farliga som tidigare år. (Visst, dom gav oss storstryk ) Sen vet man ju vad "Beast mode" kan när han är som bäst
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.

Senast redigerad av StarkaUlf den 2016-01-07 klockan 16:32.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 17:41   #472
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Speciell sport där man kan förlora 7 av 16 matcher och ändå vinna sin division Ett tag sen jag kollade på NFL nu men håller på Texans jag med, hur ser du matcherna? Jag skrev till Viaplay och bad de sända mer matcher med dem men efterföljande veckor fortsatte de att icke-prioritera dem.
De hade aldrig vunnit om inte Romo skada sig, Chip Kelly våldtog Eagles roster och Giants bara spela en sida av bollen. Många faktorer som spela i deras favör. Riktigt j-a bra säsong av Kirk Cousins dock! Tror fan de tar Packers i helgen också. :-)
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 22:04   #473
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Det jag tycker är mest uppseendeväckande är att Texans lyckas gå till slutspel med 4st olika starting QBs.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 01:30   #474
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Bara jag som tyckte det var extremt mycket skador iår? Framförallt på nyckelspelare
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 11:44   #475
Vinylsvarv
Registered User
 
Vinylsvarvs avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 120
Man kan säga vad man vill om NFC East i år, men jag ser en ljus framtid för mina Redskins
Vinylsvarv är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 09:07   #476
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Oj oj, snacka om choke av Texans (Okej, Hoyer ). Det är sällan man ser såååå många dåliga beslut av en QB bara i första halvleken. Det är sådant som skiljer agnarna från vetet. Snacka om uppgiven coach.

Tung förlust för Bengals också efter vändningen.

18.30 smäller det! Vikings tar emot Seahawks! Skönt (fast ändå tråkigt) att inte Beast Mode är med. Bara hoppas att Wilson har tappat sin form, Peterson är på springhumör och försvaret spelar som i början av säsongen! Och att Teddy kan göra en bra första slutspelsmatch, spelar hellre säkert första halvan än att kasta bort flera chanspassningar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 21:45   #477
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Man blir ju bitter av att texans förlorade på det där viset.
Största ansvaret ligger såklart på hoyer, men offense som helhet var inte bra.

Får hoyer sparken? Hur kommer texans draft att se ut tror ni?
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 22:08   #478
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Nej nej nej nej nej nej nej...... fy fan.

Ett misslyckat play som blir hur jävla bra som helst pga att hela Vikings försvar släpper allt ansvar och deras spelare blir sopren, som sen leder till TD. En fumble som leder till deras 10-9 FG. Och sedan missa en enkel (sett till position) spark med 25 sekunder kvar.... Så jävla tråkigt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 10:01   #479
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Nej nej nej nej nej nej nej...... fy fan.

Ett misslyckat play som blir hur jävla bra som helst pga att hela Vikings försvar släpper allt ansvar och deras spelare blir sopren, som sen leder till TD. En fumble som leder till deras 10-9 FG. Och sedan missa en enkel (sett till position) spark med 25 sekunder kvar.... Så jävla tråkigt.
Trist att åka när det ändå känns så nära.
Men Vikings har väl gjort en säsong över förväntan? Vad hoppas du på för förbättringar till nästa säsong?
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 16:38   #480
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Nej nej nej nej nej nej nej...... fy fan.

Ett misslyckat play som blir hur jävla bra som helst pga att hela Vikings försvar släpper allt ansvar och deras spelare blir sopren, som sen leder till TD. En fumble som leder till deras 10-9 FG. Och sedan missa en enkel (sett till position) spark med 25 sekunder kvar.... Så jävla tråkigt.
Den där kicken alltså... helt jävla seriöst, hur svårt ska det vara? Det där är kortare än ett extra poängs försök. Sen den där jävla sopan som håller bollen med stygnen mot kickern på TVÅ av deras fyra sparkar borde aldrig mer få spela en snap i NFL.
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)