Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-02-04, 16:09   #10186
Mart|n
Televinken.
 
Mart|ns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Löddeköpinge
Inlägg: 8 089
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Bor inte du på ett ödsligare ställe än jag? ^^ Jag har iaf inte sett det i några av de tidningar vi har.
Det kan jag inte tänka mig.
__________________
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Mart|n är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-04, 16:12   #10187
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
ICAs jävla nötfärs som blivit brun i mitten. Fick fan slänga 1/3 av skiten..
Då gjorde du fel.
Brun innuti betyder att det bildats metmyoglobin pga syrebris. Annars hade det varit oximyoglobin och klarrött.
Påverkar inte smaken, är inte skadligt. Snarare ett tecken på att den var hygieniskt förpackad i syretät miljö.

Rosa på ytan för där är det kontakt med syre i förpackningen.
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-04, 16:13   #10188
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 728
ah men ni rå edit: får väl börja läsa tidningarna då. men jag finner det ändå irriterande att jag inte hört det!
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-04, 17:02   #10189
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
Citat:
Ursprungligen postat av sandstorm Visa inlägg
Hoppas ditt humör återhämtar sig!
Hehe, jadå. Var bara tvungen att skriva av mig när jag suttit och kokat ihop en hästgrytt och upptäcker i förhandsgranskningen att någon hunnit före. Precis när jag var färdig. Nån dag senare postade Allan "stångryttare", i och med att det var samma person och båda orden innehöll "rytt", så kändes ordningen återställd när jag hann först på den.
Duran är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-04, 17:53   #10190
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av Rango Visa inlägg
^Genom att klicka på länken i nyhetstexten som tar dig till polisens hemsida där du kan se fler bilder.

Hopefully I saved your temper.
Hittar ingeting som vid första anblick ska hjälpa mig att se snubbens avpixlade ansikte. AB länk gårt bara till polisen hemsida. Jävla massa klickande för att hitta dit!

Min poäng är dock att jag fattar inte varför AB envisas med att köra pixlat när det finns bild på polisens hemsida.

Senast redigerad av timoat den 2013-02-04 klockan 17:55.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-04, 22:24   #10191
Eliasso n
Skeppskamrat
 
Eliasso ns avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Mdl
Inlägg: 723
Vet inte om jag är förbannad eller bara trött. Först bestämde sig bilen för att den ville ha en liten reparation på bilverkstaden för den nätta summan ~9000kr och idag fick jag veta att den nya matematikkursen jag tentade om i januari är 0.5p mindre än den gamla vilket gör att jag i mars förmodligen kommer stå med 179.5 högskolepoäng. Livet är kul som student.
Eliasso n är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 01:41   #10192
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Kan val inte säga att jag blir förbannad på det, mer ledsen; jag försökte umgås och vara social i samband med en hobby/event i helgen. Det gick fint och var kul för det mesta förrutom de kvinnliga personer som var tvungna att poängtera på ett passivt-aggressivet sätt att jag är socialt okunnig.

Det lämnar tyvärr ett stort intryck på mig då jag redan känner mig som paria socialt. Det jag "gjorde" var inte heller något aktivt dåligt utan kändes mer som det var relaterat till att jag inte visade de det "intresse" som de är vana vid. Hade inget problem med killar eller kvinnor som redan var i förhållanden.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 02:26   #10193
LizaK
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 276
Känner mig förkyld efter dagens gymvisit -.-..
__________________
Impossible..is just a word.
LizaK är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 09:14   #10194
Okej
Kolozzeum Immaturity
 
Okejs avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 27
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Kan val inte säga att jag blir förbannad på det, mer ledsen; jag försökte umgås och vara social i samband med en hobby/event i helgen. Det gick fint och var kul för det mesta förrutom de kvinnliga personer som var tvungna att poängtera på ett passivt-aggressivet sätt att jag är socialt okunnig.

Det lämnar tyvärr ett stort intryck på mig då jag redan känner mig som paria socialt. Det jag "gjorde" var inte heller något aktivt dåligt utan kändes mer som det var relaterat till att jag inte visade de det "intresse" som de är vana vid. Hade inget problem med killar eller kvinnor som redan var i förhållanden.
Förlåt att jag frågar, men vad gjorde du som var värt att "påpeka"
Okej är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 10:19   #10195
TomasB
Registered User
 
TomasBs avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 568
Svensk media och dess journalister. Alltid. Men vafan, om det är mitt jobbigaste problem har jag nog det rätt bra ändå.
__________________
All the things I really like to do are either illegal, immoral, or fattening. /Alexander Woollcott (1887-01-19 – 1943-01-23)
TomasB är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 10:40   #10196
Raschmus
Registered User
 
Raschmuss avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Västkusten
Inlägg: 6 171
Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Svensk media och dess journalister. Alltid. Men vafan, om det är mitt jobbigaste problem har jag nog det rätt bra ändå.
+1. Slutade läsa vår lokala blaska för över ett år sedan av ren princip. Tråkigt nog saknar jag blaskan men är principfast som en trött hängpung. Straffar mig själv mer än vad jag straffar blaskan.

Aftonbladet tycker jag direkt illa om också men där är jag ibland för svag och läser 1-2gånger i månaden.
__________________
Journalen

Citat:
Ursprungligen postat av ryss Visa inlägg
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe Visa inlägg
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
Raschmus är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 10:46   #10197
Mental
Ölkonnässör
 
Mentals avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Stockholm...ish
Inlägg: 6 009
En söndag förmiddag med kaffe, juice, ägg, smörgås och DN är balsam.
__________________
Mental är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 14:18   #10198
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Inte förbannad, snarare ledsen, stackars lilla tyk..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16182843.ab

"– På vårt lilla ICA nyligen började ett tonårsgäng peka på Hugo och härma honom med uppblåsta kinder. *Hugo reagerade med att titta på sin hud –"

Hade jag sett det hade jag slagit ihjäl allihopa, det hade blivit rött i skallen. Jag hade gjort det med glädje.

Senast redigerad av timoat den 2013-02-05 klockan 14:28.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 23:03   #10199
Duran
A staunch character
 
Durans avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 192
Att så många män verkar vilja förneka att det alls existerar något utbrett sexuellt våld mot kvinnor (bara enstaka händelser som invandrarna står för).
Duran är inte uppkopplad  
Gammal 2013-02-05, 23:17   #10200
saigon
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Södra Sverige
Inlägg: 85
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Inte förbannad, snarare ledsen, stackars lilla tyk..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16182843.ab

"– På vårt lilla ICA nyligen började ett tonårsgäng peka på Hugo och härma honom med uppblåsta kinder. *Hugo reagerade med att titta på sin hud –"

Hade jag sett det hade jag slagit ihjäl allihopa, det hade blivit rött i skallen. Jag hade gjort det med glädje.

Läste det på jobbet idag, blir arg och ledsen. Fyfan kanske tur att man inte var där.
saigon är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)