Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-09-18, 14:01   #1606
Grahn
Registered User
 
Grahns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vault 13
Inlägg: 11 123
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Folk som är överdrivet artiga med att inte störa en. Som när någon ligger och gör flies och man går förbi personen typ en meter ifrån, men personen tar ändå en paus i setet för att inte man ska gå in i hantlarna.
Du stör dig alltså på att folk som inte känner dig tar det säkra före det osäkra med folk i deras närhet.

Tror jag stör mig mer på folk som tar det opersonliga personligt..... icke begränsat till gymmet!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Utöver det bör du endast gå värdigt men bestämt.
Grahn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-18, 14:07   #1607
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av baggard Visa inlägg
Du måste störa dig på det ganska mycket

Från förra sidan
Det var ju för bövelen fyra månader sedan!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-18, 19:02   #1608
Bandid0
Registered User
 
Bandid0s avatar
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 1 616
Inte folk men löpband som tar omotiverat lång tid på sig att stanna.

På temat folk som är för artiga: folk som frågar om man kör med något som helt uppenbart är ledigt (t.ex. för att man håller på med något annat)

På temat folk som är oartiga: folk som supersetar eller cirkeltränar och protesterar och börjar tjafsa när någon vill träna med något redskap som personen inte tränar med bara för att personen tänkt fortsätta till den maskinen/stången.
Bandid0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-18, 20:19   #1609
Melker2
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2018
Inlägg: 509
Citat:
Ursprungligen postat av Bandid0 Visa inlägg
Inte folk men löpband som tar omotiverat lång tid på sig att stanna.

På temat folk som är för artiga: folk som frågar om man kör med något som helt uppenbart är ledigt (t.ex. för att man håller på med något annat)

På temat folk som är oartiga: folk som supersetar eller cirkeltränar och protesterar och börjar tjafsa när någon vill träna med något redskap som personen inte tränar med bara för att personen tänkt fortsätta till den maskinen/stången.
Håller med, cirkelträning är inte OK.
Man kan ju inte blockera mer än det redskap man håller på med.
Melker2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-18, 21:06   #1610
Wrenchgirl
Registered User
 
Wrenchgirls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: Svenstavik
Inlägg: 405
Folk som kopplar in sin telefon i musikanläggningen och sedan max volym så pass att man inte kan stänga ute oljudet med de lurar man har själv. Och ja jag brukar gå och vrida ned är det sker. Speciellt de som kr någon arabisk musik och sen är det en som brukar köra dansband på stereon.
__________________
Lyfta skrot? Snarare tränar för att orka lyfta skrot.
Och #fuckreumatism
Wrenchgirl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-18, 21:11   #1611
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Det är ju precis det folk gör, på gymmet, stan, wherever. Finns väl en tråd med fler exempel på vad som händer när folk skiter i att ha uppsikt, "saker du stör dig på vardagen".
Var gymmar du? Aldrig hänt mig på 10+ olika gym på över 10 år

Hur stort r*vhål är man ifall man bara plockar undan efter sig själv och ingen annan? Säg t.ex. att det är 50kg på benpressen när jag ska använda den som någon inte lastat av, då lämnar jag 50kg när jag går därifrån också

Senast redigerad av Cooks den 2019-09-18 klockan 21:15.
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 09:48   #1612
sladdbarn
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2019
Inlägg: 273
Alla. Jag vill ja gymmet för mig själv.
sladdbarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 09:50   #1613
VoDaresVins
Registered User
 
VoDaresVinss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Österbotten
Inlägg: 992
Citat:
Ursprungligen postat av Wrenchgirl Visa inlägg
Folk som kopplar in sin telefon i musikanläggningen och sedan max volym så pass att man inte kan stänga ute oljudet med de lurar man har själv. Och ja jag brukar gå och vrida ned är det sker. Speciellt de som kr någon arabisk musik och sen är det en som brukar köra dansband på stereon.
Tänkte just skriva om samma sak när jag såg tråden dök upp igen. Inte bättre med eurodisco heller.
__________________
Kneehabjournalen
VoDaresVins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 13:06   #1614
Stuffer
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2016
Inlägg: 191
Citat:
Ursprungligen postat av Wrenchgirl Visa inlägg
Folk som kopplar in sin telefon i musikanläggningen och sedan max volym så pass att man inte kan stänga ute oljudet med de lurar man har själv. Och ja jag brukar gå och vrida ned är det sker. Speciellt de som kr någon arabisk musik och sen är det en som brukar köra dansband på stereon.
dansband är alltid okej. På fredagar är det obligatoriskt!
Stuffer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 13:27   #1615
Wrenchgirl
Registered User
 
Wrenchgirls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: Svenstavik
Inlägg: 405
Citat:
Ursprungligen postat av Stuffer Visa inlägg
dansband är alltid okej. På fredagar är det obligatoriskt!
Dock kan de väl sätta på en volym som inte överröstar mina hörlurar. Och ja jag har väl en egen lite speciell blandning men håller den för mig själv.
__________________
Lyfta skrot? Snarare tränar för att orka lyfta skrot.
Och #fuckreumatism
Wrenchgirl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 14:44   #1616
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
En ny kategori av störningsmoment är "fistbumpare". Jag vet inte vad detta kommer ifrån, men har upplevt samma på två olika gym. Både tjejer och killar, alltid unga. Folk man "tjenat" till, växlat några ord med eller passat någon gång skall "fistbumpa" om de anser sig ha gjort ett bra set eller att jag gjort ett bra set.

Ett "bra jobbat" eller liknande verkar inte duga, utan man skall göra någon slags väldigt konstig och tafatt ritual där den unga herren eller damen sträcker fram en knuten hand. De plockar inte ner den förrän man har "bumpat" den med sin egna knutna hand heller.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 14:55   #1617
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
En ny kategori av störningsmoment är "fistbumpare". Jag vet inte vad detta kommer ifrån, men har upplevt samma på två olika gym. Både tjejer och killar, alltid unga. Folk man "tjenat" till, växlat några ord med eller passat någon gång skall "fistbumpa" om de anser sig ha gjort ett bra set eller att jag gjort ett bra set.

Ett "bra jobbat" eller liknande verkar inte duga, utan man skall göra någon slags väldigt konstig och tafatt ritual där den unga herren eller damen sträcker fram en knuten hand. De plockar inte ner den förrän man har "bumpat" den med sin egna knutna hand heller.
Du är en gammal pensionär som helt enkelt behöver ett källargym nu.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 16:02   #1618
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
En ny kategori av störningsmoment är "fistbumpare". Jag vet inte vad detta kommer ifrån, men har upplevt samma på två olika gym. Både tjejer och killar, alltid unga. Folk man "tjenat" till, växlat några ord med eller passat någon gång skall "fistbumpa" om de anser sig ha gjort ett bra set eller att jag gjort ett bra set.

Ett "bra jobbat" eller liknande verkar inte duga, utan man skall göra någon slags väldigt konstig och tafatt ritual där den unga herren eller damen sträcker fram en knuten hand. De plockar inte ner den förrän man har "bumpat" den med sin egna knutna hand heller.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 16:03   #1619
Määng
Registered User
 
Määngs avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 2 858
Ni verkar vara lite sura?

On topic så är det enda som stör mig folk som säger "nej" utan motivering när man frågar om man får köra mellan när de ändå vilar +3 min. Nu är det extremt sällan jag frågar så jag slipper irritationen.
__________________
#sallad

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.

Senast redigerad av Määng den 2019-09-19 klockan 16:06.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 18:11   #1620
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Du är en gammal pensionär som helt enkelt behöver ett källargym nu.
Jag tror jag skall testa att pussa en tjej på handen om hon gör så, och skaka handen i ett slags "goddag" på en kille. Medvetet misstolka gesten med mer korrekta gester.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)