Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-02-01, 17:54   #1381
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Riktigt kass dag igår, sket i att träna för jag var så trött. Rörde mig typ bara mellan soffan, sängen och köket, måste haft en aktivitetsnivå på 1,1. Det straffade sig, sent på natten när jag låg i sängen började det göra ont i ryggen. Återigen kändes det bra att få en smärta som inte var träningsrelaterad. Det kändes helt annorlunda än mina tränings-rygg-smärtor, men i likhet med dem gick de att mildra genom att sätta sig upp och knaka ryggen ordentligt. För mig som funderar på att sluta träna ibland var det en nyttig vetskap att märka att stillaliggande rätt snabbt också leder till krämpor.

Har tre stora funderingar runt träningen just nu, som jag går runt och grubblar på:

- Funderar på om jag borde träna lätt ett tag. Jag känner mig ofta slut, omotiverad och "utbränd", undrar om det kan ha att göra med att jag kör massor set nära failure jämt. Samtidigt känns det dumt att dra ner på intensiteten om nu min "utbrändhet" beror på helt andra grejer.

- Funderar på att bara träna ben och mage några veckor, för min dåliga armbåge jävlas nåt så in i helvete. Kan typ inte göra några dragövningar... Och då känns det dumt att göra pressövningar, för då kan man drabbas av styrkeobalans (och jag är redan nu för svag i dragövningarna).

- Funderar på att köra en seriös deff, min palumboism börjar gå överstyr. Men det kanske går att bromsa med att bara köra en oseriös deff, a.k.a. "tänka på att äta lite mindre".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-01, 18:18   #1382
TheOne1994
Registered User
 
TheOne1994s avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 530
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Riktigt kass dag igår, sket i att träna för jag var så trött. Rörde mig typ bara mellan soffan, sängen och köket, måste haft en aktivitetsnivå på 1,1. Det straffade sig, sent på natten när jag låg i sängen började det göra ont i ryggen. Återigen kändes det bra att få en smärta som inte var träningsrelaterad. Det kändes helt annorlunda än mina tränings-rygg-smärtor, men i likhet med dem gick de att mildra genom att sätta sig upp och knaka ryggen ordentligt. För mig som funderar på att sluta träna ibland var det en nyttig vetskap att märka att stillaliggande rätt snabbt också leder till krämpor.

Har tre stora funderingar runt träningen just nu, som jag går runt och grubblar på:

- Funderar på om jag borde träna lätt ett tag. Jag känner mig ofta slut, omotiverad och "utbränd", undrar om det kan ha att göra med att jag kör massor set nära failure jämt. Samtidigt känns det dumt att dra ner på intensiteten om nu min "utbrändhet" beror på helt andra grejer.

- Funderar på att bara träna ben och mage några veckor, för min dåliga armbåge jävlas nåt så in i helvete. Kan typ inte göra några dragövningar... Och då känns det dumt att göra pressövningar, för då kan man drabbas av styrkeobalans (och jag är redan nu för svag i dragövningarna).

- Funderar på att köra en seriös deff, min palumboism börjar gå överstyr. Men det kanske går att bromsa med att bara köra en oseriös deff, a.k.a. "tänka på att äta lite mindre".
bara kör på ! Snart kommer värmen och då ska bringan visas, ingen vits att vara rund då

Vilo vecka från träning men lägg till långa promenader. Brukar hjälpa att "gå och tänka" på lite av varje.
__________________
född 1973 , fel vid registrering
TheOne1994 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-01, 18:20   #1383
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne1994 Visa inlägg
bara kör på ! Snart kommer värmen och då ska bringan visas, ingen vits att vara rund då

Vilo vecka från träning men lägg till långa promenader. Brukar hjälpa att "gå och tänka" på lite av varje.
Tack för input! Ska ta med det i mina funderingar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-01, 20:48   #1384
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Det fick bli en promenad ikväll. Har sågat lite ved med. Resten får vi ta sen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-02, 22:56   #1385
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Promenad idag igen. Har skitit i att försöka läsa obegripliga plugg-böcker under helgen dessutom och glott på Netflix istället, och ägnade mig åt lite social samvaro idag, och nu känns det bättre på överansträngnings/utbrändhets/depression/motivationsfronten. Tror jag kommer orka tuta och köra för full rulle på måndag, inget behov för en hel vilovecka.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-03, 20:27   #1386
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Har bestämt mig för att göra slag i saken och dra en seriös deff. Tänkte gå ut rätt hårt i början. Har tänkt äta enligt ett schema, nämligen såhär:

Mål 1: En burk makrillfilé i tomatsås, 3 kokta ägg, 1 frukt.

Mål 2: 250 g kycklingfilé, nötfärs eller vegfärs, 250 g grönsaker.

Mål 3: Samma som 2.

Mål 4: 500 kg kvarg, 225 g bär, en liten näve nötter.

Tror jag landar på nästan exakt 2,5 g protein/kg kv då.

Av sociala skäl och för refeed tänkte jag äta "normalt" på lördagar och söndagar. 5/7 dagars rätt hård deff borde räcka.

Tänkte träna såhär:
Mån, ons, fre - styrka.
Tis, tors, lör - en halvtimme joggning.

Med styrkan tänkte jag köra varannan gång över/underkropp. 3 set med 8-10 reps nära failure på allt.

Överkropp:
Bänkpress
Press
Pulldown (lätt, pga armbågarna)
Bicepsövning (lätt, pga armbågarna)
Tricepsövning (lätt, pga armbågarna)
Sidlyft hantel
Sidlyft kabel

Underkropp:
Knäböj
Marklyft
Benspark
Lårcurl
Vadpress i benpress
Crunchmaskin
Maghjul (många reps).

Får se hur länge jag kör denna deff, mår jag skit efter två veckor avbryter jag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-05, 11:25   #1387
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt igår, deffens första dag: 81,1 kg. Ganska exakt som väntat.
Morgonvikt idag: 79,9 kg.
Följaktligen kommer jag gå ner 10 kg om jag fortsätter exakt såhär i 50 dagar (skojar).

Jag tog en avslappnad anti-opti-bild på mig själv för att visa hur mycket palumboismen hade gått överstyr. Sen när jag såg bilden så tyckte jag inte det var så jäkla farligt. Inte ens armen ser så tunn ut. Så jag lider nog av lite kroppsdysmorfi också.



För övrigt gick allt ungefär som väntat igår, jag var hungrig men inte hungrig. En grej som jag tyckte var väldigt konstig var att när jag vägde upp 250 gram av veganfärsen så blev det ett helt berg av skiten. Mycket mer än 250 gram kycklingfilé eller nötfärs. Misstänker att min matvåg trollade mig. Jag orkade inte ens äta hela. Äter jag mindre än 250 g av det får jag inte i mig mina heliga 200 gram protein per dag, kanske borde byta ut det helt under deffen...

Deffhjärnan var inte så farlig igår heller. Jag glömde en tygkasse med en tom matlåda i på en buss, men inget annat. Det är helt okej för en hel dags deff.

Jag tränade igår på Ronnebygymmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
3 set
Blev nojig att 3 set skulle vara för lite, så jag bytte till 5 set.

Knäböj
0 kg 10 reps
20 kg 10 reps
40 kg 10 reps
60 kg 1 rep
70 kg 10 reps
67,5 kg 10 reps
65 kg 10 reps
62,5 kg 10 reps
60 kg 10 reps

Marklyft
110 kg 10 reps
107,5 kg 10 reps
105 kg 10 reps
102,5 kg 10 reps
100 kg 10 reps

Benspark
34 kg 10 reps
34 kg 10 reps
41 kg 8 reps
34 kg 10 reps
34 kg 8 reps

Sittande lårcurl
41 kg 10 reps
61 kg 3 reps
75 kg 8 reps
68 kg 10 reps
61 kg 10 reps
54 kg 10 reps
54 kg 10 reps

Crunchsmaskin
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 7 reps

Vadpress i benpress
61 kg 10 reps
88 kg 3 reps
122 kg 6 reps
109 kg 8 reps
95 kg 10 reps
88 kg 10 reps
82 kg 10 reps

Maghjul
10
10
10
10
10

Jobbigt pass psykiskt, kände mig för att lägga mig på marken och vila när jag promenerade hem.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2019-02-05 klockan 11:32.
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-05, 20:59   #1388
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Joggning en halvtimme. Whoa, det var segt att jogga utan kolhydrater i sig.

God nyhet: Jag kom på i eftermiddags att min onda armbåge typ har slutat att göra ont. Den har knakat lite nu på kvällen, men verkar ju vara på bättringsvägen iaf.

Ond nyhet: Har fått en märklig krämpa i höger fot. Mitt inne i foten, åt tårna till. Det gör ont när jag går långt, lite ont när jag joggar, men inte ont under styrketräning eller vila. Får lägga ner joggning och ta det lugnt med promenerandet ett tag om det håller i sig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-07, 09:31   #1389
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt igår: 80,2
Morgonvikt idag: 79,6. Vilken jojobantare!

Tränade igår på Ronnebygymmet.

Bänkpress
20 kg 20 reps
40 kg 10 reps
60 kg 5 reps
80 kg 3 reps
90 kg 10 reps
87,5 kg 10 reps
85 kg 10 reps
82,5 kg 10 reps
80 kg 8 reps

Latsdrag
27 kg 20 reps
34 kg 20 reps
41 kg 20 reps
41 kg 20 reps
48 kg 12 reps
48 kg 9 reps
41 kg 8 reps
34 kg 3 reps. Slutade tidigt för armbågen kändes lite.

Press
40 kg 8 reps
35 kg 8 reps
30 kg 9 reps
25 kg 10 reps
20 kg 10 reps

Sittande kabelrodd
27 kg 20 reps
34 kg 20 reps
41 kg 12 reps
41 kg 8 reps
34 kg 10 reps
27 kg 10 reps
14 kg 17 reps

Kabellyft åt sidan
lättaste vikten på dragmaskinen 10 reps
(bytte till en annan dragmaskin) 6 kg 8 reps
4 kg 10 reps
4 kg 10 reps
4 kg 10 reps

Tricepsrepdrag över huvudet (rehab)
14 kg 20 reps
14 kg 20 reps
14 kg 20 reps
14 kg 20 reps
14 kg 20 reps

Hantelcurl (rebab)
2 kg 20 reps
2 kg 20 reps
2 kg 20 reps
2 kg 20 reps
2 kg 20 reps

Hantellyft åt sidan
7 kg 6 reps
6 kg 9 reps
5 kg 10 reps
5 kg 10 reps
5 kg 9 reps

Jag körde lite på känn i dragövningarna eftersom jag var orolig över armbågen. Kom på att det går att köra till failure på ganska lätta vikter med ganska få reps om jag verkligen har full ROM, inte gungar, osv. Det var rätt skönt att köra på känn, jag har så invant i mig att jaga progression och det var gött att komma ifrån det lite. Ska nog träna hela kroppen så ett tag någon gång.

Armbågarna gjorde lite ont i sidlyften samt när jag höll en 20-kiloskaka i varje hand (brukar göra det för att få lite extra greppträning). Idag verkar de också ömma, vetefan om "rebahen" hjälpte nåt.

Min märkliga fotsmärta har förbättrats lite, tror jag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-07, 20:11   #1390
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Joggning en halvtimme.

Efter benpasset i måndags hade jag mer träningsvärk i röv och framsida lår än jag kan minnas att jag någonsin haft (vetefan vad jag gjorde rätt just det passet), och mycket träningsvärk i magen. Idag sitter bara magvärken kvar. Får se om den är borta tills magträningen imorrn.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-08, 23:05   #1391
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt 79,6 igen. Samma som igår. Så om 100 dagar kommer jag väga ääh, det skämtet börjar bli gammalt nu.

Reflektioner om kosten
De första 1,5 dagarna i deffen tyckte jag att jag åt väldigt mycket mat, "bro, do you even underskott?" sa jag till mig själv. Men från och med tisdag-onsdag märktes det att det var underskott; jag kände lätt hunger emellanåt och blev inte helt mätt efter måltiderna.

Känner mig dock inte seg i huvudet. Bara när jag tränar. Joggningen framförallt är jobbig nu.

Reflektioner om vardagen
Är i full färd med det tidiga stadiet av mitt kandidatarbete, och har satt som rutin att vara i skolan typ 10 varje dag. Av flera skäl: Träffa min arbetspartner face to face, tvinga mig upp ur sängen och ut ur mitt lilla kyffe till lägenhet, promenera ca en timme extra om dagen (vägen till/från skola/buss/lägenhet). Men kanske främst för att det är en annan känsla i skolan, lite att "nu är jag här för att jobba".

Hur som haver har detta relativt tidiga vaknande lett till att jag inte sovit ut en enda natt denna vecka. Detta, i kombination med deffmaten, ledde till att jag inte var speciellt pigg på att dra till gymmet idag. Inte det minsta pigg, skulle man rentav kunna säga. Men det gick ändå.

Ronnebygymmet

Knäböj
0 kg 20 reps
40 kg 10 reps
60 kg 1 rep
72,5 kg 10 reps
70 kg 10 reps
67,5 kg 10 reps
65 kg 10 reps
62,5 kg 10 reps
Tror jag inte höjer nästa pass, för tekniken var inte helt prickfri. Kanske nästnästa.

Marklyft
110 kg 10 reps
107,5 kg 10 reps
105 kg 10 reps
102,5 kg 9 reps
100 kg 8 reps.
Under set 2 och 3 så rundades korsryggen lite på rep 10, klarade inte att hålla emot. Så detta var lite för tungt. Ska köra samma vikt nästa gång men åttor på alla, tror jag.

Benspark
41 kg 10 reps
41 kg 10 reps
41 kg 9 reps
34 kg 8 reps
27 kg 9 reps

Sittande lårcurl
27 kg 10 reps
48 kg 5 reps
68 kg 10 reps
68 kg 10 reps
68 kg 10 reps
68 kg 9 reps
61 kg 10 reps

Crunchmaskin
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
48 kg 10 reps
Var märkligt nog mycket starkare i denna nu än sist, måste vara nervanpassning osv. Kanske ska höja nästa gång, får fundera lite.

Vadpress i benpressen
48 kg 10 reps
95 kg 10 reps
95 kg 10 reps
95 kg 10 reps
95 kg 10 reps
95 kg 10 reps
Lite för lätt tror jag.

Maghjul
10
10
10
10
10
Kom på att om man gör den med knäna på en sån där halv boll med platta under så kan man reglera motståndet smidigt med knänas placering.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-09, 16:27   #1392
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt 79,0. Hej vad det går.

Joggning en halvtimme. Aaasjobbigt, trots fantastisk sömn inatt och massor kaffe idag.

Ikväll ska jag på födelsedagskalas. Jag anar att det kommer bjudas på "Tilltugg™". Jag har varit på kalas där förut, så jag har en föraning vad detta Tilltugg™ innebär: Nötter, skorpor, vindruvor, ost, chokladpraliner... Jag hade tänkt unna mig lite Tilltugg™, dels för att ge kroppen lite kolhydrater, dels av sociala skäl, och dels av njutningsskäl; ärligt talat är jag inte så jätteförtjust i det där Tilltugg™, men den är gott nog för att det ska vara värt att trycka i sig lite. Men jag tänkte sikta på att hålla mängderna ganska moderata.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-10, 14:59   #1393
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt idag: Ingen aning, sov över på festen. (Nej, inte pga sex, era snuskisar.)

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Ikväll ska jag på födelsedagskalas. Jag anar att det kommer bjudas på "Tilltugg™". Jag har varit på kalas där förut, så jag har en föraning vad detta Tilltugg™ innebär: Nötter, skorpor, vindruvor, ost, chokladpraliner... Jag hade tänkt unna mig lite Tilltugg™, dels för att ge kroppen lite kolhydrater, dels av sociala skäl, och dels av njutningsskäl; ärligt talat är jag inte så jätteförtjust i det där Tilltugg™, men den är gott nog för att det ska vara värt att trycka i sig lite. Men jag tänkte sikta på att hålla mängderna ganska moderata.
Det må inte ha blivit sex, men det blev ganska mycket annan dekadens. Utöver ovan nämnda tilltugg bjöds det på pizza och fruktsallad med glass och grädde. Till hälften av njutning och till hälften av "jag vill inte vara en sån där form-nojig fitness-nörd"-noja så frossade jag mer än jag hade tänkt. Det återstår att se om det förstörde veckans underskott, ingen katastrof i det stora hela om det skulle gjort det.

Medelkroppsvikten denna vecka (räknade då bara 6 dagar) landade på 79,9 kg. Ska bli spännande att se vad nästa vecka har att erbjuda. Jag ska äta deffmat redan från och med denna eftermiddag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-10, 19:28   #1394
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Mår inge' vidare idag, känner mig nästan bakfull.
Note to self: Att försöka lägga sig när man är trött, när jag är van att sova 00-08 och därför blir trött framåt 00 så är det dumt att sova 03-11. Kanske ingen höjdaridé att frossa heller.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-02-11, 21:20   #1395
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Morgonvikt 79,6.

Träning på Ronnebygymmet.

Bänkpress
20 kg 20 reps
40 kg 10 reps
60 kg 5 reps
80 kg 3 reps
90 kg 10 reps
87,5 kg 10 reps
85 kg 10 reps
82,5 kg 10 reps
80 kg 10 reps
Körde ingen ryggträning eller annan träning mellan seten, kanske därför jag var starkare än sist?

Sittande kabelrodd
41 kg 15 reps
41 kg 10 reps
34 kg 13 reps
34 kg 12 reps
34 kg 11 reps

Press
35 kg 10 reps
32,5 kg 10 reps
30 kg 10 reps
27,5 kg 10 reps
25 kg 10 reps
Lite i lättaste laget, men jag lyckades ändå få ryggont.

Alla övningar härefter fick jag anpassa pga värkande armbågar. Blev knappt nåt ordentligt tränat idag.

Latsdrag neutralt grepp
41 kg 2 reps
34 kg 1 rep

Latsdrag brett pronerat grepp
34 kg 5 reps
27 kg 1 rep

Latsdrag axelbrett supinerat grepp
27 kg 50 reps
34 kg 21 reps
34 kg 4 reps

Kabellyft åt sidan
6 kg 10 reps
4 kg 10 reps
2 kg 21 reps

Tricepsrepdrag över huvudet
0 kg 60 reps
14 kg 15 reps

Hantelcurl
1 kg 1 rep (lol)
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)