Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2016-08-25, 09:46   #751
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av frys Visa inlägg
vad är höga chins för något?
Istället för att nöja mig med hakan över stången går jag så högt jag kan. Till bröstet typ. Tänker mig att det hjälper mig att en dag kunna göra en hyfsat strikt muscle-up.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-25, 17:00   #752
LillisJ
Registered User
 
LillisJs avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Huddinge
Inlägg: 4 649
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
förstår inte hur du kan ifrågasätta detta när det finns mycket viktigare saker i livet, varför ska du bli stor och stark? vem imponerar du på egentligen, har man nån nytta av att släpa runt på massa extra kg, nej det som imponerar på mig är inre styrka, att känna sig själv o skita i va andra tycker. det är först då du är stark på riktigt, det andra är bara för o imponera på andra. finns inget värre än ytliga tjejer som bara vill ha muskler och pengar, jag ser bara insidan. folk som gläpper på sina förbannade telefoner hela tiden är också skit, du sitter säkert på telefonen just nu. varför? för att imponera på vem då? för mig är sådant som imponerar när amn vågar lägga bort telefonen o prata med varandra. så jävla patetiskt att slösa livet påå telefoner och muskler. nu kan du svara bäst du vill, jag har sagt det jag vill säga, nu kan mobbarna frodas
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
nu frodas mobbarna... du är säkert osäker i dig själv som måste slå ned på andra med sunda värderingar och kloka tankar, vad får du ut av det`? folk köper hus bara för att, köper nyaste telefonerna och slösar bort sin tid på gymmet. allt för att de är osäkra på sig själva, det syns inte minst här på forumet, folk som är framme och slår ned på de självsäkra individerna som lärt sig se bortom det ytliga skitsamhället vi lever i idag. hoppas du hade kul när du skrev det där och att många har skrattat med dig, jag kunde inte bry mig mindre då jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mig. det viktiga är vad du tycker om dig själv och att du gillar nostalgi-spel och inte dagens moderna skit
Hahahahaha asså älskar er <3
__________________
Instagram: lorentzo.j
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Gestapo sparkar in dörren och skriker "visa kuken", och man har inget val.
LillisJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 07:30   #753
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
För helvete. Var ute med några kollegor igår. Drack TVÅ öl, och sista innan kl 19. Idag är jag bakis. Lite yr, törstig som fan och orolig mage. Samma känsla som morgonen efter 12 öl för kanske 3+ år sen haha.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 07:33   #754
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
För helvete. Var ute med några kollegor igår. Drack TVÅ öl, och sista innan kl 19. Idag är jag bakis. Lite yr, törstig som fan och orolig mage. Samma känsla som morgonen efter 12 öl för kanske 3+ år sen haha.
Det finns en diagnos för det där https://sv.wikipedia.org/wiki/Hypokondri. Brönnert och Vänskä lider av samma.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 07:46   #755
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Det finns en diagnos för det där https://sv.wikipedia.org/wiki/Hypokondri. Brönnert och Vänskä lider av samma.


Hehe. Är nog snarare ett resultat av att jag bara supit 2 gånger hittills i år.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 07:54   #756
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Hehe. Är nog snarare ett resultat av att jag bara supit 2 gånger hittills i år.
Jag känner ingen som har druckit så lite under så pass lång tid så har inget att jämföra med, så kanske. Tänker bara på din ålder och storlek, borde kunna slinka ned två bira utan att man ska känna av det dagen efter. Yrsel liksom, det får inte ens jag när jag har festat. Du har ju klagat på att du hatar att vara bakfull, mår du riktigt jävla praktilla efter att du har druckit mycket? När vissa beskriver sina bakfyllor kan jag inte relatera ö.h.t. Jag blir bara slö.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 08:05   #757
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag känner ingen som har druckit så lite under så pass lång tid så har inget att jämföra med, så kanske. Tänker bara på din ålder och storlek, borde kunna slinka ned två bira utan att man ska känna av det dagen efter. Yrsel liksom, det får inte ens jag när jag har festat. Du har ju klagat på att du hatar att vara bakfull, mår du riktigt jävla praktilla efter att du har druckit mycket? När vissa beskriver sina bakfyllor kan jag inte relatera ö.h.t. Jag blir bara slö.
Har jag supit hårt är det mest nån kemisk ångest och känslan av att livet suger, i flera dagar efteråt. Ska supa hårt både den 10 och 17 (med er) september, blir tuffa måndagar där.

Nu mår jag ju inte direkt dåligt men känner ändå tydligt av att jag drack igår, borde som sagt inte ske efter två öl.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 08:09   #758
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Har jag supit hårt är det mest nån kemisk ångest och känslan av att livet suger, i flera dagar efteråt. Ska supa hårt både den 10 och 17 (med er) september, blir tuffa måndagar där.
Okej, det där kan jag inte heller relatera till. Ikväll ska jag på kalas hos Dimell, imorgon ska jag springa och sedan kolla fotboll hela dagen med Wern och Brönnert. Då kommer jag garanterat inte att vara bakfull på söndagen och troligtvis knappt under lördagen. Krävs bara att jag aktiverar mig och duschar, gärna komma utomhus också. Ligger jag kvar i soffan hela dagen så finns det en stor chans att även söndagen blir så Men det kan ju ske utan alkohol också.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 09:42   #759
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Pausbänk
95 kg x 8 x 4

Press
55 kg x 5
55 kg x 4
50 kg x 5

Lite armz


Skickat från min iPhone med Tapatalk
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-29, 07:56   #760
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Marklyft

142.5 kg x 7 x 5

Stångrodd
40 kg x 4 x 15

Höga chins 3x5

<rant>Mörkt när jag gick upp, ösregn på väg till bussen. Finns fan inget som gör en på sämre humör än synen av bilstrålkastare i regn en kolsvart tidig morgon. Marklyften var tunga och jag var arg, orkade inte prata med nån och blev irriterad på de som försökte prata med mig. Sen spelade de "Copacabanana" av Sean Banan och "Du swipa höger", Takida och en massa annan Rix Fm-smörja i högtalarna, och jag hade inga egna hörlurar med mig. Skrev ett argt mail till gymmet angående detta. Fattar väl att man inte kan få Raubtier i gymmets högtalare men vem fan tror de vill höra Sean Banan halv 7 en måndagmorgon. Fy fan.</rant>
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 07:13   #761
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Pausbänk
102.5 kg x 10 x 3

Klar med Smolov. Blir maxning i helgen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 07:29   #762
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Pausbänk
102.5 kg x 10 x 3

Klar med Smolov. Blir maxning i helgen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kör du Sr. eller Jr.? Alla tjatar om att det är omöjligt att överleva programmen, så blir nästan lite sugen att testa. Hur tycker du att det har gått för dig?
__________________
Med vänliga hälsningar,
Brofessorn, tredje högst EQ på Kolozzeum och 8.37 på snygghetsskalan
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 07:33   #763
Mickee
Registered User
 
Mickees avatar
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Varberg
Inlägg: 6 168
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
<rant>Mörkt när jag gick upp, ösregn på väg till bussen. Finns fan inget som gör en på sämre humör än synen av bilstrålkastare i regn en kolsvart tidig morgon. Marklyften var tunga och jag var arg, orkade inte prata med nån och blev irriterad på de som försökte prata med mig. Sen spelade de "Copacabanana" av Sean Banan och "Du swipa höger", Takida och en massa annan Rix Fm-smörja i högtalarna, och jag hade inga egna hörlurar med mig. Skrev ett argt mail till gymmet angående detta. Fattar väl att man inte kan få Raubtier i gymmets högtalare men vem fan tror de vill höra Sean Banan halv 7 en måndagmorgon. Fy fan.</rant>
Haha vilken jävla morgon. Välkommen hösten!

Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Klar med Smolov. Blir maxning i helgen.
Lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Kör du Sr. eller Jr.? Alla tjatar om att det är omöjligt att överleva programmen, så blir nästan lite sugen att testa. Hur tycker du att det har gått för dig?
Jr. är najs. Sr. är tortyr!
__________________
Journal: Jodå, så att...
Instagram: Mickeee90
170-122,5-220
Mickee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 07:47   #764
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Kör du Sr. eller Jr.? Alla tjatar om att det är omöjligt att överleva programmen, så blir nästan lite sugen att testa. Hur tycker du att det har gått för dig?


Detta var jr. Tror detta är min fjärde eller femte jr i bänken. Har kört 3-4 jr samt en sr i böjen. Håller just nu på med en sr i marken.

Så länge man håller frekvensen lite lägre än vad som föreslås - jag kör var tredje dag istället för 3-4 ggr i veckan - så tycker jag de är riktigt trevliga. Brukar även skriva i ~10-20% under 1Rm när jag kör det, om jag inte kör specifikt för formtoppning.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-08-30, 08:52   #765
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av Mickee Visa inlägg
Haha vilken jävla morgon. Välkommen hösten!







Lycka till







Jr. är najs. Sr. är tortyr!


Haha ja. Idag var det ljust och soligt, helt annat mindset på gymmet också tack! Hoppas på iaf 115 kg med stopp!
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)