Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-07-23, 16:46   #106
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Borde inte du med din höga EQ kunna förklara en poäng utan att bli hånfull?
Då GW har tre olika konton med tre olika personligheter (där ett av de tre kontona dessutom verkar lida av personlighetsklyvning så det blir som en slags inception. "En av mina multipla personligheter har multipel personlighetsstörning") så räcker inte EQn till så långt
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 20:27   #107
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Borde inte du med din höga EQ kunna förklara en poäng utan att bli hånfull?
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Då GW har tre olika konton med tre olika personligheter (där ett av de tre kontona dessutom verkar lida av personlighetsklyvning så det blir som en slags inception. "En av mina multipla personligheter har multipel personlighetsstörning") så räcker inte EQn till så långt
Herrar, jag är inte slav under min (enormt)höga EQ. Har många verktyg i min låda förutom EQ:n förstår ni. Sluta skvallra om mig nu, det tyder på låg EQ och låg testo.

*nickar respektfullt mot er*
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 21:59   #108
PowerFlower
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2021
Inlägg: 41
Testosteron är extremt effektivt för depression/få ett bra välmående. Jag har testat alla SSRI under solen och inget ens kommer i närheten av vad 200mg testosteron (TRT) gjort för min drivkraft, motivation och självsäkerhet. Det är en inre känsla av "välbehag" kombinerat med en vilja att lyckas med saker och ting, som inte går att beskriva med ord riktigt, man måste erfara det.

Det är utan den minsta tvekan ett mirakelhormon när man lyckats få in den rätta dosen för sin individuella genetiska uppsättning.
PowerFlower är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:01   #109
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFlower Visa inlägg
Testosteron är extremt effektivt för depression/få ett bra välmående. Jag har testat alla SSRI under solen och inget ens kommer i närheten av vad 200mg testosteron (TRT) gjort för min drivkraft, motivation och självsäkerhet. Det är en inre känsla av "välbehag" kombinerat med en vilja att lyckas med saker och ting, som inte går att beskriva med ord riktigt, man måste erfara det.

Det är utan den minsta tvekan ett mirakelhormon när man lyckats få in den rätta dosen för sin individuella genetiska uppsättning.
Du låter som en säljare.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:02   #110
PowerFlower
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2021
Inlägg: 41
Andrew Huberman pratar om det här, det han säger är spot-on. Testosteron gör att "effort feels good", det blir helt plötsligt väldigt roligt att kämpa och sträva för något, motgång gör bara att man känner sig motiverad att lägga ner ännu mer energi.

Med låg testosteron så ger man upp väldigt lätt, motivationen finns inte där riktigt, inte alls samma drivkraft.

Är ju rätt uppenbart nu varför det i princip bara är män som uppfunnit .. ja, hela vår värld.

https://www.youtube.com/watch?v=bJWmJo3w_0Y
PowerFlower är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:03   #111
PowerFlower
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2021
Inlägg: 41
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Du låter som en säljare.
Ja ja herr negativ, jag vet att du lider av depression och låg testosteron så med största sannolikhet vore det ironiskt nog ett riktigt mirakelmedel för dig.

En väntad respons från en person som lider av dåligt välmående och depression.
PowerFlower är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:04   #112
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFlower Visa inlägg

Är ju rätt uppenbart nu varför det i princip bara är män som uppfunnit .. ja, hela vår värld.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:05   #113
berserken
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 171
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFlower Visa inlägg
Andrew Huberman pratar om det här, det han säger är spot-on. Testosteron gör att "effort feels good", det blir helt plötsligt väldigt roligt att kämpa och sträva för något, motgång gör bara att man känner sig motiverad att lägga ner ännu mer energi.

Med låg testosteron så ger man upp väldigt lätt, motivationen finns inte där riktigt, inte alls samma drivkraft.

Är ju rätt uppenbart nu varför det i princip bara är män som uppfunnit .. ja, hela vår värld.

https://www.youtube.com/watch?v=bJWmJo3w_0Y
Vad har du uppfunnit nu med din fina testonivå ?
berserken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:07   #114
PowerFlower
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2021
Inlägg: 41
Citat:
Ursprungligen postat av berserken Visa inlägg
Vad har du uppfunnit nu med din fina testonivå ?
Kolla bara, här kommer hyenorna, som i flock attackerar dom. Helt otroligt att se hur primitiva människor faktiskt är, totalt drivna av sin instinkt.

Mår man dåligt så vill man dra ner dom andra, exakt samma sak som hos apor, "fri vilja"
PowerFlower är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:15   #115
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Det är ju jättebra FlowerPower..!

Hur är flowet på JH ikväll? Är det värt?
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-23, 22:27   #116
berserken
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 171
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFlower Visa inlägg
Kolla bara, här kommer hyenorna, som i flock attackerar dom. Helt otroligt att se hur primitiva människor faktiskt är, totalt drivna av sin instinkt.

Mår man dåligt så vill man dra ner dom andra, exakt samma sak som hos apor, "fri vilja"
Du får nog dra ner på nåt
berserken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-07-25, 10:57   #117
yia
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 66
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Så problem att sitta still är manligt? Säg det till mina döttrar, tack.
Jag tror du är ute och cyklar faktiskt. Är militären också feminin då? När man ska sitta på lektioner och föreläsningar och stå still långa perioder. Eller blir det lite manligt då eftersom man kan sitta och drömma om sin AK samtidigt?

Finns gott om otroligt duktiga kvinnor inom tekniska ämnen både inom det teoretiska och det praktiska.
Har du överhuvudtaget något intresse att diskutera eller vill du bara strössla förolämpningar och smiles omkring dig? Man hade ju kunnat tro att en medelålders man skulle kunna bete sig som en sådan, snarare än som sina barn.

I övrigt verkar du inte riktigt klara av att följa resonemangen och förstå poängen. Angående militären så är det en av våra mest praktiska institutioner; vilket alla som legat på skjutbanan, varit i fält, vårdat vapen, marscherat och tränat kan intyga.
yia är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)