Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-11-13, 08:26   #16
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av Captainwide Visa inlägg
En slak herre som håller till Norrliden. För stora vårtgårdar och ledsam knäböj. Fin bänk dock, troligen en skjuts från de abnorma vårtgårdarna. Håller på AIK, riktig förrädare. Skaplig mustasch. Gillar spel men bitter på Bethesda.
Bravo!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 09:35   #17
Godfella
Registered User
 
Godfellas avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 481
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Bravo!
Jag tänker på Daniel Cormier kopplat till användarnamnet, utöver det ingen särskild uppfattning, tyvärr
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av erks Visa inlägg
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
Godfella är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 09:38   #18
Scratch89
Klädsamt knubbig
 
Scratch89s avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Strömmensberg, Göteborg
Inlägg: 19 852
Citat:
Ursprungligen postat av Godfella Visa inlägg
Jag tänker på Daniel Cormier kopplat till användarnamnet, utöver det ingen särskild uppfattning, tyvärr
Skön militärlirare från Sveriges riktiga framsida. Verkar ha lugnat ner sig efter en energifylld ungdom.
__________________
Leg. fysioterapeut.
Skribent på Styrkelabbet
Scratch89 är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 10:08   #19
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 074
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89 Visa inlägg
Skön militärlirare från Sveriges riktiga framsida. Verkar ha lugnat ner sig efter en energifylld ungdom.
Go gubbe från Götet som skriver grymt bra texter och lyfter bra med skrot när det hinns med. lägger ut en hel del naket med all rätt Ser ut att ha minst 50cm guns.
Uppfattas som kunnig och sympatisk.
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT

Senast redigerad av Lennix den 2018-11-13 klockan 10:16.
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 11:22   #20
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Go gubbe från Götet som skriver grymt bra texter och lyfter bra med skrot när det hinns med. lägger ut en hel del naket med all rätt Ser ut att ha minst 50cm guns.
Uppfattas som kunnig och sympatisk.
Stark och verkar vara en chill person med go humor.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 11:28   #21
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Öppen man gällande krigandet mot sina demoner. Kommunicerar detta via sin journal och verkar glädjas åt varje uppsving. På tal om uppsving så verkar kurvan på senare tid peka uppåt och nedåt, men båda i positiv bemärkelse. Hans människosyn verkar sund och balanserad.

Ibland halkar man tillbaka något steg, men Anton har repat sig gång på gång och kämpat på. Det ska han fan i mig ha en eloge för!

Senast redigerad av Rahf den 2018-11-13 klockan 11:29.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 11:47   #22
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Rahf är en lite mer allvarlig version av blåvitt. De kanske inte är lika alls, men i början blandade jag ihop dem av någon anledning. Det är avsaknaden av smileys som gör att Rahfs ton känns lite mer allvarlig gissar jag på.

Annars har jag fått uppfattningen att denna herre är väldigt klok och bryr sig om andra människor.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 12:03   #23
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Jag sympatiserar helt med Lafayette. Verkar vara en hyvens kille det där!
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:00   #24
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Tyvärr har Akerhage oturen att jag mest sett hans inlägg i Bitcoin-tråden, och då enbart när det varit större händelser på den fronten. Som ett urverk brukade han hoppa in med en fråga eller åsikt, och till slut blev det lite komiskt för min del.

Annars verkar Akerhage ha breda och blandade intressen. En allt-i-allo på Kolozzeums internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Rahf är en lite mer allvarlig version av blåvitt. De kanske inte är lika alls, men i början blandade jag ihop dem av någon anledning. Det är avsaknaden av smileys som gör att Rahfs ton känns lite mer allvarlig gissar jag på.

Annars har jag fått uppfattningen att denna herre är väldigt klok och bryr sig om andra människor.
Det blir nog lätt så i text . Kan trösta dig med att jag är väldigt trevlig mot de flesta. Sen har nog Blåvitt en starkare och klarare ideologi än jag. Politiskt är vi nog väldigt långt ifrån varann, även om vi kanske kan förefalla argumentera för liknande saker här. Vill tro att jag kan vara rätt pragmatisk och kanske rent av gammaldags i vissa lägen, typ genusfrågor och liknande. Djupare än så går vi inte.

Senast redigerad av Rahf den 2018-11-13 klockan 13:02.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:02   #25
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
Kanske blandar ihop Rahf med någon men visst är du någon slags skådespelare eller röstskådespelare, eller försöker iallafall vara det?

Vanligtvis spyr jag på pretto filmsnobbar men Rahf är en av de som faktiskt verkar ha lite koll på vad han pratar om och inte "smakar på McDonalds-kaffe men blir tillsagd att det är nåt svindyrt dunderkaffe och därefter berömmer dess rökiga arom". Verkar vara empatisk och en schyst kille, och imponeras alltid av folk som vågar prova på stora och riskfyllda äventyr.
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:03   #26
martikainen
Lever på gamla meriter
 
martikainens avatar
 
Reg.datum: May 2008
Ort: Örebro
Inlägg: 3 152
Källargymmens mästare! Tränar alltid i Jeans och är en jävel på bänk trots sin storlek
__________________
Pensionerad
martikainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:03   #27
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Kanske blandar ihop Rahf med någon men visst är du någon slags skådespelare eller röstskådespelare, eller försöker iallafall vara det?

Vanligtvis spyr jag på pretto filmsnobbar men Rahf är en av de som faktiskt verkar ha lite koll på vad han pratar om och inte "smakar på McDonalds-kaffe men blir tillsagd att det är nåt svindyrt dunderkaffe och därefter berömmer dess rökiga arom". Verkar vara empatisk och en schyst kille, och imponeras alltid av folk som vågar prova på stora och riskfyllda äventyr.
Ah, Rikard Jansson, en otroligt briljant, snygg och dessutom stark medlem. Finns det något han inte kan, dessutom bättre än alla andra? Önskar varje dag att jag en gång får träffa honom!

Edit:

Fan, Martikainen hann före. Nåväl, otroligt smart och kunnig kille gällande biomekanik och sjukgymnastik och sånt, om jag inte minns fel? Och en fysik som matchar! Men jag tränar aldrig i jeans, jag använder aldrig jeans överhuvudtaget
__________________
Winners win

Senast redigerad av Rikard Jansson den 2018-11-13 klockan 13:05.
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:03   #28
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Det blir nog lätt så i text . Kan trösta dig med att jag är väldigt trevlig mot de flesta. Sen har nog Blåvitt en starkare och klarare ideologi än jag. Politiskt är vi nog väldigt långt ifrån varann, även om vi kanske kan förefalla argumentera för liknande saker här.
#VågaväljaemojisRahf2018

Kan intyga att Rahf är en tämligen trevlig prick, åtminstone i anslutning till gymmet eller under en löptur
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 13:25   #29
martikainen
Lever på gamla meriter
 
martikainens avatar
 
Reg.datum: May 2008
Ort: Örebro
Inlägg: 3 152
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Fan, Martikainen hann före. Nåväl, otroligt smart och kunnig kille gällande biomekanik och sjukgymnastik och sånt, om jag inte minns fel? Och en fysik som matchar! Men jag tränar aldrig i jeans, jag använder aldrig jeans överhuvudtaget
Det är mattilainen, honest mistake ;D Har för mig du la upp någon skämtvideo för hundra år sen när du härjade runt i jeans i ett gym som såg ut som badrummet från saw filmen
__________________
Pensionerad
martikainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 14:15   #30
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
Citat:
Ursprungligen postat av martikainen Visa inlägg
Det är mattilainen, honest mistake ;D Har för mig du la upp någon skämtvideo för hundra år sen när du härjade runt i jeans i ett gym som såg ut som badrummet från saw filmen
Offtopic så jag inte tar upp en plats:

Ah fan. Du däremot tävlar/har tävlat i byggning? Mitt minne är värdelöst, kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost hehe.

Jo, men det var när vi var ute på fest och var snorfulla, det är ett av mycket få tillfällen man kan stöta på mig i jeans tränar iofs ganska ofta i svarta m90 istället.
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)