Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-01-17, 19:08   #16
trasig
Registered User
 
Reg.datum: May 2016
Ort: Borås
Inlägg: 43
Tror aldrig en tjej kommenterat mina muskler. Anser ens tjejer muskler är fint? är mest bro's på gymmet som märker ens gains Så tror aldrig ett sånthär "piller" kommer forskas fram då majoriteten inte ens finner muskler snyggt (nu räknar inte jag in tjejer med samma intresse, men överlag allså)
trasig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 00:14   #17
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Att vara vältränad gör en inte snyggare i någon större utsträckning. Man kan t.ex inte träna till sig längd vilket är den absolut viktigaste faktorn för kvinnor.

Att man ser mer hälsosam ut är ju ett plus men det betyder inte att man blir snyggare.

Naturligt snygga personer får däremot en rejäl boost om de är deffade och har lite muskler.
EagleEye är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 02:24   #18
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Att du ens frågar!

Citat:
Ursprungligen postat av trasig Visa inlägg
Tror aldrig en tjej kommenterat mina muskler. Anser ens tjejer muskler är fint? är mest bro's på gymmet som märker ens gains Så tror aldrig ett sånthär "piller" kommer forskas fram då majoriteten inte ens finner muskler snyggt (nu räknar inte jag in tjejer med samma intresse, men överlag allså)
Det är inte "socialt accepterat" för tjejer att framstå så ytliga så de kommer att framstå och bete sig som om "de inte alls reagerar på muskler" även om du säkert kan lista ut på egen hand att vilken hetero-/bisexuell tjej som helst skulle föredra en snubbe med ett helt okej synligt sexpack (behöver inte vara överdrivet som bodybuilding) än någon som är mullig/småfet.

Simpel biologi och inget något kön skall behöva skämmas över. Muskler som inte försöker skrytas om utan som får upptäckas när kläderna åker av är allra "sexigast" för majoriteten av tjejer som kan attraheras till killar.

Lika så ska du inte heller skämmas över att du till förmodan reagerar positivt på bröst och rövar som är lite större än genomsnittet. Överdrift ser "monstruöst" ut medan "lite bättre än genomsnittet" ser ut som en positiv utstickare.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 08:52   #19
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 845
Får jag träningens hälsofördelar också eller är det enbart visuellt, det här pillret? Om man får bägge två hde jag stört mig på "fusket", men tagit det. Är ju ändå ingen som kommer tro att man tränar naturligt om ett sådant piller finns.

Plus för all tid som frigörs och kan spenderas på roligare träning som klättring, skidor med mera.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-18, 18:37   #20
trasig
Registered User
 
Reg.datum: May 2016
Ort: Borås
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av MaxTheMarketer Visa inlägg
Att du ens frågar!



Det är inte "socialt accepterat" för tjejer att framstå så ytliga så de kommer att framstå och bete sig som om "de inte alls reagerar på muskler" även om du säkert kan lista ut på egen hand att vilken hetero-/bisexuell tjej som helst skulle föredra en snubbe med ett helt okej synligt sexpack (behöver inte vara överdrivet som bodybuilding) än någon som är mullig/småfet.

Simpel biologi och inget något kön skall behöva skämmas över. Muskler som inte försöker skrytas om utan som får upptäckas när kläderna åker av är allra "sexigast" för majoriteten av tjejer som kan attraheras till killar.

Lika så ska du inte heller skämmas över att du till förmodan reagerar positivt på bröst och rövar som är lite större än genomsnittet. Överdrift ser "monstruöst" ut medan "lite bättre än genomsnittet" ser ut som en positiv utstickare.
hah, är det du intalar dig? lite narcisitiskt o tro att alla brudar gillar en för man har tvättbräda? Mina observationer är att tjejer är betydligt mer ytliga än vad killar är.

O ska jag vara ärlig, jag finner både stor rumpa och stora bröst lite äckligt

Senast redigerad av trasig den 2020-01-18 klockan 18:38.
trasig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-19, 12:55   #21
Animalisk
Registered User
 
Animalisks avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: Västerås
Inlägg: 1 265
Tror inte man kommer få fram ett sådant piller, man måste anstränga sig
för att stimulera muskeltillväxt och bli stark.
Men vem vet, det kanske kommer en medicin med Tjuren Ferdinand Effekt, han satt
still hela dagarna och luktade på blommor men blev ändå störst och starkast.
__________________
En Gammal Journal
Jag är inte bara viktig, jag är överviktig!
If you are training to failure, you are training to fail. Dr. Terry Todd
Animalisk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-19, 13:10   #22
Nuggets
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 150
Citat:
Ursprungligen postat av trasig Visa inlägg
Tror aldrig en tjej kommenterat mina muskler. Anser ens tjejer muskler är fint? är mest bro's på gymmet som märker ens gains Så tror aldrig ett sånthär "piller" kommer forskas fram då majoriteten inte ens finner muskler snyggt (nu räknar inte jag in tjejer med samma intresse, men överlag allså)
Min erfarenhet har varit precis tvärtom. Väldigt få tjejer jag träffat som inte tycker om muskler. Sen kanske dom inte går och basunerar ut det hej vilt, men när man faktiskt pratar om ämnet är det få tjejer jag träffat som inte attraheras av muskler.
Nuggets är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-19, 13:12   #23
Nuggets
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 150
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggets Visa inlägg
Min erfarenhet har varit precis tvärtom. Väldigt få tjejer jag träffat som inte tycker om muskler. Sen kanske dom inte går och basunerar ut det hej vilt, men när man faktiskt pratar om ämnet är det få tjejer jag träffat som inte attraheras av muskler.
Sen beror det ju på vad man menar med muskler såklart. Kroppsbyggarnivå är det kanske få som attraheras av, men rippad med "hyffsad" muskelmassa och en allmänt vältränad look går hem hos majoriteten av kvinnor.
Nuggets är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-19, 13:26   #24
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av Animalisk Visa inlägg
Tror inte man kommer få fram ett sådant piller, man måste anstränga sig
för att stimulera muskeltillväxt och bli stark.
Men vem vet, det kanske kommer en medicin med Tjuren Ferdinand Effekt, han satt
still hela dagarna och luktade på blommor men blev ändå störst och starkast.

Finns ju redan.
__________________
Mr. Dad-bod
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-19, 17:14   #25
TheDoctor
Registered User
 
TheDoctors avatar
 
Reg.datum: Jan 2018
Ort: Nordvästra Skåne
Inlägg: 215
Jag tränar för att må bra i huvudet. Inget annat är viktigt för mig. Hade jag kunnat må 100% alltid utan gym så hade jag lagt den tiden på något annat.
__________________
Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dine like a pauper.

Workout like your life depends on it.
TheDoctor är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)