Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är det rimligt att som icke-asexuell leva som asexuell?
Nej. Suck it up och fortsätt Tinderswajpa. 13 31.71%
Ja, lider du så jävligt av det tycker jag det verkar lika bra att lägga ner. 15 36.59%
Fan vet jag, jag är en internetbyggare. 13 31.71%
Antal röster: 41. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-05-11, 11:46   #16
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg



Skulle tro att det inte räcker för mig, av två skäl: 1) det jag tänder på mest är hjärna, 2) det jag saknar mest när jag inte dejtar är bekräftelsen, inte det fysiska.
Varför det skulle kunna funka för dig är för att du har fantasi. Du kan ge henne en hjärna och en hel personlighet om du vill. Du kan föreställa dig att hon bekräftar dig. Det här är riktigt creepy och "stört" men du om någon är en sådan person som skulle kunna få det att fungera, trots att det är creepy och "stört". Det var en komplimang.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 11:47   #17
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Det enda jag kan tänka när ytterligare en sån här tråd dyker upp är:

- Jag vet att heroin har varit ett återkommande problem. Men...!

Har rapporterat tråden, men inte i syfte att ge dig trubbel, Dio. Det är bara en tidsfråga innan en nyreggad medlem skapar kaos och idiotiska veteraner inte kan låta bli att mata trollet, som vi alla vet.
Det kanske är okej ändå, har fått lite feedback. Hade förväntat mig att alla ba "nej, klart du ska dejta ändå", men förvånansvärt många verkar tycka att jag resonerar klokt.

Jag hoppas att moderatorerna låter den vara kvar trots rapporteringen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2019-05-11 klockan 11:57.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 12:04   #18
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Går i samma tankar själv, trots idoga kontaktförsök når jag nästan aldrig fram och än mindre hittar någon jag vill inleda en relation med. Det känns ganska hopplöst. Hade det inte varit för min starka sexdrift hade jag lagt ner för länge sedan.
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 12:06   #19
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Går i samma tankar själv, trots idoga kontaktförsök når jag nästan aldrig fram och än mindre hittar någon jag vill inleda en relation med. Det känns ganska hopplöst. Hade det inte varit för min starka sexdrift hade jag lagt ner för länge sedan.
Jag har ganska svag sexdrift faktiskt, så där har jag en fördel.

Jag tror att min sexdrift kan övervinnas mycket enkelt med följande simpla KBT: Varje gång jag ser någon som får mig att tänka "dayyym" så påminner jag mig själv om vilken otroligt själslig smärta raggning/dejting/sex för med sig. Då lägger sig nog åtrån.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2019-05-11 klockan 12:08.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 14:36   #20
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Citat:
det är bara att söka kontakt med människor i sex/dejting-syfte jag har tänkt lägga ner
Det finns väl ingen vettig människa som gör detta ändamål redan ändå så?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 15:00   #21
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Jag fattar aldrig de h'r diskussionerna läste inte inläggen heller men att "lägga ned skiten" vad menas med skiten? Jag antar att det är en aktivitet sig som går ut på att dejta för at det sedan skall bli något. Det handlar väl om att träffa någon? Jag har träffat tjejer på alla möjliga sätt, det bara hände, så svaret brode vara ja, lägg ned skiten men sluta inte fundera på att träffa någon. Det brukar ske av sig självt, eller funder på någon fyndig pick up line, fast jag vet inte, det verkar somom det finns ett väldigt sterilt, avromontiserat ospännande samälle där ute nånstans när man läser här på kolo.
Träffa någon.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 15:03   #22
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Alternativen i pollen gick inte att svara på.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 15:16   #23
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
MENTAL!!! TA INTE BORT TRÅDEN!!!

Pudelns Kärna: Ända sedan mina första trevande steg in i allt som har att göra med dejting/relationer/sex/flörtande/raggande har det hela orsakat mig vida mer ångest, sorg och smärta än vad det gett mig positiva känslor.
Tror att du borde skaffa någon som du kan dela ditt liv och tankar och inte bara penis som fungerar som en levande Dildo för mottagaren. Det är inte så konstigt att du blir tom det är bara ett tomt onanerande.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 15:33   #24
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 062
Du behöver en bra wingman.
__________________
Stridis invictus.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är uppkopplad nu  
Gammal 2019-05-11, 15:42   #25
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Alternativen i pollen gick inte att svara på.
Wut? Det var konstigt, tror inte jag har klickat i någon konstig inställning.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 15:45   #26
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Lol, jag menar att du behöver vidga dina vyer.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 16:53   #27
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Jag har träffat tjejer på alla möjliga sätt, det bara hände, så svaret brode vara ja, lägg ned skiten men sluta inte fundera på att träffa någon. Det brukar ske av sig självt
Sånt har aldrig någonsin funkat för mig, och flera andra (om du tittar på din bekantskapskrets så ser du säkert att många aldrig "råkat träffa någon"). Gör jag inget så händer bara inget.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 17:36   #28
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Sånt har aldrig någonsin funkat för mig, och flera andra (om du tittar på din bekantskapskrets så ser du säkert att många aldrig "råkat träffa någon"). Gör jag inget så händer bara inget.
Nej, jag tror inte det existerar i min bekantskapskrets ia lla fall, jag tror också att ingen jag känner hänger på nätdejting, kan ju bero på att jag inte bor uppe i norden och att jag är äldre generation, vad vet jag.

Men nånting måste hända eftersom du startat tråden. Jag tror inte att det är bra för den sociala, mentala hälsan att stänga av och leva ensam, speciellt om man inte innerst inne inte vill det för då hade du väl inte startat tråden utan bara accepterat läget.

Reser du något? Träffar du någe nytt folk överhuvud taget? Sånt kan vara sunt för den sociala hälsan. SLäpp datorn för ett tag och ge dig ut och se världen, fast det kasnke du också redan gjort.
Hemi är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 17:47   #29
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Jag tror ju fortfarande att man skulle må bättre som människa av att hitta någon att leva med men att jaga efter det kan ju göra att det inte blir värt det om det tar halva livet.
Bärsärk är inte uppkopplad  
Gammal 2019-05-11, 18:34   #30
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Nej, jag tror inte det existerar i min bekantskapskrets ia lla fall, jag tror också att ingen jag känner hänger på nätdejting, kan ju bero på att jag inte bor uppe i norden och att jag är äldre generation, vad vet jag.

Men nånting måste hända eftersom du startat tråden. Jag tror inte att det är bra för den sociala, mentala hälsan att stänga av och leva ensam, speciellt om man inte innerst inne inte vill det för då hade du väl inte startat tråden utan bara accepterat läget.

Reser du något? Träffar du någe nytt folk överhuvud taget? Sånt kan vara sunt för den sociala hälsan. SLäpp datorn för ett tag och ge dig ut och se världen, fast det kasnke du också redan gjort.
Ja och nej. Är väl inte eremit/WOW-fantast, men nog kunde jag släpa mig ut lite oftare.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)