Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-10-11, 18:24   #61
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Wain Visa inlägg
Längd och inkomst är nog två stora faktorer varför Västerländska kvinnor väljer bort Asiater.

Eller kanske:



Jag skulle vilja se en sådan graf med sliddjup för respektive land. Orka med schlappfettor. Gärna bröststorlek och höftstorlek också när de ändå håller på och mäter. Blir jag miljardär kommer jag bekosta undersökningen själv och sedan annonsera resultatet på varje reklamskylt i hela Sverige. Och när fittstimmen börjar kränktgråta kommer jag gå över till direktreklam med utskick varje dag i tio års tid till samtliga hushåll i Sverige.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:27   #62
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Jag skulle vilja se en sådan graf med sliddjup för respektive land. Orka med schlappfettor. Gärna bröststorlek och höftstorlek också när de ändå håller på och mäter. Blir jag miljardär kommer jag bekosta undersökningen själv och sedan annonsera resultatet på varje reklamskylt i hela Sverige. Och när fittstimmen börjar kränktgråta kommer jag gå över till direktreklam med utskick varje dag i tio års tid till samtliga hushåll i Sverige.
Jag är beredd att betala mycket bara för att få se reaktionerna på en sådan undersökning.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:28   #63
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jag är beredd att betala mycket bara för att få se reaktionerna på en sådan undersökning.
"Undersökningen sponsras av Världens Största Kyk®"
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.
ApexProcyon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:32   #64
Frågenarkomanen
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2014
Inlägg: 177
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
På temat relationer över kulturella gränser har vi även det högst intressanta fenomenet att man relativt ofta spottar ett par med en västerländsk man och en asiatisk kvinna, men sällan det omvända. Dels har vi såklart fenomenet du nämnde där mindre bemedlade kvinnor ser en västerländsk man som en väg till ett ekonomiskt bättre liv, men även bortsett det - i förhållanden där parterna är relativt jämlika - så tycks överrepresentationen i mina ögon vara slående. Vad ser du omkring dig i HK?

Jag köper inte helt förklaringen att svenska/västerländska kvinnor primärt är intresserade av snacksaliga byggarbetare (särskilt som den enda gemensamma nämnaren hos alla män jag någonsin varit förälskad i eller ens attraherad av är att de är nördar), däremot känns det som att det finns en (statusmässig?) begränsande faktor som gör att västerländska kvinnor inte attraheras av asiatiska män, hur (framgångs)rika de än är. Är jag fördomsfull och okunnig, eller ligger det en uppäten hund någonstans?
Utöver längd och penisstorlek finns det andra biologiska faktorer som gör östasiatiska män mindre attraktiva än vita eller svarta. Östasiater har lägre testosteron än européer, och blir därför mindre attraktiva för vita kvinnor. Vi har ju trots allt inte utvecklats evolutionärt särskilt mycket på 2000 år (med skaplig säkerhetsmarginal), och då var det generellt viktigt för kvinnor att ha en testosteronstinn man. I jägare-samlare-samhällen var det ännu viktigare.

Senast redigerad av Frågenarkomanen den 2017-10-11 klockan 18:36.
Frågenarkomanen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:32   #65
Petoria
Sponsored by Soros
 
Petorias avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Köpenhamn
Inlägg: 1 981


Vet inte hur tillförlitligt, men men.
Petoria är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:36   #66
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Frågenarkomanen Visa inlägg
Jag tror att det är biologiskt. Östasiater har lägre testosteron än européer, och blir därför mindre attraktiva för vita kvinnor. Vi har ju trots allt inte utvecklats evolutionärt särskilt mycket på 2000 år (med skaplig säkerhetsmarginal), och då var det generellt viktigt för kvinnor att ha en testosteronstinn man. I jägare-samlare-samhällen var det ännu viktigare.
Var det? Människans evolution borde snarare peka åt att intelligens är det i särklass viktigaste.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:36   #67
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Förlåt Robroy för kapningen. Tillbaka till fantatiska HongKong.

De finns uppenbarligen fanatiska audiofiler i HK. De trycker in utrustning för 3 miljoner på 20 kvm. Känner du någon eller är det en subkultur som endast initerade känner till?

MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:37   #68
timpaz
Registered User
 
timpazs avatar
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 20
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg


Vet inte hur tillförlitligt, men men.
lol skulle jag vilja säga enligt mina ringa erfarenheter.

Vad kontrar man med om en tjej lite drygt frågar hur stor kewken är i syfte att trycka ner mannen? Hur djup är din? Tillräcklig för dig? Man visar kuken?
timpaz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:41   #69
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Venezuela, here I come (pun intended).

Edit: eller vänta, det räcker ju att dra till Ungern! Vilken genetisk mutation har gjort att den ungerska medelpenisen utkonkurrerar övriga Europa?
Skulle ev. kunna bero på datans relativt låga pålitlighet. Har för mig att senast en liknande karta disskuterades så kom det fram att datan kommer från olika källor, vissa länder är baserade på självrapporterad längd medans andra är mer kliniskt mätta.
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:42   #70
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Förlåt Robroy för kapningen. Tillbaka till fantatiska HongKong.

De finns uppenbarligen fanatiska audiofiler i HK. De trycker in utrustning för 3 miljoner på 20 kvm. Känner du någon eller är det en subkultur som endast initerade känner till?

Ja, är RobRoy audiofil och hurvaudiofilt är isåfall Hong Kong?

Låt oss utöka frågan till teknik. Vad pröjsar jag för en Nikon D750 i HK?
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:45   #71
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av timpaz Visa inlägg
lol skulle jag vilja säga enligt mina ringa erfarenheter.

Vad kontrar man med om en tjej lite drygt frågar hur stor kewken är i syfte att trycka ner mannen? Hur djup är din? Tillräcklig för dig? Man visar kuken?
"Hade du varit snyggare hade du kanske fått se den."

"Den är faktiskt perfekt, jag blir tillfredställd varje gång."

Eller kanske bara: "Är du dum i huvudet?"
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 18:46   #72
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av timpaz Visa inlägg
lol skulle jag vilja säga enligt mina ringa erfarenheter.

Vad kontrar man med om en tjej lite drygt frågar hur stor kewken är i syfte att trycka ner mannen? Hur djup är din? Tillräcklig för dig? Man visar kuken?
Låter som ett osannolikt och/eller ovanligt scenario. Hör det till vanligheterna att få den "frågan"?

För att svara på din fråga så vet jag inte varför man ska bry sig, det säger mer om tjejens intellektuella och sociala tillkortakommanden än något annat. Hugg efter det istället om du måste ge tillbakakaka.

Edit: Ännu en tråd som kukar ur.
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.

Senast redigerad av ApexProcyon den 2017-10-11 klockan 18:48.
ApexProcyon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 19:38   #73
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
Låter som ett osannolikt och/eller ovanligt scenario. Hör det till vanligheterna att få den "frågan"?

För att svara på din fråga så vet jag inte varför man ska bry sig, det säger mer om tjejens intellektuella och sociala tillkortakommanden än något annat. Hugg efter det istället om du måste ge tillbakakaka.

Edit: Ännu en tråd som kukar ur.
Minen på Robroy när han öppnar upp tråden när han sitter på jobbet om några timmar.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 20:10   #74
Yip_man
Registered User
 
Yip_mans avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Dalby
Inlägg: 1 019
kommer landa i HK den 28:e okt och lämna den 31:a till Shanghai, jobbar 31:a.

Vad ska jag göra för att se så mycket som möjligt lörd/sönd? stora buddor har jag sett nog av men tempel mat och kultur är skoj, samt att gå vilse i små gränder..

beachen, the peak (dag eller kväll)???

bor på Crowne Plaza Kowloon East hotel
__________________
Who am I

Yip Man's Träninsdagbok
Yip_man är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-10-11, 21:47   #75
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Har lite frågor om min katt. Är det normalt att den tappar hår runt öronen?
xan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)