Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-08-06, 15:47   #1
PKtarzan
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 321
Barbell Medicine

Hej! Någon som har erfarenhet av Barbell Medicine, tänker då i synnerhet på deras träningsprogram och syn på styrketräning? Följer deras youtube som som jag tror drivs av Jordan Feigenbaum (även hemsidan https://www.barbellmedicine.com/). Tycker både han och hans "kollega" Austin Baraki verkar väldigt vettiga och kunniga vad det både gäller träning men även solla bort massa löjliga FADS inom tränings-sfären. Intressant att höra era åsikter kring dessa två herrar. Vad ni tycker om dem? Vet att de var inblandade med Starting Strength och Mark Rippetoe ett tag men tror att dem gick skilda vägar och numera inte har ett så bra förhållande till varandra.
MVH iallafall!
PKtarzan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-07, 22:10   #2
Jeneric
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 622
Hoppade på deras program efter att ha släpat runt utan framsteg under lång tid.

Kände att det som brustit i min träning är volym, till skillnad från andra populära program så är deras mycket mer inriktade på att flytta ifrån linjäritet och fokusera på stora volymökningar i de primära lyften. Deras gratisprogram är lite utav en inkörsport från andra nybörjarprogram.

Jag gillar det iaf väldigt mycket.
Jeneric är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)