Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-08-14, 20:12   #121
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Japp, lite för snygga. Lite för mycket läppar på damerna m.m

Nog för att det säkerligen är riktigt svårt att hitta någon som passar in på huvudpersonernas kroppsliga förutsättning, men vi pratar ju om bönder m.m
Lite mer väderbitna personer utan silikon i läpparna hade varit passande.

Dom kanske sminkar ner dom lite dock så får väl fortsätta hoppas lite till.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-14, 20:22   #122
forslund
Registered User
 
forslunds avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 2 315
Skräp. Luktar flopp rakt igenom tyvärr.
__________________
MP -182 cm Tyngre Classic I 2015
Athletic Fitness 180+ cm SM 2016
forslund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 08:11   #123
KT81
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2017
Inlägg: 149
Alltså...är ni medvetna om vad det är för nivå på produktionerna ni pratar om? D e klart det inte är några bra skådespelare som dom lyckas sätta.
KT81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 08:22   #124
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Alltså...är ni medvetna om vad det är för nivå på produktionerna ni pratar om? D e klart det inte är några bra skådespelare som dom lyckas sätta.
Kvaliteten på skådespelarna får vi se vad det blir, att de inte binder upp välkända är inte direkt förvånande , ungefär vad goT gjorde.

Pengar för att produktionen i sig blir välgjord finns dock.
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 08:25   #125
Termy
理学療法士
 
Termys avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 205
Att de inte är stjärnor innebär ju knappast inte att de inte skulle kunna vara bra. Att man inte får sin inre uppmålade bild av diverse karaktärer helt uppfyllt är väl ganska givet. Själv minns jag en viss besvikelse över bl.a. Cersei och Jaime i början av GoT, men de växte i sina roller tyckte jag. Hur som helst så har ju serien potential att bli längre än vad GoT var (med tanke på att det är 14 böcker) och då är det ju också bra om det inte är X antal stjärnor som kräver hög lön för varje avsnitt, så kan de lägga pengarna på övrig produktionskvalitet (vilket fortfarande inte betyder att skådespelarna skulle göra ett dåligt jobb).
Termy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 08:57   #126
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Alltså...är ni medvetna om vad det är för nivå på produktionerna ni pratar om? D e klart det inte är några bra skådespelare som dom lyckas sätta.
Gör skillnad på "bra skådespelare" och "skådespelare jag känner igen och gillar." Att skådisarna skulle vara dåliga p.g.a. lägre budget är urfånigt. Det är bra många fler saker som kan fälla skådespeleriet innan själva skådisbudgeten börjar bli en faktor--bra och dåligt finns i alla lägen.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 09:40   #127
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Alltså den castingen ser ju riktigt B ut! Lite Twillight-feeling på det hela, suck.
Är inne i näst sista boken här nu, började beta av dessa i december för andra gången, så sett fram emot serien en hel del, men känns lite meh nu.
Fick med Shannara-känsla över detta.

Senast redigerad av Akerhage den 2019-08-15 klockan 09:43.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:09   #128
Termy
理学療法士
 
Termys avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 205
Nån på reddit som faceswappade killarna ^^



Termy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:28   #129
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
För övrigt: även om man anser Henry Cavill inte vara en fantastisk skådis så är han en fulländad filmstjärna. Karln är A-listare och har spelat med i några av de största produktionerna på denna sidan 2010-talet. Hans namn säljer.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:50   #130
KT81
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2017
Inlägg: 149
Kommer nog tyvärr vara som många andra b-produktioner. Mycket närbilder och cgi-fixat landskapsfoto, ostig dialog, kläder som ser maskinsydda ut i för bra material, för fixade ansikten och för dåligt skådespeleri. En säsong sen försvinner i tystnad med nån fånig cliffhanger.




Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
För övrigt: även om man anser Henry Cavill inte vara en fantastisk skådis så är han en fulländad filmstjärna. Karln är A-listare och har spelat med i några av de största produktionerna på denna sidan 2010-talet. Hans namn säljer.
Skämtar du? Han har spelat stålmannen, vilket jag kan lova dig 80% av dom som sett filmen inte kan namnge honom för. Några av dom största produktionerna? pls, namne några och motivera.

Senast redigerad av KT81 den 2019-08-15 klockan 14:55.
KT81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 15:19   #131
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Kommer nog tyvärr vara som många andra b-produktioner. Mycket närbilder och cgi-fixat landskapsfoto, ostig dialog, kläder som ser maskinsydda ut i för bra material, för fixade ansikten och för dåligt skådespeleri. En säsong sen försvinner i tystnad med nån fånig cliffhanger.
Precis vibbarna jag får, hoppas verkligen att jag har fel.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 15:49   #132
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Kommer nog tyvärr vara som många andra b-produktioner. Mycket närbilder och cgi-fixat landskapsfoto, ostig dialog, kläder som ser maskinsydda ut i för bra material, för fixade ansikten och för dåligt skådespeleri. En säsong sen försvinner i tystnad med nån fånig cliffhanger.


Skämtar du? Han har spelat stålmannen, vilket jag kan lova dig 80% av dom som sett filmen inte kan namnge honom för. Några av dom största produktionerna? pls, namne några och motivera.
Då ska vi se:

- Immortals - tog hem $226 miljoner och var väl ingen kritisk hit. Däremot en storfilm.

- Man of Steel - Extremt förväntad, rapporterad om och hajpad. Detta satte Cavill på världskartan och tog hem $668 miljoner.

- The Man from U.N.C.L.E. - Lite mindre skala, lite mer prestige. Guy Ritchie är inte direkt en osynlig regissör, och filmen fick bra respons.

- Batman v. Superman - Ja du, att spela mot Ben Affleck i en roll med likvärdig betydelse och storlek för filmen är väl kanske inget en A-listare gör?

- Mission: Impossible -- Fallout - Men att spela mot Tom Cruise måste väl ändå räknas?

Mitt syfte är inte att påskina Cavills förträfflighet som skådis, utan att han är en välkänd skådis med stabil fanbase och många framgångsrika produktioner i ryggen. Hans namn säljer för entusiasterna, och dit räknas inte jag.

Anser du verkligen att Cavill inte är motiverad som huvudrollsinnehavare?
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 16:18   #133
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Han drar in cash men jag har svårt för honom.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 16:55   #134
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Då ska vi se:

- Immortals - tog hem $226 miljoner och var väl ingen kritisk hit. Däremot en storfilm.

- Man of Steel - Extremt förväntad, rapporterad om och hajpad. Detta satte Cavill på världskartan och tog hem $668 miljoner.

- The Man from U.N.C.L.E. - Lite mindre skala, lite mer prestige. Guy Ritchie är inte direkt en osynlig regissör, och filmen fick bra respons.

- Batman v. Superman - Ja du, att spela mot Ben Affleck i en roll med likvärdig betydelse och storlek för filmen är väl kanske inget en A-listare gör?

- Mission: Impossible -- Fallout - Men att spela mot Tom Cruise måste väl ändå räknas?

Mitt syfte är inte att påskina Cavills förträfflighet som skådis, utan att han är en välkänd skådis med stabil fanbase och många framgångsrika produktioner i ryggen. Hans namn säljer för entusiasterna, och dit räknas inte jag.

Anser du verkligen att Cavill inte är motiverad som huvudrollsinnehavare?
+1
Cavill var en stor "pull" för serien. Huvudpersonen i DCEU, kompetent både i aktionscener och komedi - och verkar vara "hard worker".
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 18:03   #135
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Han drar in cash men jag har svårt för honom.
Det säger jag inget emot. Han lider av stereotypiska exemplet att vara väldigt vacker med försvinnande lite karisma. Jag får liknande intryck under intervjuer, att han nog är väl försiktig och inte tar ut svängarna särskilt mycket.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)