Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-03, 00:06   #16
zyzolol
Registered User
 
zyzolols avatar
 
Reg.datum: Nov 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 33
Jag har aldrig skor på mig när jag kör knäböj på mitt gym.

Den som har invändning mot det kan dra åt *****
zyzolol är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 00:19   #17
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
De kan göra folk obekväma ifall man visar så pass mycket hud. Jag har själv slutat, vill ju inte framstå som ett luder.
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 00:22   #18
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
De flesta på mitt gym har skor på sig, men jag tror inte det finns någon uttalad regel om det. Är väl mest vanligt vett.

Men jag minns en gubbe som brukade träna där, han hade fingerskor. Han böjde minst 180 och hade ganska feta biceps, så det kanske låg något i det.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 00:31   #19
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
För övrigt tycker jag det verkar som att de flesta på gymmet som kör med "fingerskor", barfota eller har tajts så man så halva pungen och röven syns eller manbun osv. brukar vara sådana födda på 70-talet. Kanske är nån 40-årskris eller nåt.
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 00:41   #20
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC Visa inlägg
För övrigt tycker jag det verkar som att de flesta på gymmet som kör med "fingerskor", barfota eller har tajts så man så halva pungen och röven syns eller manbun osv. brukar vara sådana födda på 70-talet. Kanske är nån 40-årskris eller nåt.
Fingerskomannen i fråga har jag för mig var nyseparerad med barnen varannan vecka eller något. Min teori är att han ville fylla den nyfunna fritiden med något som även skulle göra honom mer attraktiv på köttmarknaden, och blev uppslukad av hälsa som sin nya identitet och såg någon video om naturliga fotrörelser och beställde hem ett par fingerskor. Är katarsisslutet på ett förhållande egentligen samma sak som en medelålderskris? Jag tror det är mycket möjligt, om man ser till slutresultatet.

70-talist är en bra gissning, men jag tror det är för gammalt för manbungrupperingen.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 05:44   #21
dmoller
fr3ed0mf1gh73r
 
dmollers avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 1 119
var trotsig förra markpasset och tog av mig skor o strumpor. Glömt av hur skönt det är att marka barfota
dmoller är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-04, 08:12   #22
bighulken
Live my Dream
 
bighulkens avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: hemma
Inlägg: 3 587
Ha HA HA.........!!....På frågeställningen, och svaren......lol......

Hur skulle det vara , om alla gjorde som de ville/eller tyckte, på offentliga gym/platser!!!:......lol....

Iofs, Det skulle vara en syn för gudarna!!!.........lol.....

Typ: Näee, jag brukar alltid köra böj, utan byxor, det går bättre då!!!.......lol......

Jamen....Barfota då?......jaoo, det är fint att svetta ner ett ställe, med sina egna fetter, och svett, då luktar det mumma........lol......efter ett par år!!................lol.......

Hygien, folk, är någe bra det, men inte till överdrift, heller......Balans gäller.....även i träningen och i livet ......Kanske?........lol.......
__________________
[ youtube kanalen

Att se stark ut, eller att (Vara stark), det är skillnad.....
bighulken är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)