Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2020-05-04, 18:26   #36
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 068
Citat:
Ursprungligen postat av Skrollovicz Visa inlägg
En person med exakt samma namn som jag tappade bort sin plånbok på samma dag som jag gjorde. Jag blev glad när det ringde en herre som sa att han hittat min plånbok, men det skulle visa sig att den tillhörde en person i Göteborg, med samma namn som jag. Jag lyckades hitta min plånbok senare, så slutet gott allting gott
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
Kanske inte det märkligaste som hänt mig men ett lustigt sammanträffande på samma tema:

Jag tappade bort min plånbok på en studentfest. Dagen efter ringde en kvinna och sade att hon hade hittat ett körkort med mitt namn och frågade om jag tappat mitt. Jättebra tänkte jag, och hon skulle posta det till mig. Ytterligare en dag senare ringer de från kårhuset och säger att de hittat min plånbok. När jag hämtar den ligger även körkortet där så blir lite fundersam och jag ringer upp kvinnan igen. Det visade sig att hon dagen efter jag tappat mitt körkort, har hittat körkortet som jag tappat för över ett år sedan.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Det där är som att vinna 100 miljoner på lotto. Nu fick ni dock uppleva denna extremt ovanliga händelse istället för att bli finansiellt oberoende. Alltid något trots allt.

Senast redigerad av MasterChief den 2020-05-04 klockan 18:32.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)