Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-07-03, 10:39   #61
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Åk dit som turist först. 2 veckor eller så.

Edit: Hur jävla snygg var hon egentligen som gav dig denna id'en? Måste vart nåt bisarrt jävla snygg.

Senast redigerad av trädgårdsmöbel den 2020-07-03 klockan 10:41.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 10:47   #62
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
För egen del hade jag börjat med en road trip genom landet. Typ Salta, San Juan, Cordoba, Bueno Aires, lämplig väg söderut till Ushuaia. Därifrån kan man ju ta en trip till sydpolen om man har gott om pengar. I vilket fall lär du få se en hel del av landet och veta om det är nåt att flytta till.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 10:49   #63
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Edit: Hur jävla snygg var hon egentligen som gav dig denna id'en? Måste vart nåt bisarrt jävla snygg.
Precis. Bilder tack.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 11:21   #64
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Vet ej om det nämnts men det viktigaste frågan är isåfall obesvarad: hur tänkte du livnära dig eller har du nu en massa pengar? Alla länder är kul om man har en bra budget som tillåter en att bo bra, äta bra, festa och ha kul. Jag funderar bara själv om jag skulle flytta att hur fixar jag bostad, hur hittar jag ett jobb...Läs runt på forum om människor som har erfarenhet och hur jobbmöjligheterna ser ut. Lite surt att tjäna 2000kr i månaden och tvingas bo i slummen. Skulle jag vara tvungen att flytta så skulle jag kolla vad kostar det att bo där och hur lever jag. Sådär snabbt tänkt så tror jag att sydamerika är kul om du har pengar helt enkelt men geberellt sett inte så tryggt. Europa igen så slipper du endel av byrokratin och språkmurar
Klart det går att tjäna pengar. Ja drar in 15 lax i månaden, har knappt gått ut komvux och är värdelös.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:22   #65
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Klart det går att tjäna pengar. Ja drar in 15 lax i månaden, har knappt gått ut komvux och är värdelös.
Jo men hur fixar du jobb? Om deras engelska är dålig och du inte pratar deras språk? Det är ju knappast direkt billigt att börja om nån annanstans. Inget säger ju att man inte kan flytta hem igen förståss men köper inte det som Dio sa att det är lika lätt som att flytta till valfri svensk stad Om man har en tjej där som kan hjälpa så underlättar det mycket. Det erbjuds ju ofta telefonförsälljarjobb i t.ex Theckien och Thailand har jag sett när jag kollat jobb. De hjälper med bostad också
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:29   #66
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Precis. Bilder tack.
Jag förväntar mig skinkor som kan stänga en coc4, trädstamslår, sexpack, rundade deltoideus och minst 400cc silikonbyst.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:34   #67
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Hon kanske var så intelligent och snäll på insidan att han fick iden?
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:49   #68
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Carlo Fatface Visa inlägg
Grejar du språket,är social(som i att ha inhemska vänner),och dessutom har blåa ögon kommer det vara fantastiskt!
Fan, jag har grava inlärningssvårigheter, autism samt gröna ögon

Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Ja lite grann. Vad undrar du över?
1. Hur lätt är det att få jobb? Jag har absolut inga förmågor, kvalifikationer eller referenser. Skulle vara jättenöjd om jag fick städa toaletter eller flytta möbler. Eller bli cowboy på Pampas.

2. Hur lätt är det att få boende? Allt från vandrarhem till liten etta.

3. Hur farligt är det? Blir man mördad när man går till Ica?

4. Hur fungerar polis, sjukvård, myndigheter och så vidare?

5. Något övrigt som är värt att veta?

Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Vet ej om det nämnts men det viktigaste frågan är isåfall obesvarad: hur tänkte du livnära dig eller har du nu en massa pengar?
Flyttar jag så ska jag såklart ha jobb. Kanske även om jag är där på kortare besök.

Annars har jag lite pengar. Jag har fått lära mig att det är jättefult att prata öppet om hur mycket pengar man har, men jag tycker det är en fjantig skitvärdering utan logisk grund. Det är samma personer som tycker att det är fel att tala öppet om pengar som tycker det är fel att bo hos sina föräldrar som vuxen. Så: Jag har 240 000 på banken nu, och kommer ha kanske 50 000 extra efter sommaren. Troligen mer i höst (har ännu ett jobb på g). Har studieskulder på 234 000, funderar på att betala av dem bara för att inte ha något hängande över mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Gör det! Men tänk på risken att dina organ blir stulna. Det kan ske när som helst.
Jag har ändå planerat att få hjärtat stulet, så de andra organen kan få ryka de med.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Edit: Hur jävla snygg var hon egentligen som gav dig denna id'en? Måste vart nåt bisarrt jävla snygg.
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Precis. Bilder tack.
Jag funderade på om det var integritetskränkande att visa det, men vad fan, jag har inte skrivit något komprometterande om henne här, så ni kan få en offentlig bild från hennes Tinder.



Jag såg femtioelva andra bilder på henne som var mindre "modelliga", så jag har goda skäl att tro att det verkligen är hon och att hon verkligen ser ut sådär.

I Sverige skulle en tjej som såg ut sådär inte ens pissa på mig om det brann. Hon skulle inte bara vägra sitta bredvid mig på bussen; hon skulle gå till andra sidan gatan och ta bussen åt motsatt håll om hon såg mig komma gående mot busskuren. Men den här tjejen verkade genuint intresserad ett litet tag.

Att en sån där tjej kan vara intresserad av mig ens en kort stund säger egentligen tillräckligt om landet. Det är skäl nog att flytta dit på stört.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:52   #69
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Bra ben. High-maintance. Hon kommer vara gullig i början och tre månader in klipper hon av din *** för att du sneglade på en annan tjej.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:53   #70
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
tre månader in klipper hon av din *** för att du sneglade på en annan tjej.
Värt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:53   #71
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
1. Hur lätt är det att få jobb? Jag har absolut inga förmågor, kvalifikationer eller referenser. Skulle vara jättenöjd om jag fick städa toaletter eller flytta möbler. Eller bli cowboy på Pampas.
Varför inte:

MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:54   #72
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Varför inte:

Kan tänka mig det faktiskt. Behöver måla några tavlor för att få in rutinen, men sen är det nog bara att tuta och köra. Inte världens roligaste jobb, men inte mycket värre än att städa toaletter. Skönt att inte ha någon chef.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:59   #73
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Kan tänka mig det faktiskt. Behöver måla några tavlor för att få in rutinen, men sen är det nog bara att tuta och köra. Inte världens roligaste jobb, men inte mycket värre än att städa toaletter. Skönt att inte ha någon chef.
Glömmer inte din "paint-tråd" du hade här för länge sedan. En av kollos bästa trådar någonsin. Vi beställde och du levererade som en maskin.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 13:02   #74
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Glömmer inte din "paint-tråd" du hade här för länge sedan. En av kollos bästa trådar någonsin. Vi beställde och du levererade som en maskin.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 13:11   #75
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)