Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-10-12, 13:51   #736
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av JusupWilkoszzzz Visa inlägg
Tråden där aspies lär sig kommunicera med kvinnor
Bra att det är löst. Nu fattas bara en tråd där troll lär sig vara underhållande.
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är uppkopplad nu  
Gammal 2020-10-12, 13:52   #737
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage Visa inlägg
Bra att det är löst. Nu fattas bara en tråd där troll lär sig vara underhållande.
Inte bra att direkt gå in i försvarsposition. Var bara en observation hen gjorde.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 13:58   #738
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Inte bra att direkt gå in i försvarsposition. Var bara en observation hen gjorde.
Fast poängen med observationen kan ju knappast ha varit annat än att skada.

Vad kan det annars ha varit tänkt som? Konstruktiv kritik så vi skärper oss och slutar ha Aspergers?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:00   #739
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...postcount=2187

Jusup har haft 7 bannade konton innan. Han borde istället upplysa oss om hur man raggar, med tanke på hans tidigare inlägg verkar han ju vara en king med många kvinnor.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:02   #740
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Fast poängen med observationen kan ju knappast ha varit annat än att skada.

Vad kan det annars ha varit tänkt som? Konstruktiv kritik så vi skärper oss och slutar ha Aspergers?
Kanske bra att vara medveten om de villkor man spelar under. Om du har Aspergers är det ju bra att du tänker på det, och hur det påverkar dina interaktioner med andra människor. Alla slänger inte runt "Aspergers" som ett skällsord, och när ni direkt tolkar det som det avslöjar det mer om era världsuppfattningar.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:05   #741
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Kanske bra att vara medveten om de villkor man spelar under. Om du har Aspergers är det ju bra att du tänker på det, och hur det påverkar dina interaktioner med andra människor. Alla slänger inte runt "Aspergers" som ett skällsord, och när ni direkt tolkar det som det avslöjar det mer om era världsuppfattningar.
Du tycker på riktigt att hans inlägg kändes som ett försök att hjälpa?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:06   #742
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Kanske bra att vara medveten om de villkor man spelar under. Om du har Aspergers är det ju bra att du tänker på det, och hur det påverkar dina interaktioner med andra människor. Alla slänger inte runt "Aspergers" som ett skällsord, och när ni direkt tolkar det som det avslöjar det mer om era världsuppfattningar.
Är det du som är Jusup?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:10   #743
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Du tycker på riktigt att hans inlägg kändes som ett försök att hjälpa?
Måste allt vara ett försök att hjälpa? Hjälper du någon på forumet? Du verkar mest dela med dig av dina livsobservationer.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:13   #744
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Inte bra att direkt gå in i försvarsposition. Var bara en observation hen gjorde.
Det var en onödig kommentar och med största sannolikhet i syfte att förlöjliga i en tråd där somliga faktiskt försöker att diskutera en fråga.

En offtopic kommentar kan åtminstone vara rolig, jag tyckte personligen att den enbart var otrevlig.

Rätt lågt och töntigt oavsett. Nu tror jag inte att någon av dem som skrev nyligen är på spektrumet men, meh.

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Måste allt vara ett försök att hjälpa? Hjälper du någon på forumet? Du verkar mest dela med dig av dina livsobservationer.
Och du är mest dryg. Gräv ned dig i sandlådan vettja.
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är uppkopplad nu  
Gammal 2020-10-12, 14:14   #745
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Måste allt vara ett försök att hjälpa? Hjälper du någon på forumet? Du verkar mest dela med dig av dina livsobservationer.
Om jag säger så här då: Du tycker på riktigt att hans inlägg inte kändes som ett försök att jävlas?

Jag försöker jämt och ständigt hjälpa, mina observationer innehåller ju info man kan ta till sig. Något jag däremot aldrig någonsin gör är hånar. Om det inte är som payback för långvarigt hat, som mina inlägg till Angel.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:25   #746
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Om jag säger så här då: Du tycker på riktigt att hans inlägg inte kändes som ett försök att jävlas?

Jag försöker jämt och ständigt hjälpa, mina observationer innehåller ju info man kan ta till sig. Något jag däremot aldrig någonsin gör är hånar. Om det inte är som payback för långvarigt hat, som mina inlägg till Angel.
Vem avgör vilka observationer som innehåller info man kan ta till sig eller inte? Tänk om du inte reflekterat tillräckligt över dem? Skithögarna du blir upprörd över behöver ju inte ha rätt i sak men de kanske ger dig, som exempel, en tydligare uppfattning av vad skithögar tänker i frågan eller vad du tycker är felaktigt om något.

De vill se dig bli arg, gode Diomedea, men vad händer om du vänder deras hat till något positivt? Värsta feta comebacken.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:38   #747
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...postcount=2187

Jusup har haft 7 bannade konton innan. Han borde istället upplysa oss om hur man raggar, med tanke på hans tidigare inlägg verkar han ju vara en king med många kvinnor.
Tror inte att det var samma Jusup denna gång. Den senaste inkarnationen var mycket drygare och sämre på att hålla sig till formatet än tidigare. Ett sämre troll som inte kan hitta på sin egna nisch kopierade ett äldre framgångsrikt format, om jag får gissa.
blåvitt är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:40   #748
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Vem avgör vilka observationer som innehåller info man kan ta till sig eller inte? Tänk om du inte reflekterat tillräckligt över dem? Skithögarna du blir upprörd över behöver ju inte ha rätt i sak men de kanske ger dig, som exempel, en tydligare uppfattning av vad skithögar tänker i frågan eller vad du tycker är felaktigt om något.

De vill se dig bli arg, gode Diomedea, men vad händer om du vänder deras hat till något positivt? Värsta feta comebacken.
Så vad du säger är att man alltid ska vara tacksam för försök till trakasserier?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:43   #749
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt Visa inlägg
Tror inte att det var samma Jusup denna gång. Den senaste inkarnationen var mycket drygare och sämre på att hålla sig till formatet än tidigare. Ett sämre troll som inte kan hitta på sin egna nisch kopierade ett äldre framgångsrikt format, om jag får gissa.
Aha, där ser man. Får jobba på mina trollhunter-skillz.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 14:44   #750
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Så vad du säger är att man alltid ska vara tacksam för försök till trakasserier?
Var ska det ta stopp? Tänk om Jusup känt sig trakasserad av dig? Har han rätt att vara dryg då? Någon tjomme hoppade nyss på mig personligen här i tråden trots att jag bara uttryckt min åsikt. Tycker du jag ska ta över hela tråden, grina och försöka såra den tjommens känslor?
Brofessorn är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)