Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-10-10, 15:50   #721
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Oh fan, jag hittade en som inte blev bortskrämd! Är mycket spänd på fortsättningen...

Fråga var hon gillar att raka männen!
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-10, 15:54   #722
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Fråga var hon gillar att raka männen!
Nej, det är en uppmaning, ser du väl, hon ber mig ”älska raka män”!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-10, 15:54   #723
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Hade inte så mycket tanke bakom det. Var mer ”ser bra ut, kört hårt!” :p
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-10, 15:56   #724
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Hade inte så mycket tanke bakom det. Var mer ”ser bra ut, kört hårt!” :p
Hehe, jag misstänkte att min tolkning var lite autistisk. Hoppas du inte tog illa upp.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-10, 17:01   #725
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Nej, det är en uppmaning, ser du väl, hon ber mig ”älska raka män”!
Säg att även krokiga män bör älskas
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 07:56   #726
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av svag74 Visa inlägg
Gratishelg på mötesplatsen nu, om någon missat det.
Alltså sidan där det är totalt omöjligt att fånga någon tjejs uppmärksamhet!
Jag snackar inte pannkaksomöjligt, utan TOTALT omöjligt!

Kör hårt grabbar, kanske nån lyckas hitta en tjej som åtminstone besöker din profil efter du mejlat att ni verkar vara den perfekta matchen!
Men det troligaste är att mejlet förblir oläst

Märkligt, man kan ju tycka att tjejer på betalsajter skulle va seriösare och inte tvärtom, men men, whatever
Haha det var min första dejtingsajt någonsin, fick tips av en kollega. Ingick 3 dagars fritt messande vid registrering. En tjej hade ingen profilbild, trots det skrev jag "hej". Dagen efter skrev hon "hej" tillbaka. Det var 14 månader sedan och vi har varit ett par sedan dess. Vi messade i 2 veckor sen åkte jag hem till henne, hon anföll mig efter 13 minuter i soffan, och saken var över.
Så mötesplatsen är ej att förakta.

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Man kan väl vara på mötesplatsen utan att betala också eller har jag fel?
Man kan vara där och titta runt men inte skicka meddelanden eller läsa det andra skickar till dig.

Senast redigerad av 40plus den 2020-10-12 klockan 08:00.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 08:17   #727
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Har för mig min kusin träffade sin fru på Mötesplatsen. De har en sjuårig dotter nu.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 08:25   #728
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
, hon anföll mig efter 13 minuter i soffan, och saken var över.
Kvinnligt anfallssex: 50% Sexigt 50% Otäckt
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 08:58   #729
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Kvinnligt anfallssex: 50% Sexigt 50% Otäckt
Det här leder mig osökt in på trådens nästa ämne: Om en kvinna är intresserad, men man inte lägger in en stöt, kommer hon i regel lägga in en stöt då? Eller kommer hon tappa intresset?

40 har berättat att i hans fall är det alternativ 1. Han brukar vara passiv tills tjejer visar var skåpet ska stå.

Men för egen del tycker jag det lutar åt 2. Svårt att uttala sig säkert om, såklart — tjejerna kanske inte ”tappade intresset”, utan var ointresserade från början.

Ta mina senaste två dejter, som exempel. Under den förrförra dejten var tjejen överdrivet trevlig, vilket kan betyda att hon är intresserad. Men just då hade jag precis blivit utskälld av hela Kolo för att jag går för fort fram och är äcklig. Så jag var en perfekt gentleman. Och det blev inget.

Under förra dejten, däremot, tänkte jag ”respektfulla Dio fungerade inte, dags att vara mig själv igen”. Så när den tjejen lade sig bredvid mig i sängen lade jag en arm runt hennes axlar —> instant hångel.

Ser i vanlig ordning fram emot fem sidor om hur jag är creepy, beta och måste skaffa bättre självkänsla.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 09:55   #730
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det här leder mig osökt in på trådens nästa ämne: Om en kvinna är intresserad, men man inte lägger in en stöt, kommer hon i regel lägga in en stöt då? Eller kommer hon tappa intresset?

40 har berättat att i hans fall är det alternativ 1. Han brukar vara passiv tills tjejer visar var skåpet ska stå.

Men för egen del tycker jag det lutar åt 2. Svårt att uttala sig säkert om, såklart — tjejerna kanske inte ”tappade intresset”, utan var ointresserade från början.

Ta mina senaste två dejter, som exempel. Under den förrförra dejten var tjejen överdrivet trevlig, vilket kan betyda att hon är intresserad. Men just då hade jag precis blivit utskälld av hela Kolo för att jag går för fort fram och är äcklig. Så jag var en perfekt gentleman. Och det blev inget.

Under förra dejten, däremot, tänkte jag ”respektfulla Dio fungerade inte, dags att vara mig själv igen”. Så när den tjejen lade sig bredvid mig i sängen lade jag en arm runt hennes axlar —> instant hångel.

Ser i vanlig ordning fram emot fem sidor om hur jag är creepy, beta och måste skaffa bättre självkänsla.
Jag är övertygad att det hör ovanligheterna till att en kvinna tar steget till hångelsmek om killen inte gör det. Tror dom flesta kvinnor förutsätter att en passiv man inte är intresserad.
Jag har nog haft en jäkla tur.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 12:01   #731
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Jag har aldrig tagit första initiativet till fysisk samvaro intimare än en kram, men oftast varit den som tagit initiativet till att börja dejta. Sen när vi väl haft sex / kyssts osv har jag tagit initiativ till det men inte första gången. Alltid tyckt att tanken på att jag skulle ta initiativet först är lite obehaglig iom att jag har den fysiska överheten sas. Liksom, om jag tänker mig att jag skulle gå på gayklubb som en kul grej, och så kommer ett 130kg's muskelberg fram och börjar tafsa, fyfan vad läskigt.
Nä, låt den störste kliva först. Småkillar med stora damer kan med gott samvete hoppa på dem mao

Ser intim närvaro som något eskalerande, mer och mer kramar sen kanske en första kyss, eller före det att man håller mer i hand eller om man sitter ned tillsammans kanske lutar sig mot varandra. Svårt att bryta ned till något konkret tycker jag, vill minnas det som att det när det skett varit genom små steg från bägge. Jag ogillar verkligen förklaringen "det bara hände" men det är så jag upplevt det.
Iaf väldigt intressant att höra andras erfarenheter och hur folk tycker man bör gå tillväga. Generellt tycker jag att jag oftast hört att kvinnor tycker mannen ska ta initiativet men jag har aldrig fått negativ feedback för att jag inte gjort det, men det betyder ju inte att det inte ogillas. Iom #metoo och annat kan man ju spekulera att män generellt kommer bli ännu mer försiktiga, vilket jag tror? Varit en trend redan före #metoo.

Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Jag är övertygad att det hör ovanligheterna till att en kvinna tar steget till hångelsmek om killen inte gör det. Tror dom flesta kvinnor förutsätter att en passiv man inte är intresserad.
Jag har nog haft en jäkla tur.
I min erfarenhet tar damen första steget. Men det har oftast varit när vi redan dejtat eller snackat en del, det är inte många som kastar sig över en på första dejten. Vilket jag tycker är helt okej. Men vad vet jag, de kanske varit irriterade på mig och tyckt jag varit feg eller seg.

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg

Ser i vanlig ordning fram emot fem sidor om hur jag är creepy, beta och måste skaffa bättre självkänsla.
Usch vad du är creepy som undrar hur du ska gå tillväga för att inte göra kvinnor illa till mods.
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.

Senast redigerad av BelowAverage den 2020-10-12 klockan 12:04.
BelowAverage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 12:19   #732
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage Visa inlägg
Usch vad du är creepy som undrar hur du ska gå tillväga för att inte göra kvinnor illa till mods.
Underskatta inte Kolo, jag kan starta en tråd om kickbacks och efter två sidor handlar det om att jag måste gå till psykolog.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 12:26   #733
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Jag är övertygad att det hör ovanligheterna till att en kvinna tar steget till hångelsmek om killen inte gör det. Tror dom flesta kvinnor förutsätter att en passiv man inte är intresserad.
Jag har nog haft en jäkla tur.
Så är det. Inte alltid förståss men oftast.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 13:48   #734
JusupWilkoszzzz
Registered User
 
JusupWilkoszzzzs avatar
 
Reg.datum: Aug 2020
Inlägg: 3
Tråden där aspies lär sig kommunicera med kvinnor
JusupWilkoszzzz är inte uppkopplad  
Gammal 2020-10-12, 13:49   #735
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av JusupWilkoszzzz Visa inlägg
Tråden där aspies lär sig kommunicera med kvinnor
Och det är dåligt, för att..?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)